commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Oyun Konsolları => Konuyu başlatan: denizmax üzerinde Aralık 17, 2015, 15:19:29 ÖS



Konu Başlığı: Xbox 360'da Ps3 Dualshockü Kullanma
Gönderen: denizmax üzerinde Aralık 17, 2015, 15:19:29 ÖS
Xbox 360 konsolumda Ps3 joysticki kullanmak istiyorum.
Bayağıdır bununla ilgili araştırma yapıyorum.
Xcom cross battle adapter plus ve cross fire converter  isminde iki adet çevirici buldum.
Aliexpress ve benzeri sitelerde 40-80 $ arasında fiyatları var.
Yalnız bu cihazların performansı konusunda tam bir fikir sahibi değilim.
Daha önce bu tip bir cihaz kullanan arkadaşlar varsa aramızda tecrübelerini aktarırsa memnun olurum.
Eminim benim gibi birçok kişi de böyle bir konuda merak sahibidir.



Konu Başlığı: Ynt: Xbox 360'da Ps3 Dualshockü Kullanma
Gönderen: sera.2002 üzerinde Aralık 18, 2015, 07:23:11 ÖÖ
Dün sonuçlar açılandı, inşallah BAŞARILI dır.


Konu Başlığı: Ynt: Xbox 360'da Ps3 Dualshockü Kullanma
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 18, 2015, 07:44:42 ÖÖ
CronuxMax

Nokta !!


Konu Başlığı: Ynt: Xbox 360'da Ps3 Dualshockü Kullanma
Gönderen: AmonR üzerinde Aralık 18, 2015, 17:12:03 ÖS
Güzelim Xbox 360 gamepad dururken, niye PS3 dualshock kullanmak isteyesin ki ... :)


Konu Başlığı: Ynt: Xbox 360'da Ps3 Dualshockü Kullanma
Gönderen: Fatih Yıldırım üzerinde Aralık 18, 2015, 22:14:03 ÖS
Güzelim Xbox 360 gamepad dururken, niye PS3 dualshock kullanmak isteyesin ki ... :)

Özellikle dövüş oyunlarında pek pratik değil. D-pad'i çok kötü bence.
Nedeni böyle bir şey olsa gerek.


Konu Başlığı: Ynt: Xbox 360'da Ps3 Dualshockü Kullanma
Gönderen: commander64 üzerinde Aralık 18, 2015, 22:34:53 ÖS
Direk usb şarj kablosuyla xbox'a takınca olmuyor mu? Yada XBOX'a usb joystick bağlamak için bir aparat dongle v.b. varsa ona bu şekilde bağlarsanız olur sanırım.


Konu Başlığı: Ynt: Xbox 360'da Ps3 Dualshockü Kullanma
Gönderen: segaa üzerinde Aralık 18, 2015, 22:39:43 ÖS
Xbox 360 için bilmem ama PC'de şarj kablosuyla ve bir programla kullanılabiliyor DS3.
Bence alışınca Xbox 360 kolu DS3 ten daha iyi, dövüş oyunlarında da daha iyi ama alışkanlık meselesidir, ilk PS1'mi aldığımda onun koluyla dövüş oyunlarını çok güzel oynuyordum harikaydı, sonra aradan yıllar geçti diğer gamepadlere alıştım şimdi eskisi gibi güzel oynayamıyorum.


Konu Başlığı: Ynt: Xbox 360'da Ps3 Dualshockü Kullanma
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 19, 2015, 09:08:02 ÖÖ
Arada kullanıyorum gayet stabil şekilde çalışıyor wireless olanı.

XCM'nin ucuna wireless aparatını bağlayınca PS3'de XBOX360 gamepad'ini wireless şekilde kullanabiliyorsunuz.

Kablolu kolu kullanma şansınızda var tabi ona göre ayrı aparatıda var aynı markanın.

http://www.goldenshop.com.hk/AI-trad/psx3/crossbattle21.htm (http://www.goldenshop.com.hk/AI-trad/psx3/crossbattle21.htm)


Konu Başlığı: Ynt: Xbox 360'da Ps3 Dualshockü Kullanma
Gönderen: witchdoktor üzerinde Aralık 19, 2015, 09:36:04 ÖÖ
Arada kullanıyorum gayet stabil şekilde çalışıyor wireless olanı.

XCM'nin ucuna wireless aparatını bağlayınca PS3'de XBOX360 gamepad'ini wireless şekilde kullanabiliyorsunuz.

Kablolu kolu kullanma şansınızda var tabi ona göre ayrı aparatıda var aynı markanın.

http://www.goldenshop.com.hk/AI-trad/psx3/crossbattle21.htm (http://www.goldenshop.com.hk/AI-trad/psx3/crossbattle21.htm)

Wireless aparatı nedir?

Birden fazla DS3'ü eşleştirmek pratik mi?


Konu Başlığı: Ynt: Xbox 360'da Ps3 Dualshockü Kullanma
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 19, 2015, 10:09:06 ÖÖ
(http://img.dxcdn.com/productimages/sku_188982_5.jpg)


Konu Başlığı: Ynt: Xbox 360'da Ps3 Dualshockü Kullanma
Gönderen: witchdoktor üzerinde Aralık 19, 2015, 11:47:28 ÖÖ
Pardon ben yanlış anlamışım, X360'da DS3 kullanımı olarak. Bu bahsettiğinizden (Xbox 360 Wireless Receiver) PC'de kullanım için almıştım zaten 5-6 yıl önce.


Konu Başlığı: Ynt: Xbox 360'da Ps3 Dualshockü Kullanma
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 19, 2015, 13:53:04 ÖS
XCM Wireless cihazına bağlıyorsun bu aparatı bu şekilde kablosuz X360 gamepadi PS3'de çalışıyor.


Konu Başlığı: Ynt: Xbox 360'da Ps3 Dualshockü Kullanma
Gönderen: witchdoktor üzerinde Aralık 19, 2015, 13:58:49 ÖS
XCM'yi kaça aldın? 65 dolar civarı fiyat gördüm, pek de ucuz birşey değilmiş.


Konu Başlığı: Ynt: Xbox 360'da Ps3 Dualshockü Kullanma
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 19, 2015, 14:15:37 ÖS
50 dolara gelmişti zamanında takipsiz kargo ile. Birkaç sene oldu.


Konu Başlığı: Ynt: Xbox 360'da Ps3 Dualshockü Kullanma
Gönderen: commander64 üzerinde Aralık 23, 2015, 02:42:08 ÖÖ
http://www.dx.com/p/ps2-to-xbox-360-controller-adapter-cable-33241#.Vnnut7KjPbU (http://www.dx.com/p/ps2-to-xbox-360-controller-adapter-cable-33241#.Vnnut7KjPbU)