|
Konu Başlığı: Herkese Merhabalar Gönderen: CoolBird üzerinde Mart 06, 2019, 15:01:48 ÖS Adım Sefa Ertas
20 mart 1999 da doğdum 20 yaşındayım... ben 2000 yıllarının başlarının çocuğudum. o yıllarda babamgil bir kutu getirdi ve içinde çin malı klon vcd vardı. hani bazı arkadaşlar bilir super game vcd 300 diye işle çocukluğum o retro makine ile geçti. Birde famiclone vardı. İşte herşey o vcd 300 ü araştırmamla başladı biraz bilgi toplarım c-retro ürünler konusunda. retro oyun konsolları bilgisayar vs... neyse fazla uzatmayım Şuan ben bu koleksiyor işine hemem hemen yeni başlarım bende PS1,PS2,WII,Xbox classic,Megadrive,SNES,NES,Gameboy,GBA,NDS,Gameboy Camera,GBA SP,PSP ve oyunları dell ıbm retro laptop walkman discman vs küçüklüğümden kalma vcd ve famiclone var. başlarda forumda gezinsemde artık katılma zamanının geldiğini düşündüm. ve tabikide bu güzel ortama katkı bulunmaya :D Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhabalar Gönderen: Cydonian üzerinde Mart 06, 2019, 15:40:11 ÖS hoş geldin sefalar getirdin sefa kardeş :)
Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhabalar Gönderen: onursapci üzerinde Mart 06, 2019, 15:51:16 ÖS Hoş geldiniz :)
Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhabalar Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Mart 06, 2019, 16:05:46 ÖS Foruma hoşgeldiniz :)
Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhabalar Gönderen: izmirmaster üzerinde Mart 06, 2019, 16:11:55 ÖS Sefa hoşgeldin
Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhabalar Gönderen: rolleiflex üzerinde Mart 06, 2019, 18:25:26 ÖS Hoşgeldiniz
Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhabalar Gönderen: peraspera95 üzerinde Mart 06, 2019, 19:24:08 ÖS Hoşgeldin kardeşim :)
Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhabalar Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Mart 06, 2019, 19:40:36 ÖS Hoş geldin, Sefa Ertas :)
Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhabalar Gönderen: Kirbysaur üzerinde Mart 08, 2019, 08:32:13 ÖÖ Hoşgeldin! Forumdaki en genç olarak başka bir gencin gelmesi beni çok mutlu etti :)
Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhabalar Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Mart 09, 2019, 10:19:12 ÖÖ Aramıza hoş geldin.
Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhabalar Gönderen: Barış Yeni üzerinde Mart 09, 2019, 10:27:14 ÖÖ hoş geldiniz
Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhabalar Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Mart 09, 2019, 19:58:12 ÖS Foruma hoş geldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhabalar Gönderen: supremenothing üzerinde Mart 09, 2019, 20:20:24 ÖS hoşgeldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhabalar Gönderen: misket üzerinde Mart 09, 2019, 21:33:35 ÖS Aramıza hoş geldin, her katılımda biraz daha gençleşiyor muyuz ne :)
Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhabalar Gönderen: sad_face05 üzerinde Mart 09, 2019, 22:19:41 ÖS Hoş geldiniz, güzel koleksyonunuz varmış :)
|