commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: muhendis üzerinde Şubat 17, 2016, 19:48:49 ÖS



Konu Başlığı: Merhaba
Gönderen: muhendis üzerinde Şubat 17, 2016, 19:48:49 ÖS
Commodore 64'çüyüm amiga ilede ilgileniyorum arkadaş tavsiyesi ile buraya geldim herkese merhabalar....


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: Mathman üzerinde Şubat 17, 2016, 19:49:28 ÖS
hoş geldiniz... doğru yerdesin...


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: muhendis üzerinde Şubat 17, 2016, 19:50:01 ÖS
teşekkür ederim mathman hoşbuldum.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: Mathman üzerinde Şubat 17, 2016, 20:00:51 ÖS
Amigan var mı? neler ile ilgileniyorsun?


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: muhendis üzerinde Şubat 17, 2016, 20:02:23 ÖS
Amiga 1200'üm var aca 1230 turbo kartlı birde amiga 600 üm var


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Şubat 17, 2016, 21:11:14 ÖS
Hoş geldiniz aramıza. Haldun abi'nin de dediği gibi doğru yerdesiniz. ;)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: muhendis üzerinde Şubat 17, 2016, 21:13:30 ÖS
hoşbuldum teşekkürler...


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: muhendis üzerinde Şubat 17, 2016, 21:38:07 ÖS
hoşbuldum teşekkürler...iyi forumlar herkese!



Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: Uzay üzerinde Şubat 17, 2016, 22:10:34 ÖS
Hosgeldiniz!


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: muhendis üzerinde Şubat 17, 2016, 22:11:40 ÖS
Hosgeldiniz!


saolun hoşbuldum....


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Şubat 17, 2016, 22:43:32 ÖS
Hoşgeldiniz ;)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: muhendis üzerinde Şubat 17, 2016, 22:47:38 ÖS
sağolun hoşbuldum.....


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: jazz45 üzerinde Şubat 17, 2016, 23:22:40 ÖS
Hoşgeldiniz


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: muhendis üzerinde Şubat 18, 2016, 09:54:37 ÖÖ
hoşbuldum sağolun


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Şubat 18, 2016, 10:51:12 ÖÖ
Hoş geldiniz


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: muhendis üzerinde Şubat 18, 2016, 12:02:43 ÖS
hoşbuldum sağolun


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: AmigaFUN üzerinde Şubat 18, 2016, 15:15:09 ÖS
Hoşgeldiniz, biraz kendinizden bahseder misiniz?


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: Agony üzerinde Şubat 18, 2016, 15:15:46 ÖS
Hoşgeldiniz, doğru yerdesiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: witchdoktor üzerinde Şubat 18, 2016, 15:31:47 ÖS
Hoşgeldin, turbolu A1200'ün olduğuna göre sıkı Amiga'cısın...

Impossible Mission'u da bitirdiysen 'hardcore' retrocusun diyeceğim ;)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: muhendis üzerinde Şubat 18, 2016, 17:33:06 ÖS
Hoşgeldin, turbolu A1200'ün olduğuna göre sıkı Amiga'cısın...

Impossible Mission'u da bitirdiysen 'hardcore' retrocusun diyeceğim ;)

Merhaba,

evet impossible mission'u  bitirdim kolay benim için bu tarz oyunlar


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: Alpyre üzerinde Şubat 18, 2016, 18:40:49 ÖS
Hoşgeldin. Tam yerine düştün. :)

(Impossible Mission'u bitirememiştim... şu anda kendimi sorguluyorum)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: muhendis üzerinde Şubat 18, 2016, 18:42:58 ÖS
Hoşgeldin. Tam yerine düştün. :)

(Impossible Mission'u bitirememiştim... şu anda kendimi sorguluyorum)

hoşbuldum teşekkür ederim..... Ben hem c64 te gemde amigada bitirdim (not favori oyunlarımdan biridir impossible mission bu arada)