commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: Cyr üzerinde Şubat 16, 2019, 23:08:20 ÖS



Konu Başlığı: Merhaba ben çağatay
Gönderen: Cyr üzerinde Şubat 16, 2019, 23:08:20 ÖS
Herkese merhabalar, aslında cok uzun zamandır ara ara girip takip ediyorum forumu. Kendimi tanıtmak bugüne nasipmiş.
Commodore ile tanışmam ilkokul çağlarına dayanıyor. İlkokul beşdeyken bi oyun bir de kabaca bi çizim programı yazmışlığım da var ama malum anadolu lisesi sınavlari bahanesiyle commodore depoya kaldırıldı ve ogünden beri yarım kalmış bir heves oldu benim için.
Umarım benim de katkım olur bu sıcak ortamda, komodorla yarım kalan sevdamı da devam ettiririm bu forum ve sizlerin de vesilesiyle.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: zanpinoz üzerinde Şubat 16, 2019, 23:10:21 ÖS
Hoş geldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: Cyr üzerinde Şubat 16, 2019, 23:23:05 ÖS
Hoş geldiniz.
Teşekkürler.

Çok uzun zaman önce biraz comdore64 amiga falan toplamıştım, herhalde 10 yıldan fazla olmustur depodaydılar, dün onları depodan çıkardım bi monitor olmadığı için calıştıramamıştımda hiç birini, sonra forumda gezinice monitor ilanı gördüm, lw3d nin uyarısıyla bu şekilde kendimi tanıtmaya vesile oldu.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: SouLPoWer87 üzerinde Şubat 16, 2019, 23:28:56 ÖS
Hoş geldiniz aradıklarınızı bulmanız dileğiyle.. :)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: onursapci üzerinde Şubat 16, 2019, 23:39:04 ÖS
Hos geldiniz   :)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: amigateknik üzerinde Şubat 16, 2019, 23:42:25 ÖS
Hoş geldiniz


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: Cyr üzerinde Şubat 16, 2019, 23:45:37 ÖS
hoşbulduk. çok teşekkür ederim.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: misket üzerinde Şubat 16, 2019, 23:46:48 ÖS
Hoş geldiniz, commodore'u ve modulator varsa amigayı televizyona da bağlayabilirsiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: Cyr üzerinde Şubat 16, 2019, 23:50:41 ÖS
Hoşbulduk misket, televizyonu malesef bu işlere kullanmam pek mümkün değil. :)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: Cyr üzerinde Şubat 17, 2019, 09:28:31 ÖÖ
Hoşbulduk AmigaEsref


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Şubat 17, 2019, 15:50:54 ÖS
Hoşgeldin Çağatay,
Hangi şehirdesin?

Eğer istanbuldaysanız ben aşağıdaki arkadaştan ilandaki ekrandan aldım, kullanıyorum işimi görüyor, görüntü kalitesi mükemmel değil ama bence fiyatına göre uygun. Sesi falan da var.

Commodore 64 video ve ses çıkışından bir kablo ile bağlıyorum ekrana. kutu içinden çıkan kablolara ek olarak c64 girişine uygun konnektörlü, ses ve video için iki dişi tos fişli bir kablo gerekiyor. zaten her halükarda bir kabloya ihtiyacınız olacak.

https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-ev-elektronigi-televizyon-premier-9-lcd-monitor-630731958/detay/ (https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-ev-elektronigi-televizyon-premier-9-lcd-monitor-630731958/detay/)



Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: Cyr üzerinde Şubat 17, 2019, 18:31:35 ÖS
Evet fiyatına göre bence de çok iyi. 9" ekran küçük gelir mi acaba diye düşündüm sadece, göxlerde biraz sorunlu :)
Ben şöyle bir şeye baktım. Sizce iş görür mü?

https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-ev-elektronigi-televizyon-saba-17-lcd-tv-634460965/detay/ (https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-ev-elektronigi-televizyon-saba-17-lcd-tv-634460965/detay/)

Scart girişi varmış. yeterli olur mu acaba.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Şubat 17, 2019, 18:58:01 ÖS
Yer sorunu yoksa bu çok daha güzel olur .

Scart girişe hem amigayı hem commodore64ü doğrudan bağlamak mümkün. tabi gene kablolar gerekecek.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Şubat 18, 2019, 07:23:47 ÖÖ
Hoşgeldiniz :)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: Cyr üzerinde Şubat 18, 2019, 07:30:42 ÖÖ
Hoşbulduk


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: LW3D üzerinde Şubat 18, 2019, 10:20:55 ÖÖ
Hoşgeldiniz...


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Şubat 18, 2019, 13:10:36 ÖS
Bu güzel ortama hoş geldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: Cyr üzerinde Şubat 18, 2019, 14:27:41 ÖS
Hoşbulduk LW3D
Hoşbulduk Gokhan Ozkan


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: Enson üzerinde Şubat 18, 2019, 19:43:53 ÖS
Merhaba, hoş geldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba ben çağatay
Gönderen: Cyr üzerinde Şubat 18, 2019, 20:06:11 ÖS
Hoşbulduk Enson