commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Oyun Konsolları => Konuyu başlatan: Sensation üzerinde Aralık 09, 2015, 18:05:17 ÖS



Konu Başlığı: Wii U'ya gelecek olan mükemmel bir oyun - Fast Racing Neo
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 09, 2015, 18:05:17 ÖS
Bu grafiği konsol verebilirken cihazın ölü doğması düşündürücü. Yarın çıkıyor. Trailer'ı tam gaz olmuş. Denenmeli bence. (hangi oyunu andırıyor onuda siz söyleyin)  ;D

RvI1a_LrsWQ


Konu Başlığı: Ynt: Wii U'ya gelecek olan mükemmel bir oyun - Fast Racing Neo
Gönderen: savagery üzerinde Aralık 09, 2015, 18:13:08 ÖS
Wipe out olmuş bu. Pek bir çekicilik göremedim.


Konu Başlığı: Ynt: Wii U'ya gelecek olan mükemmel bir oyun - Fast Racing Neo
Gönderen: wizofwor üzerinde Aralık 09, 2015, 18:15:01 ÖS
Benim kafa biraz değişik çalıştığı için bana S.T.U.N. Runner'ı hatırlattı.

http://www.youtube.com/watch?v=U6CPtjyr19M (http://www.youtube.com/watch?v=U6CPtjyr19M)


Konu Başlığı: Ynt: Wii U'ya gelecek olan mükemmel bir oyun - Fast Racing Neo
Gönderen: savagery üzerinde Aralık 09, 2015, 18:16:51 ÖS
Aynen.


Konu Başlığı: Ynt: Wii U'ya gelecek olan mükemmel bir oyun - Fast Racing Neo
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 09, 2015, 18:20:51 ÖS
Wipe Out ile birebir aynı hatta aynı oyun deseler inanır herkes.


Konu Başlığı: Ynt: Wii U'ya gelecek olan mükemmel bir oyun - Fast Racing Neo
Gönderen: june8efe üzerinde Aralık 09, 2015, 18:40:13 ÖS
birazda nintendo 64 aerogauge'yi hatırlatıyor.


Konu Başlığı: Ynt: Wii U'ya gelecek olan mükemmel bir oyun - Fast Racing Neo
Gönderen: Retroman üzerinde Aralık 09, 2015, 18:43:10 ÖS
Wipe Out Üstüne F-Zero Yü Giydirmişler! :D


Konu Başlığı: Ynt: Wii U'ya gelecek olan mükemmel bir oyun - Fast Racing Neo
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 09, 2015, 19:38:36 ÖS
Wipe Out Üstüne F-Zero Yü Giydirmişler! :D

Aynen öyle. F-Zero'da sağlam oyundur.


Konu Başlığı: Ynt: Wii U'ya gelecek olan mükemmel bir oyun - Fast Racing Neo
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 11, 2015, 17:00:02 ÖS
Oyunu dün oynadım tek kelime ile dehşet. Bir ara projeksiyon ile denemem lazım. :)


Konu Başlığı: Ynt: Wii U'ya gelecek olan mükemmel bir oyun - Fast Racing Neo
Gönderen: witchdoktor üzerinde Aralık 11, 2015, 17:11:53 ÖS
Wipe out olmuş bu. Pek bir çekicilik göremedim.

Wipeout çakması, katılıyorum. Playstation'da bile bir heyecan uyandırmamaya başladı bu tarz oyunlar. Amigacılar Wipeout 2097'den hatırlayabilirler...

IxzYkTralIA


Konu Başlığı: Ynt: Wii U'ya gelecek olan mükemmel bir oyun - Fast Racing Neo
Gönderen: Samurai üzerinde Aralık 11, 2015, 17:13:29 ÖS
Oyunu dün oynadım tek kelime ile dehşet. Bir ara projeksiyon ile denemem lazım. :)

Projeksiyon dan memnun musunuz hocam?

Tavsiye edermisiniz oyunlar icin?


Konu Başlığı: Ynt: Wii U'ya gelecek olan mükemmel bir oyun - Fast Racing Neo
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 11, 2015, 17:42:38 ÖS
Oyunu dün oynadım tek kelime ile dehşet. Bir ara projeksiyon ile denemem lazım. :)

Projeksiyon dan memnun musunuz hocam?

