|
Konu Başlığı: Atari reklami Gönderen: pspsexer üzerinde Mart 01, 2016, 02:28:53 ÖÖ Turkish atari reklam
Tikla please https://www.youtube.com/watch?v=wSLrhubWefM&app=desktop (http://www.youtube.com/watch?v=wSLrhubWefM&app=desktop) Edit: Linki düzelttim [wizofwor] Konu Başlığı: Ynt: Atari reklami Gönderen: Samurai üzerinde Mart 01, 2016, 12:11:50 ÖS Guzel reklammis tesekkurler
Ben 90 li yillarda reklamdaki gibi eve girmem imkansizdi misket oynardim hep kaybederdim ama uyuz olurdum milletten misketleri yürütürdüm birdaha oynardim Futbol oynardim turnuvalar yapardik semte guzel bir kiz tasindiginda aman ki aman kendimi kaybederdim :D Zengin olun yada fakir olun ama sokak kulturu vardi Reklamda Atari yi duyan eve kosuyor ama cok zor coook :D Konu Başlığı: Ynt: Atari reklami Gönderen: witchdoktor üzerinde Mart 01, 2016, 14:54:42 ÖS Ben 90 li yillarda reklamdaki gibi eve girmem imkansizdi misket oynardim hep kaybederdim ama uyuz olurdum milletten misketleri yürütürdüm birdaha oynardim Misket oyununda kaybetmek diye birşey yoktur, 'yutulmak' vardır ;) En son misketi bıraktığımda bir keseye 100 kadar güzel seçilmiş 'kaflik' ayarında misket saklamıştım... Konu Başlığı: Ynt: Atari reklami Gönderen: chelsea üzerinde Mart 01, 2016, 15:43:06 ÖS güzel günlerrr
Konu Başlığı: Ynt: Atari reklami Gönderen: atariManyagi üzerinde Mart 16, 2016, 16:48:53 ÖS 4 Sorum Olacak O Reklam için
1-"Rakiplerinize ve Kompiter'e Meydan Okuyun?!"Kompiter kim yahut nedir? 2-Bir Çocuğun O kadar Hızlı Koşması Mümkün Değil. "FastMotion" Maddesi mi Verildi o Çocuğa? 3-Atari Firması "Şimdi Sokaklar Bomboş" Sloganını Atari 2600 konsolu için mi yoksa kendisi için mi kullandı? 4-Tenisçinin Rakibi ile oynadığı oyunun ismi neydi? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Konu Başlığı: Ynt: Atari reklami Gönderen: mrmojorisin üzerinde Mart 16, 2016, 17:01:57 ÖS Allah rahmet eylesin. Aklıma Turist Ömer Uzayda geldi.
Turist Ömer'e göre kompiter değil KOMPEDER :) Konu Başlığı: Ynt: Atari reklami Gönderen: Sensation üzerinde Mart 16, 2016, 17:08:06 ÖS Allah rahmet eylesin. Aklıma Turist Ömer Uzayda geldi. Turist Ömer'e göre kompiter değil KOMPEDER :) Mantık dışı :D Konu Başlığı: Ynt: Atari reklami Gönderen: Olcay ANAÇ üzerinde Mart 16, 2016, 17:08:57 ÖS Ben 90 li yillarda reklamdaki gibi eve girmem imkansizdi misket oynardim hep kaybederdim ama uyuz olurdum milletten misketleri yürütürdüm birdaha oynardim Misket oyununda kaybetmek diye birşey yoktur, 'yutulmak' vardır ;) En son misketi bıraktığımda bir keseye 100 kadar güzel seçilmiş 'kaflik' ayarında misket saklamıştım... Bizde misket değil , cilli derdik o güzel oyuncaklara. Birde yutulmanın yanında , kökülmek diyenlerde bolca mevcuttu :D Konu Başlığı: Ynt: Atari reklami Gönderen: AmigAmigA üzerinde Mart 16, 2016, 18:16:58 ÖS Şu reklamı her gördüğümde 85 yılına giderim,büyülü yıllardı 80'ler.
Konu Başlığı: Ynt: Atari reklami Gönderen: canorhan78 üzerinde Mart 16, 2016, 18:19:43 ÖS ya çok eski olmalı neden hiç rastlamadım. Ufakken hatırlamıyorum bu reklamı.
Konu Başlığı: Ynt: Atari reklami Gönderen: wizofwor üzerinde Mart 16, 2016, 20:06:41 ÖS Misket oyununda kaybetmek diye birşey yoktur, 'yutulmak' vardır ;) Bizde misket değil , cilli derdik o güzel oyuncaklara. Birde yutulmanın yanında , kökülmek diyenlerde bolca mevcuttu :D Bizde kaybetmek hiç olmadığı gibi yutulmak diye birşey de yoktu. Ütülmek yüklemi kullanılırdı. Gerçi ben cilli devrine pek yetişemedim. Biz daha çok turbo kartlarıyla 'sormaca' veya 'basmaca' oynardık. Konu Başlığı: Ynt: Atari reklami Gönderen: JckOB üzerinde Mart 16, 2016, 21:05:41 ÖS Huhehu süper reklammış , ancak hiç hatırlamıyorum o yıllarda TV de böyle bir reklam döndüğünü. Bir de sanki PAC-MAN oynarken Atari 2-3sn liğine donuyor mu ne ? :)
Konu Başlığı: Ynt: Atari reklami Gönderen: Olcay ANAÇ üzerinde Mart 17, 2016, 11:55:05 ÖÖ :
Misket oyununda kaybetmek diye birşey yoktur, 'yutulmak' vardır ;) Bizde misket değil , cilli derdik o güzel oyuncaklara. Birde yutulmanın yanında , kökülmek diyenlerde bolca mevcuttu :D Bizde kaybetmek hiç olmadığı gibi yutulmak diye birşey de yoktu. Ütülmek yüklemi kullanılırdı. Gerçi ben cilli devrine pek yetişemedim. Biz daha çok turbo kartlarıyla 'sormaca' veya 'basmaca' oynardık. Ütülmek :D Konu Başlığı: Ynt: Atari reklami Gönderen: Agony üzerinde Mart 17, 2016, 12:07:25 ÖS Ne güzelmiş yav. 80'lerin ortasında doğsakta o 80'lerin kendina has havasını tatmış olmaktan mutluyum :D
"Kompüter" de iyiymiş yalnız :) Bugün büyüklerimiz, Playstation'a da Xbox'a da; hatta ve hatta eski tüm konsollara "Ateri" diyorsa aha sebebi bu reklam ve Atari'dir. :D Konu Başlığı: Ynt: Atari reklami Gönderen: Sensation üzerinde Mart 17, 2016, 12:09:01 ÖS Şimdi sokaklar bomboş. Adamlar geleceği görmüş. Herkes asosyal olmuş ellerde tabletler, cep telefonları evden dışarı çıkmaz oldu. Kompitere meydan okuyor herkes... :D
|