commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Oyun Konsolları => Konuyu başlatan: OmerSenturk üzerinde Eylül 13, 2015, 13:30:32 ÖS



Konu Başlığı: Wiimote pc bağlayıp oyun oynamak
Gönderen: OmerSenturk üzerinde Eylül 13, 2015, 13:30:32 ÖS
Dolphin emulator indirdim . Oyunları oynamak için wiimote a ihtiyacım var gibi gözüküyor . Sizce almalı mıyım değer mi? Nintendo hayranıyım ama Türkiye'de distribitörlük yok o yüzden konsolu almak istemiyorum . Cevaplarsanız sevinirim  :) ;) :D ;D >:(


Konu Başlığı: Ynt: Wiimote pc bağlayıp oyun oynamak
Gönderen: varol üzerinde Eylül 13, 2015, 14:58:16 ÖS
Nunchuk, Wiimote plus ve kızılötesi barı alacağınız fiyata biraz sabırlı olup soft modlu bir wii takım alma ihtimaliniz var.

Dolphin'in artısı güzel bir ekran kartınız varsa wii'nin imkan vermediği çözünürlükte oynamanız oyunları.

ben konsol tavsiye ediyorum tabii :)
distribütörlük falan unutalı çok oldu biz, genelde 80'ler 90'lar cihazları ile ilgilendiğimizden :)


Konu Başlığı: Ynt: Wiimote pc bağlayıp oyun oynamak
Gönderen: commander64 üzerinde Eylül 13, 2015, 15:31:28 ÖS
Dolphin emulator indirdim . Oyunları oynamak için wiimote a ihtiyacım var gibi gözüküyor . Sizce almalı mıyım değer mi? Nintendo hayranıyım ama Türkiye'de distribitörlük yok o yüzden konsolu almak istemiyorum . Cevaplarsanız sevinirim  :) ;) :D ;D >:(
Cihaz üretilmediği ve desteği olmadığı için distribütor olayının bir önemi yok. Ço komik fiyatlara full set alabilirsiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Wiimote pc bağlayıp oyun oynamak
Gönderen: OmerSenturk üzerinde Eylül 14, 2015, 10:20:04 ÖÖ
Evet sizin dediğiniz gibi almak daha iyi olur ama ben biraz daha kaliteli oynamak istiyorum . Ekran kartım yeterince iyi :D Uygun fiyatlara Nunchuk , wiimote ve kızılötesi bar buldum sadece sipariş etmek kaldı :D saolun


Konu Başlığı: Ynt: Wiimote pc bağlayıp oyun oynamak
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Eylül 14, 2015, 12:50:52 ÖS
Kızılötesi bar gerekli mi ? Gerekliyse, nereye bağlanıyor. Ek bir aparat mı alınması gerek ?


Ek: Bu videoda, bar olmadan bağlantı yapılmış :)

DIFARukwA5I


Konu Başlığı: Ynt: Wiimote pc bağlayıp oyun oynamak
Gönderen: final_fight üzerinde Eylül 14, 2015, 12:51:45 ÖS
bluetooth ile oluyordu bu iş diye biliyorum yanlışsam düzeltin lütfen


Konu Başlığı: Ynt: Wiimote pc bağlayıp oyun oynamak
Gönderen: varol üzerinde Eylül 14, 2015, 14:15:19 ÖS
Bluetooth ile data bağlantısı kızı ötesi çubuk ile wiimote önündeki kızıl ötesi algılayıcı sayesinde ekran altı ya da üzeri konulan kızıl ötesi çubuktan referans alıyor, ilk oyunlar sadece jiroskop kullanmıyor bu referans noktalarına da fazlasıyla sırt yaslıyordu.

Kızıl ötesi bi data transferi yok yani.

Bar olmadan yatay nes kontrolcüsü gibi kullanabilirsiniz, dolphin değil her emulatörde.
Motion oyunlar için bar lazım diye biliyorum, emu'da oynamadım fakat wii den barı çıkarınca saçmalıyor :)


Konu Başlığı: Ynt: Wiimote pc bağlayıp oyun oynamak
Gönderen: final_fight üzerinde Eylül 14, 2015, 14:49:05 ÖS
kablolu xbox360 kolu ilede oluyor wii emusunda zamanında denemiştim


Konu Başlığı: Ynt: Wiimote pc bağlayıp oyun oynamak
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Eylül 15, 2015, 17:06:01 ÖS
Ben de wii kolu ile pc'de kablosuz kol deneyimini denedim. Tavsiye ederim. Platform oyunlarında @vorol'un söylediği gibi, NES kolu gibi yatay kullanabilirsiniz. Bunun için glovepie uygulamasını kullanabilirsiniz.
http://glovepie.org/glovepie_download.php (http://glovepie.org/glovepie_download.php)

Farklı scriptler ile tüm tuşları değiştirebilirsiniz PC üzerinde.
Örnekler: http://glovepie.org/w/index.php?title=Script_Examples (http://glovepie.org/w/index.php?title=Script_Examples)