|
Konu Başlığı: Nintendo Gameboy Advance SP Gönderen: NoStres üzerinde Eylül 06, 2015, 04:52:26 ÖÖ Beyazıt meydanında gördüğüm;
Nintendo Gameboy Advance SP İsimli cihaz, kılıflı ve ekran jelatini sökülmemişti, taşınabilir konsol ve kolesiyon hastalığım olmadığı için fiyatını sormadım,aklıma takıldı araştırdım biraz, kıymetli cihaza benziyor. Alsakmıydık ? :D :D https://www.youtube.com/watch?v=qgTCM16sec8 (https://www.youtube.com/watch?v=qgTCM16sec8) Konu Başlığı: Ynt: Nintendo Gameboy Advance SP Gönderen: pofpor üzerinde Eylül 06, 2015, 09:10:06 ÖÖ Fiyatı nasıldı?
Konu Başlığı: Ynt: Nintendo Gameboy Advance SP Gönderen: NoStres üzerinde Eylül 06, 2015, 13:50:37 ÖS Pofpor@ Fiyatını sormadım; kameralı telefon ve fotoğraf makinem olmadığı için çekim yapamadım, zaten bit pazarlarını gezme sebeplerimden biride SLR tipi uygun makine bulmak.
|