commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: Samurai üzerinde Kasım 27, 2015, 18:47:19 ÖS



Konu Başlığı: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: Samurai üzerinde Kasım 27, 2015, 18:47:19 ÖS
...


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: sera.2002 üzerinde Kasım 27, 2015, 19:14:08 ÖS
Merhabalar , hoşgeldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: Enson üzerinde Kasım 27, 2015, 19:21:19 ÖS
Hoşgeldin Cenk, burada insanlar gerçekten sabırlılar değil mi?, bende sanki uzuuun zamandır görmediğim eski bir dostu görmüş gibi olmuştum siteyi bulunca.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: arkas üzerinde Kasım 27, 2015, 19:30:51 ÖS
Hoş geldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: segaa üzerinde Kasım 27, 2015, 19:33:56 ÖS
Hoş geldiniz, yeni retrocuları görmek güzel.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: asit üzerinde Kasım 27, 2015, 20:03:04 ÖS
hoş geldin kardeşim


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Kasım 27, 2015, 21:01:24 ÖS
Hoş geldiniz :)


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 27, 2015, 21:01:45 ÖS
Hoş geldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: Samurai üzerinde Kasım 27, 2015, 21:08:26 ÖS
Herkese cok tesekkur ediyorum hosbulduk

Saygi ve sevgilerimle


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: izmirmaster üzerinde Kasım 27, 2015, 21:56:35 ÖS
Hoş geldin


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: LW3D üzerinde Kasım 27, 2015, 22:07:27 ÖS
Hoşgeldin cenk...


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Kasım 27, 2015, 22:19:29 ÖS
Su akar yolunu bulur. Hoş geldin. :)


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: AmigaFUN üzerinde Kasım 27, 2015, 22:19:51 ÖS
Hoşgeldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: 16bit_lover üzerinde Kasım 27, 2015, 22:23:26 ÖS
Hoşgeldin,retro candır:)


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: Samurai üzerinde Kasım 27, 2015, 22:29:09 ÖS
Herkese tek tek tesekkur ediyorum abi hosbulduk


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: AmigaMan üzerinde Kasım 28, 2015, 00:27:25 ÖÖ
Hoş geldin evine cenk


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: Samurai üzerinde Kasım 28, 2015, 00:29:49 ÖÖ
Hoş geldin evine cenk

Tesekkur ederim abi hosbulduk


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Kasım 30, 2015, 08:47:31 ÖÖ
Aramıza hoş geldin.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese saygı ve sevgilerimle merhabalar
Gönderen: atlantis üzerinde Kasım 30, 2015, 10:00:44 ÖÖ
Aramıza hoşgeldin. Geç olsun güç olmasın :D