|
Konu Başlığı: Merhabalar Gönderen: kodmatik üzerinde Kasım 13, 2015, 09:17:27 ÖÖ Ankaradan herkese selamlar :)
ibeser (Ayak Takımı) tarafından önerilen commodore.gen.tr bende katılıyım dedim. Fırsat buldukça oyun meraklısı yazılımcıyım aynı zamanda Ayak Takımında görev almaktayım. Kendimi geliştirmek amacıyla yeni üyeniz olarak emeği geçen commodore.gen.tr herkese teşekkürler. :) Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: AmigaFUN üzerinde Kasım 13, 2015, 09:28:39 ÖÖ hoşgeldiniz, retro ilginiz nerden?
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: modelist üzerinde Kasım 13, 2015, 09:30:07 ÖÖ hoşgelgin :)
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: atlantis üzerinde Kasım 13, 2015, 09:33:40 ÖÖ Hoşgeldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Kasım 13, 2015, 10:32:42 ÖÖ @kodmatik hoş gelmişsin. Nihayet aramıza karıştın! Kodmatik; elektronik ve yazılım konusunda uzman bir arkadaşımızdır. Aynı şirkette çalışıyoruz. Web programcılığı yapıyor. Evde deli gibi XBOX 360'da oyunlar oynuyor. Buradaki projelere destek verip, aynı zamanda yepyeni projeler geliştireceğini düşünüyorum.
@kodmatik imza kısmına sitenin de adresini www.kodmatik.com (http://www.kodmatik.com) yaz ki ne yapıyorsun bilelim? Yepyeni bir üye, aynı zamanda Ankara'lı bir üye foruma kazandırdığım için mutluyum :) Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Kasım 13, 2015, 10:59:38 ÖÖ Bu güzel ortama hoş geldin.
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: kodmatik üzerinde Kasım 13, 2015, 13:11:03 ÖS hoşgelgin :) güncel, bilgisisayar ve konsol sistemlerine merakım var |