commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Oyun Konsolları => Konuyu başlatan: HkRecai üzerinde Nisan 16, 2019, 16:54:57 ÖS



Konu Başlığı: Wii2Hdmi aparatını Xbox Classic'te kullanmak
Gönderen: HkRecai üzerinde Nisan 16, 2019, 16:54:57 ÖS
Alıntıdır, kendim yaptığım bir mod değil, uğraşmak isteyenler için.

Facebookta bu modu yapıp Video paylaşanlar var gayet sağlıklı çalıştığı görülüyor.


(https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/57504597_10161444598825198_4749545754140344320_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent-mxp1-1.xx&oh=9728a527cb6d271ab939d389b005d8b0&oe=5D409954)

(https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/57154775_10161444598945198_5311586274006532096_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent-mxp1-1.xx&oh=dcc7c0bc220866e0d06de57282254660&oe=5D2F3176)

(https://scontent-mxp1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/57384381_10161444599945198_5380487440744054784_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent-mxp1-1.xx&oh=4fc8b45bf5872cb20b4a6e938a0c54dc&oe=5D348572)


Konu Başlığı: Ynt: Wii2Hdmi aparatını Xbox Classic'te kullanmak
Gönderen: HkRecai üzerinde Nisan 18, 2019, 23:31:54 ÖS
Modun sahibinin konuyla ilgili videosu, Adamın Xbox Frontend'ide yakıyor.
H8RgvpKRl6w



Konu Başlığı: Ynt: Wii2Hdmi aparatını Xbox Classic'te kullanmak
Gönderen: appiah4 üzerinde Nisan 19, 2019, 08:28:25 ÖÖ
Bu çözümün standart bit component to HDMI çeviriciye göre avantajı nedir?  Input lag?


Konu Başlığı: Ynt: Wii2Hdmi aparatını Xbox Classic'te kullanmak
Gönderen: HkRecai üzerinde Nisan 19, 2019, 09:44:47 ÖÖ
Sanırım avantajı sadece fiyatı, Aliexpres'te Wii2hdmi 20TL, YPBR to hdmi cihazlar 70 TL.


Konu Başlığı: Ynt: Wii2Hdmi aparatını Xbox Classic'te kullanmak
Gönderen: sad_face05 üzerinde Nisan 19, 2019, 09:49:18 ÖÖ
Yine de YPbPr to HDMI transcoder'ların (upscaler değil) bunlardan daha kaliteli olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca TV'de Component girişleri varsa, onlar da kullanılabilir. Modern TV'ler Component 480p sinyallerini iyi işliyorlar.


Konu Başlığı: Ynt: Wii2Hdmi aparatını Xbox Classic'te kullanmak
Gönderen: HkRecai üzerinde Nisan 19, 2019, 11:06:18 ÖÖ
Biraz araştırma yaptım, Wii2Hdmi aletlerinin bilinen Ypbpr 2 Hdmi (Yada Component to hdmi) hiç bir farkı yok.
Fiyat biri 20 TL iken diğerleri modeline göre 70-100TL nasıl oluyor derseniz, bence satış oranlarıyla ilgili bir durum.

Biri çok satış düşük kar marjı, Biri az satış yüksek kar marjı.


Wii2Hdmi cihazınında dönüştürücü çipi MS9282
(https://i.postimg.cc/pXXy46kB/0L0UVuy.jpg)

Çipin teknik özelliklerine baktığımızda herhangi bir tekrar boyutlandırma işlemi yapmadan convert ettiği yazıyor.
(https://i.postimg.cc/htMGrbV5/ms9282.png)



Konu Başlığı: Ynt: Wii2Hdmi aparatını Xbox Classic'te kullanmak
Gönderen: BioMenace üzerinde Nisan 19, 2019, 11:46:39 ÖÖ
Faydalı bir bilgi, HkRecai. Teşekkür ederim :)


Konu Başlığı: Ynt: Wii2Hdmi aparatını Xbox Classic'te kullanmak
Gönderen: sad_face05 üzerinde Nisan 22, 2019, 00:00:18 ÖÖ
@HkRecai yararlı bilgiler, ancak bu Wii2HDMI'ın "yeni" sürümleri upscale de ediyormuş. Onların devre kartındaki yonga galiba bundan farklı. Teşekkür ettik yeniden :)