commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Oyun Konsolları => Konuyu başlatan: izmirmaster üzerinde Nisan 17, 2019, 11:48:35 ÖÖ



Konu Başlığı: Peroksit + Çatı - Güneş
Gönderen: izmirmaster üzerinde Nisan 17, 2019, 11:48:35 ÖÖ
Rahmeti hesaba hesaba katmadık, sulu ve peroksitli oldu.


(https://i.hizliresim.com/ADppNB.jpg)


Konu Başlığı: Ynt: Peroksit + Çatı - Güneş
Gönderen: Kaan Akkurt üzerinde Nisan 17, 2019, 11:51:24 ÖÖ
Zaten işlemin ardından parçaları yıkamak gerekiyordu :D


Konu Başlığı: Ynt: Peroksit + Çatı - Güneş
Gönderen: HkRecai üzerinde Nisan 17, 2019, 11:53:58 ÖÖ
Önümüzdeki günlerde bol bol rahmeti hesaba katmalıyız, benim imalathaneye çevirdiğim evin balkonunda yaptığım kabin ıslanacak diye şu sıralar diken üstündeyim.


Konu Başlığı: Ynt: Peroksit + Çatı - Güneş
Gönderen: appiah4 üzerinde Nisan 17, 2019, 11:56:38 ÖÖ
Geçtiğimiz sene peroksitle ağarttığım kasa ön kapağı hiç güneş görmeden (rutubetli bir) depoda beklemesine rağmen yine 40-50% oranda sararmış.

Peroksit'in ağartmasının kalıcılığı konusunda septik görüşler okumuştum ama ilk kez başıma bu denli net geldi.

Sizin ağarttığınız parçalarda benzer yeniden sararmalar oluyor mu?


Konu Başlığı: Ynt: Peroksit + Çatı - Güneş
Gönderen: onursapci üzerinde Nisan 17, 2019, 11:57:27 ÖÖ
Streclemeden mi gunese birakiyorsun kurumuyor mu?


Konu Başlığı: Ynt: Peroksit + Çatı - Güneş
Gönderen: izmirmaster üzerinde Nisan 17, 2019, 12:01:34 ÖS
su ve peroksit mükemmel sonuç verdi hocam 3 gün sürdü ama beyazlık harika
ışıltıda cabası

Zaten işlemin ardından parçaları yıkamak gerekiyordu :D


Konu Başlığı: Ynt: Peroksit + Çatı - Güneş
Gönderen: izmirmaster üzerinde Nisan 17, 2019, 12:02:39 ÖS
hocam izmir hava durumu değişken aşırı güneş varken birden yağmur başlayabiliyor
kabin ağaç bazlı olduğundan sudan aşırı koruman lazım hocam.

Önümüzdeki günlerde bol bol rahmeti hesaba katmalıyız, benim imalathaneye çevirdiğim evin balkonunda yaptığım kabin ıslanacak diye şu sıralar diken üstündeyim.



Konu Başlığı: Ynt: Peroksit + Çatı - Güneş
Gönderen: izmirmaster üzerinde Nisan 17, 2019, 12:03:27 ÖS
güzel markalı krem peroksit ile beyazlatıldığında sararma olmuyor hocam en azından benimkilerde olmadı

Geçtiğimiz sene peroksitle ağarttığım kasa ön kapağı hiç güneş görmeden (rutubetli bir) depoda beklemesine rağmen yine 40-50% oranda sararmış.

Peroksit'in ağartmasının kalıcılığı konusunda septik görüşler okumuştum ama ilk kez başıma bu denli net geldi.

Sizin ağarttığınız parçalarda benzer yeniden sararmalar oluyor mu?


Konu Başlığı: Ynt: Peroksit + Çatı - Güneş
Gönderen: Kaan Akkurt üzerinde Nisan 17, 2019, 12:04:51 ÖS
Ben 2017 de yapmıştım
(http://i.hizliresim.com/mkNjr4.jpg)
(http://i.hizliresim.com/vpNdmr.jpg)
Geçen yaz baktım çok hafif, belli belirsiz bir sararma olmuştu. Ya da bana öyle geldi.

