|
Konu Başlığı: Tüm retro severlere selamlar ve saygılar.. Gönderen: SouLPoWer87 üzerinde Şubat 12, 2019, 00:44:50 ÖÖ İsmim Burhan 32 yaşındayım istanbulda yaşıyorum ilk bilgisayarım olan Amiga500plusu 1992 yılında almıştık Amigaya olan sevdam o yıllara dayanıyor bir kaç aydır işsiz kaldığımdan yine anılarım depreşti eskiye özlem duymaya başladım çocuklarıma da bilgisayardan emülatör aracılığı ile amiga oyunları oynatıyorum yeniden amigayı tamir ettirip (Amiga teknik Şafak beyden yardım alıcam :) . ) hem kendim nostalji yaşayıp biraz eski günlere dönmek istiyorum hemde çocuklarımı da gerçek Amiga ile tanıştırmak istiyorum benim hikayem şimdilik bu kadar aranızda olmaktan da mutluluk duyuyorum tüm retro severelere selamlar saygılar..
Konu Başlığı: Ynt: Tüm retro severlere selamlar ve saygılar.. Gönderen: onursapci üzerinde Şubat 12, 2019, 06:57:28 ÖÖ Hoş geldiniz :) . Yavaş yavaş istediklerinize kavuşursunuz ama iş bulmadan çok açılmayın bence ;)
Konu Başlığı: Ynt: Tüm retro severlere selamlar ve saygılar.. Gönderen: amigateknik üzerinde Şubat 12, 2019, 07:03:50 ÖÖ Hoşgeldin burhan
Konu Başlığı: Ynt: Tüm retro severlere selamlar ve saygılar.. Gönderen: atlantis üzerinde Şubat 12, 2019, 07:09:49 ÖÖ Hoşgeldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Tüm retro severlere selamlar ve saygılar.. Gönderen: phoenix üzerinde Şubat 12, 2019, 07:11:51 ÖÖ Hoşgeldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Tüm retro severlere selamlar ve saygılar.. Gönderen: malik üzerinde Şubat 12, 2019, 07:17:49 ÖÖ Hoşgeldin burhan.
Allah güzel bir iş nasib eder inşallah. Çünkü herşeyden önemli. Gerisi kendiliğinden olur. Yeterki sen iste. Konu Başlığı: Ynt: Tüm retro severlere selamlar ve saygılar.. Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Şubat 12, 2019, 08:46:44 ÖÖ Bu güzel dost ortama hoş geldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Tüm retro severlere selamlar ve saygılar.. Gönderen: SouLPoWer87 üzerinde Şubat 12, 2019, 11:23:06 ÖÖ hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim öneri ve iyi dilekleriniz için hoşbuldum :)
Konu Başlığı: Ynt: Tüm retro severlere selamlar ve saygılar.. Gönderen: freedom üzerinde Şubat 12, 2019, 11:25:31 ÖÖ Hoşgeldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Tüm retro severlere selamlar ve saygılar.. Gönderen: SouLPoWer87 üzerinde Şubat 12, 2019, 12:49:51 ÖS Hoşgeldiniz. teşekkürler hoşbuldum.Konu Başlığı: Ynt: Tüm retro severlere selamlar ve saygılar.. Gönderen: peraspera95 üzerinde Şubat 12, 2019, 18:51:16 ÖS Hoşgeldin
Konu Başlığı: Ynt: Tüm retro severlere selamlar ve saygılar.. Gönderen: SouLPoWer87 üzerinde Şubat 12, 2019, 22:39:47 ÖS teşekkür ederim hoşbuldum :)
Konu Başlığı: Ynt: Tüm retro severlere selamlar ve saygılar.. Gönderen: LW3D üzerinde Şubat 12, 2019, 23:47:14 ÖS Nesi tatlı...Pil akması nedeniyle en tatsız makinalardandır :P
Konu Başlığı: Ynt: Tüm retro severlere selamlar ve saygılar.. Gönderen: SouLPoWer87 üzerinde Şubat 13, 2019, 00:05:37 ÖÖ Hoşgeldiniz :) a500 plus çok tatlı bir makinedir. teşekkür ederim hoşbuldum :) evet malesef benimde pil akmasından sanırım sorun var şuan AmigaTeknik Şafak abide makine inşallah fazla masraf yoktur ve kısa süre de ulaşırım makineme :) |