|
Konu Başlığı: Video Oyun Servisi commodore.gen.tr Adresine Ayak Bastı... Gönderen: atariManyagi üzerinde Ekim 19, 2015, 14:30:51 ÖS Benim Adım atariManyagi. En Sevdiğim Video Sistemleri:HEPSİ (Sega Dreamcast Öncelikli) ;D
En Sevdiğim Oyunlar:Sistem Test,Demo ve BIOS Romları, Özellikle Tetris ve Tetris Klonları... Video Oyun Servisi Houston Barış Üssündeyiz! atariManyagi İndi Konu Başlığı: Ynt: Video Oyun Servisi commodore.gen.tr Adresine Ayak Bastı... Gönderen: Retroman üzerinde Ekim 19, 2015, 14:45:26 ÖS Hoşgeldin Diyelim o Zaman :)
Zaten Burda Normal İnsan Yok , Hepsi + Yönleri ile Dolu :D Konu Başlığı: Ynt: Video Oyun Servisi commodore.gen.tr Adresine Ayak Bastı... Gönderen: merlininkazani üzerinde Ekim 19, 2015, 16:09:14 ÖS Hoşgeldin Diyelim o Zaman :) Zaten Burda Normal İnsan Yok , Hepsi + Yönleri ile Dolu :D Ben kendimi akıllı sanırdım da şu retro olayına iyice girdikten sonra iyice kafasız oldum yeminle :D Konu Başlığı: Ynt: Video Oyun Servisi commodore.gen.tr Adresine Ayak Bastı... Gönderen: izmirmaster üzerinde Ekim 19, 2015, 16:17:30 ÖS hoşgeldiniz
murat ustam kolleksiyonu çok büyüttün bu halin gene iyi Hoşgeldin Diyelim o Zaman :) Zaten Burda Normal İnsan Yok , Hepsi + Yönleri ile Dolu :D Ben kendimi akıllı sanırdım da şu retro olayına iyice girdikten sonra iyice kafasız oldum yeminle :D Konu Başlığı: Ynt: Video Oyun Servisi commodore.gen.tr Adresine Ayak Bastı... Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Ekim 19, 2015, 16:19:43 ÖS Foruma hoşgeldiniz ;)
Konu Başlığı: Ynt: Video Oyun Servisi commodore.gen.tr Adresine Ayak Bastı... Gönderen: Retroman üzerinde Ekim 19, 2015, 16:20:04 ÖS Ben kendimi akıllı sanırdım da şu retro olayına iyice girdikten sonra iyice kafasız oldum yeminle :D retroda onunda çözümü var Murat abi :D (http://csdb.dk/gfx/releases/46000/46891.png) Konu Başlığı: Ynt: Video Oyun Servisi commodore.gen.tr Adresine Ayak Bastı... Gönderen: izmirmaster üzerinde Ekim 19, 2015, 16:23:58 ÖS şöyle bir yükleme yaptırsak olurmu acaba
https://www.youtube.com/watch?v=3qmUdFcB8bQ (https://www.youtube.com/watch?v=3qmUdFcB8bQ) 3qmUdFcB8bQ Konu Başlığı: Ynt: Video Oyun Servisi commodore.gen.tr Adresine Ayak Bastı... Gönderen: merlininkazani üzerinde Ekim 19, 2015, 16:26:27 ÖS Ben kendimi akıllı sanırdım da şu retro olayına iyice girdikten sonra iyice kafasız oldum yeminle :D retroda onunda çözümü var Murat abi :D (http://csdb.dk/gfx/releases/46000/46891.png) Birşey diyeceğim de özelden yazarım artık onu :D Konu Başlığı: Ynt: Video Oyun Servisi commodore.gen.tr Adresine Ayak Bastı... Gönderen: atariManyagi üzerinde Ekim 21, 2015, 09:43:42 ÖÖ @Retroman:Önce Commodore 64 veya SuperTape 642 Kasetini Resetle1.Resetten Sonra Kaseti Tekrar Başlat.Aynı Hata Geliyorsa Commodore 64 için F1 Tuşuna(SuperTape 64 için F3 Tuşuna)Bas.Sonra RETURN Tuşuna Bas.
1=Kaset Resetleme: Kaseti Okuyucudan Çıkarıp, Sistemi Kapatıp Açtıktan sonra Kaseti Yeniden Okuyucuya Takma işlemine denir. Bu İşlem 3. ve 4. Kuşak Oyun Konsollarında İşe yarar. 2=SuperTape 64:Commodore 64 sistemine çok benzeyen bir süpersistemin adı. ;D Konu Başlığı: Ynt: Video Oyun Servisi commodore.gen.tr Adresine Ayak Bastı... Gönderen: merlininkazani üzerinde Ekim 22, 2015, 00:01:58 ÖÖ Öyle oldu abi. Şubatta fuarda olacağız inşallah. Fırsatınız olursa beklerim.
hoşgeldiniz murat ustam kolleksiyonu çok büyüttün bu halin gene iyi Hoşgeldin Diyelim o Zaman :) Zaten Burda Normal İnsan Yok , Hepsi + Yönleri ile Dolu :D Ben kendimi akıllı sanırdım da şu retro olayına iyice girdikten sonra iyice kafasız oldum yeminle :D Konu Başlığı: Ynt: Video Oyun Servisi commodore.gen.tr Adresine Ayak Bastı... Gönderen: atariManyagi üzerinde Şubat 10, 2016, 09:59:17 ÖÖ şöyle bir yükleme yaptırsak olurmu acaba Komik Anlar (https://youtu.be/3qmUdFcB8bQ/?t=54s)https://www.youtube.com/watch?v=3qmUdFcB8bQ (https://www.youtube.com/watch?v=3qmUdFcB8bQ) 3qmUdFcB8bQ "Bağla!" "Yaw! Bu Commodore 64 diil mi yaw!" "Yaw! Bob bi dakka be abi! Kapat Ayrıcada! Kaseti Bitirme yaw!" Komiğime gitti :D Konu Başlığı: Ynt: Video Oyun Servisi commodore.gen.tr Adresine Ayak Bastı... Gönderen: Levent (Lvnt) üzerinde Şubat 10, 2016, 13:11:00 ÖS Hoşgeldiniz, ben de yeniyim ama anladığım kadarıyla burası bizim gibiler için doğru yer ;D
Konu Başlığı: Ynt: Video Oyun Servisi commodore.gen.tr Adresine Ayak Bastı... Gönderen: Olcay ANAÇ üzerinde Şubat 10, 2016, 16:28:08 ÖS Hoşgelmişsin...
Konu Başlığı: Ynt: Video Oyun Servisi commodore.gen.tr Adresine Ayak Bastı... Gönderen: atariManyagi üzerinde Mart 01, 2016, 10:38:26 ÖÖ @Lvnt Aynen öyle. Burası Retrocuların Buluşma Noktası Sayılır. ;D :D :)
|