|
Konu Başlığı: Wii2Hdmi aparatını Xbox Classic'te kullanmak Gönderen: HkRecai üzerinde Nisan 16, 2019, 16:54:57 ÖS Alıntıdır, kendim yaptığım bir mod değil, uğraşmak isteyenler için.
Facebookta bu modu yapıp Video paylaşanlar var gayet sağlıklı çalıştığı görülüyor. (https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/57504597_10161444598825198_4749545754140344320_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent-mxp1-1.xx&oh=9728a527cb6d271ab939d389b005d8b0&oe=5D409954) (https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/57154775_10161444598945198_5311586274006532096_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent-mxp1-1.xx&oh=dcc7c0bc220866e0d06de57282254660&oe=5D2F3176) (https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/57384381_10161444599945198_5380487440744054784_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent-mxp1-1.xx&oh=4fc8b45bf5872cb20b4a6e938a0c54dc&oe=5D348572) Konu Başlığı: Ynt: Wii2Hdmi aparatını Xbox Classic'te kullanmak Gönderen: HkRecai üzerinde Nisan 18, 2019, 23:31:54 ÖS Modun sahibinin konuyla ilgili videosu, Adamın Xbox Frontend'ide yakıyor.
H8RgvpKRl6w Konu Başlığı: Ynt: Wii2Hdmi aparatını Xbox Classic'te kullanmak Gönderen: appiah4 üzerinde Nisan 19, 2019, 08:28:25 ÖÖ Bu çözümün standart bit component to HDMI çeviriciye göre avantajı nedir? Input lag?
Konu Başlığı: Ynt: Wii2Hdmi aparatını Xbox Classic'te kullanmak Gönderen: HkRecai üzerinde Nisan 19, 2019, 09:44:47 ÖÖ Sanırım avantajı sadece fiyatı, Aliexpres'te Wii2hdmi 20TL, YPBR to hdmi cihazlar 70 TL.
Konu Başlığı: Ynt: Wii2Hdmi aparatını Xbox Classic'te kullanmak Gönderen: sad_face05 üzerinde Nisan 19, 2019, 09:49:18 ÖÖ Yine de YPbPr to HDMI transcoder'ların (upscaler değil) bunlardan daha kaliteli olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca TV'de Component girişleri varsa, onlar da kullanılabilir. Modern TV'ler Component 480p sinyallerini iyi işliyorlar.
Konu Başlığı: Ynt: Wii2Hdmi aparatını Xbox Classic'te kullanmak Gönderen: HkRecai üzerinde Nisan 19, 2019, 11:06:18 ÖÖ Biraz araştırma yaptım, Wii2Hdmi aletlerinin bilinen Ypbpr 2 Hdmi (Yada Component to hdmi) hiç bir farkı yok.
Fiyat biri 20 TL iken diğerleri modeline göre 70-100TL nasıl oluyor derseniz, bence satış oranlarıyla ilgili bir durum. Biri çok satış düşük kar marjı, Biri az satış yüksek kar marjı. Wii2Hdmi cihazınında dönüştürücü çipi MS9282 (https://i.postimg.cc/pXXy46kB/0L0UVuy.jpg) Çipin teknik özelliklerine baktığımızda herhangi bir tekrar boyutlandırma işlemi yapmadan convert ettiği yazıyor. (https://i.postimg.cc/htMGrbV5/ms9282.png) Konu Başlığı: Ynt: Wii2Hdmi aparatını Xbox Classic'te kullanmak Gönderen: BioMenace üzerinde Nisan 19, 2019, 11:46:39 ÖÖ Faydalı bir bilgi, HkRecai. Teşekkür ederim :)
Konu Başlığı: Ynt: Wii2Hdmi aparatını Xbox Classic'te kullanmak Gönderen: sad_face05 üzerinde Nisan 22, 2019, 00:00:18 ÖÖ @HkRecai yararlı bilgiler, ancak bu Wii2HDMI'ın "yeni" sürümleri upscale de ediyormuş. Onların devre kartındaki yonga galiba bundan farklı. Teşekkür ettik yeniden :)
|