Tavsiye edermisiniz oyunlar icin?

Bambaşka bir dünya projeksiyon işi. Benim odanın rengi ilk tondaki kum beji bu yüzden perde almama gerek kalmadı şimdilik gerçi diğer evinde rengi aynı ama perde gerekir tabi her halukarda.

(http://2.bp.blogspot.com/-nmdSwatxM2Q/VT3sGGPfckI/AAAAAAAAH84/du0qdXm_Y2I/s1600/kum%2Bbeji4.jpg)

Sistemi tam anlamıyla yapıcam bir ara herşey hazır ama çıkan fiyat felaket. Beşiktaş'da boyutdijital var belki bilirsin orayı projeksiyon işinde meşhurdur. Projeksiyonu onlardan almadım diyemidir nedir :D öyle bir fiyat çıktı ki 2'ye yakın... :D Düşünücem diye ayrıldım. Bir HDMI kablosu 15mt 250 TL olur mu kol alıyoruz sanırım. :)


Konu Başlığı: Ynt: Wii U'ya gelecek olan mükemmel bir oyun - Fast Racing Neo
Gönderen: Samurai üzerinde Aralık 11, 2015, 17:58:13 ÖS
@Ytezel

Besiktas taki yer meshur zaten ben Mecidikoy de bir yer bulmustum zamaninda ama cok pahaliydi zaten bu sisteme buyuk ev gerekli  benim ev 70m2 bana olmaz ama oyunlardaki performansini hep merak etmisimdir

Mecidikoy deki yere sordum oyun performans deneyebilirmiyiz dedim biz oyun oynatmiyoruz dedi dumbuk herif terslemisti bizi  :)


Konu Başlığı: Ynt: Wii U'ya gelecek olan mükemmel bir oyun - Fast Racing Neo
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 11, 2015, 18:12:14 ÖS
@Ytezel

Besiktas taki yer meshur zaten ben Mecidikoy de bir yer bulmustum zamaninda ama cok pahaliydi zaten bu sisteme buyuk ev gerekli  benim ev 70m2 bana olmaz ama oyunlardaki performansini hep merak etmisimdir

Mecidikoy deki yere sordum oyun performans deneyebilirmiyiz dedim biz oyun oynatmiyoruz dedi dumbuk herif terslemisti bizi  :)

Sorma zaten. Telefonda adam acayip konuşuyor dedim bu çubuk kraker öylede çıktı gittiğimde. :D Ulan bunlara kalmış piyasa ahahahaha.....

Ben odaya yaptırıcam veya bu şekilde devam edip güzel bir oturma grubu veya rahat edebileceğim şekilde oyundur filmdir izleyebileceğim düzene sokucam odayı. Şu an oturarak oynuyorum sandalyede tam amele işi oluyor. :D

Armut koltuk tarzı birşeyler düşünüyorum. Kabinler içinde odaya 1 bar sandalyesi alıcam sanırım. O kadar eşya var doğru hepsi başka tarafa... :)


Konu Başlığı: Ynt: Wii U'ya gelecek olan mükemmel bir oyun - Fast Racing Neo
Gönderen: witchdoktor üzerinde Aralık 12, 2015, 12:20:38 ÖS
Projeksiyon olarak ben Acer K335 kullanıyorum ve fantastik beklentilerim olmadığı için gayet memnunum ve küçücük çantasıyla istediğim yere götürüyorum. Video oynatma vb özellikleri de mevcut. Duvar dışında hiçbir yere yansıtma almadım şimdiye kadar ve beni gerek oyun, gerekse film izlemede tatmin etti.

http://www.acer.ca/ac/en/CA/content/model/MR.JG711.009 (http://www.acer.ca/ac/en/CA/content/model/MR.JG711.009)


Konu Başlığı: Ynt: Wii U'ya gelecek olan mükemmel bir oyun - Fast Racing Neo
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 12, 2015, 12:52:35 ÖS
Güzel dostum işini görüyorsa iyidir tabi maksat verim alabilmek. Ben taşımıyorum pek ürünleri dışarıya. :)