|
Konu Başlığı: Merhabalar Gönderen: Jester üzerinde Ocak 22, 2016, 23:12:35 ÖS Herkese merhaba,
Hani böyle bazen bir mekana gidersiniz ve orası sanki sizin ait olduğunuz yer gibi hissettirir ya, işte bu forumu keşfedip bir kaç sayfa okuduktan sonra dedim ki budur, evimdeyim :) Yaş oldu 35 ama Mortal Kombat bizim salona geldiği gün ilk bitirene verilen 100 jeton ödülü aldığım günkü heyecanı hala hatırladım... Uzun lafın kısası aynı heyecanı paylaşan tüm forum sakinlerine cümleten selamlar... Fazla jetonu olan varmı ? ;D Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: joker_ üzerinde Ocak 22, 2016, 23:15:15 ÖS Evine hoşgeldin. Hepimiz benzer heyecanları yaşıyoruz ;)
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: KNG üzerinde Ocak 22, 2016, 23:28:08 ÖS Hoşgeldiniz
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Ocak 23, 2016, 23:36:48 ÖS Vaybe 100 jeton mu? :)
Aramıza hoşgeldin. Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: izmirmaster üzerinde Ocak 23, 2016, 23:52:24 ÖS Hoş geldin zamanında ferrari verseler bu kadar sevinmez insan
Yaş oldu 35 ama Mortal Kombat bizim salona geldiği gün ilk bitirene verilen 100 jeton ödülü aldığım günkü heyecanı hala hatırladım... Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: savagery üzerinde Ocak 24, 2016, 09:41:23 ÖÖ Hoşgeldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: AmigaFUN üzerinde Ocak 24, 2016, 10:28:10 ÖÖ Aramıza hoşgeldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: Uzay üzerinde Ocak 24, 2016, 11:48:39 ÖÖ Hoşgeldiniz
|