|
Konu Başlığı: Gameboy yardım Gönderen: OmerSenturk üzerinde Eylül 15, 2015, 18:14:13 ÖS Abilerim bende GBA sp var . Bazı oyunlarda save yok mesela castlevania ya yok ya ben bilmiyorum . Birde Gba ya oyunlar nerden alabilirim :-\ :-\ :-\
Konu Başlığı: Ynt: Gameboy yardım Gönderen: Wolf-EyE üzerinde Eylül 15, 2015, 18:21:53 ÖS gittigidiyor, saihibinden gibi sitelerde oyunlar var.. bazı kartların içinde save için çip gibi birşey oluyor sanırım.her oyunda olmaya bilir
Konu Başlığı: Ynt: Gameboy yardım Gönderen: OmerSenturk üzerinde Eylül 15, 2015, 18:51:14 ÖS yanı bazı oyunlar kayıt olmuyor mu
Konu Başlığı: Ynt: Gameboy yardım Gönderen: OmerSenturk üzerinde Eylül 15, 2015, 18:52:48 ÖS FİFA Soccer 2005 var kayıt olmuyor keşke olsaymış :D
Konu Başlığı: Ynt: Gameboy yardım Gönderen: varol üzerinde Eylül 16, 2015, 04:08:00 ÖÖ Klon oyun ise elindekiler genelde pil ile save sağlıyorlar ve eski aletler olduklarından dolayı pilleri bitik oluyor, değiştirmek çok basit havyasız dahi yapman mümkün.
|