commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Arcade Sistemler => Konuyu başlatan: Gawain79 üzerinde Nisan 08, 2017, 23:04:53 ÖS



Konu Başlığı: Bartop arcade kabin projesi
Gönderen: Gawain79 üzerinde Nisan 08, 2017, 23:04:53 ÖS



https://drive.google.com/folderview?id=0B7X5pURKj3JwWWdQMUZWU2U3djA


Merhaba. 
15 yıldır aklımda olan bir projeyi bitirneme az kaldı.   ;D
12 mm ham mdf kullanıldı.  Tavsiyem 12 mm beyaz lake mdf

Her türlü soru ve yardıma açığım.

Retronuz iyi scanlineiniz bol olsun  8)




Konu Başlığı: Ynt: Bartop arcade kabin projesi
Gönderen: atlantis üzerinde Nisan 09, 2017, 01:38:17 ÖÖ
Güzel bir proje. Eline sağlık. Orange Pi ile daha da ilginç olacak.


Konu Başlığı: Ynt: Bartop arcade kabin projesi
Gönderen: BioMenace üzerinde Nisan 09, 2017, 14:57:05 ÖS
Elinize sağlık. Proje güzel. İşçilik güzel. Bartop seçimi çok iyi olmuş ;)


Konu Başlığı: Ynt: Bartop arcade kabin projesi
Gönderen: several üzerinde Nisan 09, 2017, 15:51:50 ÖS
bence de çok kompakt ve güzel bir kabin olmuş. son halini merakla bekliyorum (:


Konu Başlığı: Ynt: Bartop arcade kabin projesi
Gönderen: Gawain79 üzerinde Nisan 09, 2017, 20:32:17 ÖS
https://youtu.be/h6g7F5d_OQ4

Tsk ederim.
Makine içine yerlestirecegim orangepi pc ile retrorange  test ederken....



Konu Başlığı: Ynt: Bartop arcade kabin projesi
Gönderen: BioMenace üzerinde Nisan 09, 2017, 20:58:54 ÖS
https://youtu.be/h6g7F5d_OQ4
Tsk ederim.
Makine içine yerlestirecegim orangepi pc ile retrorange  test ederken....

Test için oyun seçimi de iyi :)


Konu Başlığı: Ynt: Bartop arcade kabin projesi
Gönderen: Gawain79 üzerinde Nisan 09, 2017, 21:02:51 ÖS
https://youtu.be/h6g7F5d_OQ4
Tsk ederim.
Makine içine yerlestirecegim orangepi pc ile retrorange  test ederken....

Test için oyun seçimi de iyi :)


Biz düşe kalka geldik bu gunlerimize hocam.  ;D 20 yıldır aklımda olan bir proje adım adım bitirmek üzereyim


Konu Başlığı: Ynt: Bartop arcade kabin projesi
Gönderen: Gawain79 üzerinde Nisan 12, 2017, 19:24:00 ÖS
Dual arcade chip orange pi tarafından tek joystik olarak görünüyor bu yüzden 1 adet tek kisilkik usb encoder chip sipariş vermek durumunda kaldım.


Konu Başlığı: Ynt: Bartop arcade kabin projesi
Gönderen: Gawain79 üzerinde Nisan 13, 2017, 00:12:31 ÖÖ
https://drive.google.com/file/d/0B7X5pURKj3JwUTg1VHUzMjlnSm8/view?usp=drivesdk

Dual arcade çip sadece tek tarafı görüyor. 

Son durumu kabinin  linkteki video...


Konu Başlığı: Ynt: Bartop arcade kabin projesi
Gönderen: joker_ üzerinde Nisan 13, 2017, 07:16:28 ÖÖ
Tebrikler. Mdf kalınlığının 12mm olması iyi fikir. Özellikle bu tarz bartop kabinlerde, ağırlık olarak bayağı fark etmiştir.

Orangepi pc performansı nasıl? oyunlarda donma, takılma vs.. oluyormu?


Konu Başlığı: Ynt: Bartop arcade kabin projesi
Gönderen: Gawain79 üzerinde Nisan 13, 2017, 07:25:57 ÖÖ
Hiçbir sorun yok.  Dual chip teki 2.  Kol ve dugmeleri  mame altında mapleyemiyorum.  Usb den windowsa a takinca hertus calisiyor ama ubuntu tek 1p joystick görüyor. 

Donma vs hiçbirşey yok. Bu oyunları pentium 200 mmx teyken bile 20 yıl önce donmasiz oynardık,  Orange pi nin donmasi söz konusu değil.  :) Sonuç olarak işlem tamam.  Bundan sonra ufak tefek detaylar var.


Konu Başlığı: Ynt: Bartop arcade kabin projesi
Gönderen: Gawain79 üzerinde Nisan 15, 2017, 22:50:50 ÖS
https://drive.google.com/folderview?id=0B7X5pURKj3JwWWdQMUZWU2U3djA


Resimler guncellenmistir.  Ilave resimler geldi.