commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: Jester üzerinde Ocak 22, 2016, 23:12:35 ÖS



Konu Başlığı: Merhabalar
Gönderen: Jester üzerinde Ocak 22, 2016, 23:12:35 ÖS
Herkese merhaba,

Hani böyle bazen bir mekana gidersiniz ve orası sanki sizin ait olduğunuz yer gibi hissettirir ya, işte bu forumu keşfedip bir kaç sayfa okuduktan sonra dedim ki budur, evimdeyim :)

Yaş oldu 35 ama Mortal Kombat bizim salona geldiği gün ilk bitirene verilen 100 jeton ödülü aldığım günkü heyecanı hala hatırladım...

Uzun lafın kısası aynı heyecanı paylaşan tüm forum sakinlerine cümleten selamlar...

Fazla jetonu olan varmı ?  ;D


Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar
Gönderen: joker_ üzerinde Ocak 22, 2016, 23:15:15 ÖS
Evine hoşgeldin. Hepimiz benzer heyecanları yaşıyoruz ;)


Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar
Gönderen: KNG üzerinde Ocak 22, 2016, 23:28:08 ÖS
Hoşgeldiniz


Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Ocak 23, 2016, 23:36:48 ÖS
Vaybe 100 jeton mu? :)
Aramıza hoşgeldin.


Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar
Gönderen: izmirmaster üzerinde Ocak 23, 2016, 23:52:24 ÖS
Hoş geldin  zamanında ferrari verseler bu kadar sevinmez insan


Yaş oldu 35 ama Mortal Kombat bizim salona geldiği gün ilk bitirene verilen 100 jeton ödülü aldığım günkü heyecanı hala hatırladım...



Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar
Gönderen: savagery üzerinde Ocak 24, 2016, 09:41:23 ÖÖ
Hoşgeldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar
Gönderen: AmigaFUN üzerinde Ocak 24, 2016, 10:28:10 ÖÖ
Aramıza hoşgeldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar
Gönderen: Uzay üzerinde Ocak 24, 2016, 11:48:39 ÖÖ
Hoşgeldiniz