|
Konu Başlığı: Selam commodore.gen.tr ailesi Gönderen: denizmax üzerinde Şubat 22, 2016, 10:19:28 ÖÖ Selamlar,
Yaklaşık 5 ay önce bir alışveriş neticesinde tanıştığım @yavuzg nickli değerli üyenin davetiyle aranıza katılmış bulunmaktayım. Açık söylemek gerekirse forumda arcade kabin ve alım-satım bölümüne daldığımdan tanışma forumunu yeni farkettim :) Kısaca kendimden bahsetmek gerekirse 90'lı yılların başlangıcında eski fuarları bilirsiniz, yılın belli dönemlerinde özellikle yaz aylarının başlangıcında açılır, festival tadında olur, herkes tarafından merakla beklenen ve farklı enteresan ürünlerin satıldığı sergi alanlarından , lunaparklardan oluşurdu, ben de Samsun'da açılan bu fuarda arcade kabinlerle tanıştım. Her geçen gün büyüyen merakım ; babam tarafından da dikkat çekti ve güzel karnem tv atarisi ödülü taçlandırıldı :) Gerçi ilk aldığımız gün açamadık ya :) kablosu çalışmamıştı o anı da hiç unutmam. O zamanların meşhur oyunu Goal ve NBA Live serisi ile haşır neşirdik abimle birlikte. Charles Shackleford'lı Jordan'lı günlerdi :) Açıkça söylemek gerekirse sitenin isim sahibi commodore'la çok az vakit geçirdim. Bundan ziyade Sega Mega Drive benim favorim oldu ve şu anda halen yerine korumaya devam etmekte.. Anlatacak çok kelime ve cümlelerim var aslında ama kısa tutayım ilk etapta bu kadar uzun uzadıya yazmak taraftarı değilim . Günümüze doğru geleyim. Artık ufak oğlum nedeniyle atıl kalan Pandora Box 3'lü Arcade Kabinim ve ara sıra oynayabildiğim PS3/PS4/Xbox One ve tabiki Sega Mega Drive var .. Bazılarını da alım-satım bölümünü takip eden arkadaşlar bilir sattım . Bunlardan bazıları da zamanla uzaya çıkan füzenin kopan parçaları gibi yavaş yavaş ayrılacak benden.. Forumda aynı nesilin çocukları ile paylaşımda bulunmak , o değerli vakitleri tekrar anımsamak ve o günleri yad etmek için bulunuyorum.. Tekrar merhaba ve herkese iyi forumlar.. Konu Başlığı: Ynt: Selam commodore.gen.tr ailesi Gönderen: AmigaMan üzerinde Şubat 22, 2016, 14:29:28 ÖS Merhaba hoş geldiniz pandora box 3 satarsanız talibim
Konu Başlığı: Ynt: Selam commodore.gen.tr ailesi Gönderen: denizmax üzerinde Şubat 22, 2016, 15:57:02 ÖS Merhaba hoş geldiniz pandora box 3 satarsanız talibim Hoşbulduk üstad, Satma düşüncem yok şimdilik şayet olursa kabinle beraber satmayı düşünürüm.. Konu Başlığı: Ynt: Selam commodore.gen.tr ailesi Gönderen: Alpyre üzerinde Şubat 22, 2016, 16:10:12 ÖS Hey gidi Samsun fuarı. Taa çocukluğuma döndürdün beni!
Aramıza hoşgeldin denizmax. Konu Başlığı: Ynt: Selam commodore.gen.tr ailesi Gönderen: asit üzerinde Şubat 22, 2016, 16:14:15 ÖS hoş geldiniz
Konu Başlığı: Ynt: Selam commodore.gen.tr ailesi Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Şubat 22, 2016, 16:45:23 ÖS Hoş geldin.
Konu Başlığı: Ynt: Selam commodore.gen.tr ailesi Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Şubat 22, 2016, 17:12:05 ÖS Tekrar tanıştığımıza memnun oldum :)
Konu Başlığı: Ynt: Selam commodore.gen.tr ailesi Gönderen: pcdata76 üzerinde Şubat 22, 2016, 17:19:50 ÖS Hoşgeldiniz ;)
Konu Başlığı: Ynt: Selam commodore.gen.tr ailesi Gönderen: muhendis üzerinde Şubat 22, 2016, 18:50:39 ÖS hoşgeldiniz
Konu Başlığı: Ynt: Selam commodore.gen.tr ailesi Gönderen: denizmax üzerinde Şubat 22, 2016, 18:57:13 ÖS Cümleten hoşbulduk arkadaşlar..
Ne fuardı değil mi ama @alpyre hocam, rus pazarı, küçük çamaşır makineleri falan teknoloji oradaydı resmen ;D Konu Başlığı: Ynt: Selam commodore.gen.tr ailesi Gönderen: AmigaFUN üzerinde Şubat 22, 2016, 19:13:15 ÖS Hoşgeldiniz.
Yazdan yaza gittiğim Samsun'da fuar alanında hatırladığım tek şey, kocaman samsun marka sigara paketi şeklinde bir yapıdır :) Bir de çiftlik caddesindeki enfes dondurmacılar... Konu Başlığı: Ynt: Selam commodore.gen.tr ailesi Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Şubat 23, 2016, 09:24:44 ÖÖ Güzel bir ortamdır burası herzaman.
|