|
Konu Başlığı: <Hello, World!/> Gönderen: omerozer üzerinde Mayıs 12, 2019, 11:36:16 ÖÖ Merhaba,
Çocukluğumu C64 ve Amiga aşkıyla geçirmiş biri olarak böyle bir foruma rastladığım için çok mutlu oldum. Aşkım o kadar büyüktü ki Amiga almadan önce rüyalarımda görürdüm. Ne yazık ki Amiga'm, ufak Deluxe Paint animasyonları kaydettiğim disklerim ve bütün oyun save dosyalarımla birlikte üniversite sınavı öncesi babam tarafından benden habersiz olarak satıdı. Ve bu sanırım hayatımın en büyük travmalarından biriydi. Dolayısıyla Amigam ve Amigayı alırken sattığımız C64'üm artık yok. Ama hala arada https://classicreload.com/ a girip bazı oyunları oynuyorum. Konu Başlığı: Ynt: <Hello, World!/> Gönderen: Heroman üzerinde Mayıs 12, 2019, 11:49:39 ÖÖ Hoş geldin bu değerli foruma burda seni anlayacak bir çok kimse var tam yerine geldin travmani unutursun..
Konu Başlığı: Ynt: <Hello, World!/> Gönderen: AmigaEsref üzerinde Mayıs 12, 2019, 11:52:55 ÖÖ Hoşgeldiniz. Babanız animasyon yaptığınızı bilseydi satmazdı bence o Amiga'yı. Çok üzüldüm. Ben kendi çizimlerimin bir kısmını. Annem sayesinde kurtardım. O tam tersini yapmış Amiga'yı satmamış ben yokken tavan arasında 25 yıl gibi uzun bir süre saklamış ve taşımış. Bu cihazlar gerçekten, farklı bir auraya sahip. Umarım en yakın zamanda güzel yeni bir Amiga'ya sahip olursunuz. Forumumuza tekrar hoşgeldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: <Hello, World!/> Gönderen: onursapci üzerinde Mayıs 12, 2019, 12:03:57 ÖS Hoş geldiniz :)
Konu Başlığı: Ynt: <Hello, World!/> Gönderen: freedom üzerinde Mayıs 12, 2019, 13:43:11 ÖS @omerozer,
Aramıza hoşgeldiniz. Tarifinin bile ne kadar acı verdiğini hissedebiliyorum. Babamın beni etkileyen en önemli yanlarından biri ise sizinkinin tam tersi tüm bilgisayar taleplerimi koşulsuz gerçekleştirmesiydi. Kaldı ki başka bir şey istesem maddi imkanlarımızdan almaya pek yanaşmazdı. Ama ilk bilgisayarım Atari 800xl yi 1986 senesi HAC tan getirmişti. Sonraki 80286 yı alırken bir Pazar günü 4 taksite girerek almıştı. ve diğerlerinde de hep yapıcı oldu. Sağolsun varolsun. Konu Başlığı: Ynt: <Hello, World!/> Gönderen: malik üzerinde Mayıs 12, 2019, 13:45:51 ÖS hoşgendin.
Commodore 64, Amiga, atari gibi cihazların tuşlarına basmak değişik hislere kaptırıyor ilk aşkı olanları. Modern bilgisayarlarla olmuyor. Sende yeni bir C64 ve Amiga edinebilirsin. I ♥ C= Konu Başlığı: Ynt: <Hello, World!/> Gönderen: Cydonian üzerinde Mayıs 12, 2019, 15:13:05 ÖS Hoş geldin sefalar getirdin :)
Konu Başlığı: Ynt: <Hello, World!/> Gönderen: phoenix üzerinde Mayıs 12, 2019, 23:38:27 ÖS @omerozer , aramıza hoş geldin.
Konu Başlığı: Ynt: <Hello, World!/> Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Mayıs 12, 2019, 23:54:54 ÖS Aramıza hoş geldin.
Konu Başlığı: Ynt: <Hello, World!/> Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Mayıs 13, 2019, 04:30:15 ÖÖ Hoşgeldiniz omerozer.
Konu Başlığı: Ynt: <Hello, World!/> Gönderen: haydar_abi üzerinde Mayıs 13, 2019, 07:17:31 ÖÖ Hoşgeldin beya.
Konu Başlığı: Ynt: <Hello, World!/> Gönderen: codewarrior üzerinde Mayıs 13, 2019, 09:44:27 ÖÖ Hoşgeldin arkadaş.
Yakın zamanda güzel bir A500 olur, A600 olur ve hatta A1200 olur bulup alman dileğiyle... |