Bu yaz yine bakacağım.



Konu Başlığı: Ynt: Peroksit + Çatı - Güneş
Gönderen: izmirmaster üzerinde Nisan 17, 2019, 12:05:28 ÖS
krem peroksit karışımında sorun olmuyor hocam, strec aşırı ve hızlı beyazlatır buda cihazın plastik kozmetiğine zarar verir, krem renk bir ürünü bembeyaz ele alırsın, normal saf peroksitte streç uygun. Veya izmir gibi yakıcı güneşiniz yoksa krem peroksittede streç uygun

Streclemeden mi gunese birakiyorsun kurumuyor mu?


Konu Başlığı: Ynt: Peroksit + Çatı - Güneş
Gönderen: izmirmaster üzerinde Nisan 17, 2019, 12:25:23 ÖS
hocam bende merak ettim baktım beyazlıkları aynı sanırım büyük poşete sarıp saklayınca hava görmeyince deformasyon olmuyor bizim üreticilerden bir balya büyük poşet almıştım sarıp sarıp kullanıyorum.


(http://www.idecplast.com.tr/FileUpload/bs220428/UrunResim/22793645.jpg)

Ben 2017 de yapmıştım
(http://i.hizliresim.com/mkNjr4.jpg)
(http://i.hizliresim.com/vpNdmr.jpg)
Geçen yaz baktım çok hafif, belli belirsiz bir sararma olmuştu. Ya da bana öyle geldi.
Bu yaz yine bakacağım.


Konu Başlığı: Ynt: Peroksit + Çatı - Güneş
Gönderen: izmirmaster üzerinde Nisan 17, 2019, 12:25:49 ÖS
teşekkürler Eşref hocam

Kolay gelsin abi :)


Konu Başlığı: Ynt: Peroksit + Çatı - Güneş
Gönderen: Voltron üzerinde Nisan 17, 2019, 21:34:52 ÖS
Geçtiğimiz sene peroksitle ağarttığım kasa ön kapağı hiç güneş görmeden (rutubetli bir) depoda beklemesine rağmen yine 40-50% oranda sararmış.

Peroksit'in ağartmasının kalıcılığı konusunda septik görüşler okumuştum ama ilk kez başıma bu denli net geldi.

Sizin ağarttığınız parçalarda benzer yeniden sararmalar oluyor mu?

Appiah4 benim tekrar sararma sorunum olmuyor. Neden bilmiyorum, iki yil once sut beyaz yaptigim parcalar hala sut beyaz. Belki de gunes gormediklerindendir. Ya da islem oncesi Silgi sunger denilen malzeme ile Keseleme yaptigim icin olabilir. Cif,3m,Domol markalari var bu sungerden. Zaten sunger isleminden sonra sararma 20% azalacak hemen. Hatta cihaz uzerindeki kararti seklinde cizikler lekeler de yok olacak.

 Benim yontemim su sekilde; Once silgi sunger ile on temizlik, keseleme. 1 kucuk kutu kolleston 9% Peroksit kreme 1 cay kasigi kosla oxi action beyazlar icin olandan ve 1 tatli kasigi 50% saf HP ekleyip iyice calkaliyorum. Bunu benmari yontemi ile icinde kaynar su olan baska bir kaba kapagi acik olarak oturtup oxi eriyip kopurene kadar isitiyorum.  Kivam alan karisimi Adana gunesi altinda malzemeye suruyorum. Kurudukca yeniden suruyorum.  2-3 saat icinde fabrikadan yeni cikmis gibi oluyor. Bol ilik su ile duruladiktan sonra mis gibi oluyor.

Onemli Not: Arkadaslar gri ve farkli renk malzemeler (F tuslari, ve enter vs...) icin Retrobright onermiyorum. Sungerleyip birakin zaten rengi buyuk oranda duzelecek.