commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: Ligmark üzerinde Ağustos 26, 2019, 22:07:55 ÖS



Konu Başlığı: Hi everybody
Gönderen: Ligmark üzerinde Ağustos 26, 2019, 22:07:55 ÖS
Merhabalar,

Atari satin aldigim bir arkadas buraya katilmami onerdi.

Baya kucuk yastan video oyun topluyom ve tamirine ilgim oldu. AVGN, CGR gibi tipler sag olsun. Ne yaziki Turkiyedeki kolesiyonum bazi ailedekilerin bilgisizliginden cope atildi ama geri Avustralyada toplamaya calisiyom.

Daha yeni yirmilerime girdim, universitede elektrik ve elektronik muhendisligi okuyom. Su an programlamaya ilgmi 6502 ASM ogrenerek homebew yapmaya calisiyom 2600 icin (gelecekte NES ve C64'u dusunum) ve C/C++ aracaliyla PS1 ve Dreamcast homebrew sahnesine girmeye calisyom ama biraz cok acemiyim.

Forumlarda ben genelikle cok aktif olmuyom (Son zamanlardir Discord'u terchi ediyom) ama yinede burada aktif olmaya calisicam.

Thanks :)


Konu Başlığı: Ynt: Hi everybody
Gönderen: roboticmehdi üzerinde Ağustos 26, 2019, 23:27:10 ÖS
Hos geldin dostum :)


Konu Başlığı: Ynt: Hi everybody
Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Ağustos 26, 2019, 23:39:27 ÖS
Hoş geldiniz Ligmark.


Konu Başlığı: Ynt: Hi everybody
Gönderen: Remzi üzerinde Ağustos 27, 2019, 00:02:45 ÖÖ
WTTF matey.Avustralya dogumlu musun?

Tam aradigimiz adamsin biliyor musun? Elektrik elektronik okuyup,6502 mikro islemciyle ilgilenen.Projelerimizde takildigimiz yerlerde senden yardim isteriz.

Aramiza tekrar hosgeldin.

F


Konu Başlığı: Ynt: Hi everybody
Gönderen: Ligmark üzerinde Ağustos 27, 2019, 00:44:33 ÖÖ
WTTF matey.Avustralya dogumlu musun?

Tam aradigimiz adamsin biliyor musun? Elektrik elektronik okuyup,6502 mikro islemciyle ilgilenen.Projelerimizde takildigimiz yerlerde senden yardim isteriz.

Aramiza tekrar hosgeldin.

F

Yeah, I'm only in Turkey for short periods.

Baya acemiyim yinede, clock cycle'lari saymaya ne yaziki gereken kadar yapamiyom, River Raid cakmasi yapmaya calisyodum. Ama yinede projelere yardim etmeye calisirim, en kotusu Random Terrain'in tutorialarini yada farkli documenation'a ceviri yaparim

Atari 2600 ilginc bir dunaya, cogu sey baya basit ve zaten tum sistem oyun yapamaya bagli oldugu icin (kendi collusioni kendi hal ediyor, objerin descriptioni (P0, P1, Missile, Ball, etc.) bir gununu ayirsan 4-5 saat, oynana bilir bir oyun cikarabilirsin. Piyasanin niye Amerikada caktigini anlamak zor degil.

Potensiyel ve nostalji olarak yinede kalbim PS1'e bakiyor, ama tutorial'lar az ve documentation'dan anlam cikaramiyom.


Konu Başlığı: Ynt: Hi everybody
Gönderen: onursapci üzerinde Ağustos 27, 2019, 00:44:49 ÖÖ
Hoş geldiniz .


Konu Başlığı: Ynt: Hi everybody
Gönderen: Decypher üzerinde Ağustos 27, 2019, 01:02:50 ÖÖ
Hoş geldin Ligmark :)

O Atari satan arkadaş olarak ben de bir iki şey ekleyeyim. Kendisi gencecik, pırıl pırıl bir arkadaşımız, bu yaşta Atariye ve homebrew olaylarına bu kadar ilgili olmasını cidden çok sevdim. Şimdiye kadar AtariAge'e takılıyormuş ama burada da güzel vakit geçireceğine eminim.


Konu Başlığı: Ynt: Hi everybody
Gönderen: integer üzerinde Ağustos 27, 2019, 08:02:13 ÖÖ
Hoşgeldiniz


Konu Başlığı: Ynt: Hi everybody
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Ağustos 27, 2019, 10:26:29 ÖÖ
Aramıza hoş geldin. Forum bir Ankara'lı daha kazandı :) Buluşmalara bekliyoruz.


Konu Başlığı: Ynt: Hi everybody
Gönderen: sbaslar üzerinde Ağustos 27, 2019, 11:30:28 ÖÖ
Hoş geldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Hi everybody
Gönderen: Ligmark üzerinde Ağustos 27, 2019, 17:20:21 ÖS
Aramıza hoş geldin. Forum bir Ankara'lı daha kazandı :) Buluşmalara bekliyoruz.


Ekim'den once bir bulusuma olursa, 100% gelmeye calisirim :)


Konu Başlığı: Ynt: Hi everybody
Gönderen: amenofis üzerinde Ağustos 27, 2019, 18:28:42 ÖS
.


Konu Başlığı: Ynt: Hi everybody
Gönderen: muhendis üzerinde Ağustos 27, 2019, 18:51:52 ÖS
hoşgeldin


Konu Başlığı: Ynt: Hi everybody
Gönderen: Exu üzerinde Ağustos 27, 2019, 21:25:32 ÖS
Hoş geldiniz.
Avustralya güzel yer babam sabahtan akşama kadar oradaki altın avcılarını seyrediyor. Geçen ay tatildeyken çok bakmışlığım oldu. :)


Konu Başlığı: Ynt: Hi everybody
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Ağustos 30, 2019, 16:26:23 ÖS
Hoş Geldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Hi everybody
Gönderen: ksercan5 üzerinde Ekim 05, 2019, 10:27:07 ÖÖ
Merhabalar, hoş geldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Hi everybody
Gönderen: Oğuzhan üzerinde Ekim 05, 2019, 11:36:54 ÖÖ
Merhabalar,

Atari satin aldigim bir arkadas buraya katilmami onerdi.

Baya kucuk yastan video oyun topluyom ve tamirine ilgim oldu. AVGN, CGR gibi tipler sag olsun. Ne yaziki Turkiyedeki kolesiyonum bazi ailedekilerin bilgisizliginden cope atildi ama geri Avustralyada toplamaya calisiyom.

Daha yeni yirmilerime girdim, universitede elektrik ve elektronik muhendisligi okuyom. Su an programlamaya ilgmi 6502 ASM ogrenerek homebew yapmaya calisiyom 2600 icin (gelecekte NES ve C64'u dusunum) ve C/C++ aracaliyla PS1 ve Dreamcast homebrew sahnesine girmeye calisyom ama biraz cok acemiyim.

Forumlarda ben genelikle cok aktif olmuyom (Son zamanlardir Discord'u terchi ediyom) ama yinede burada aktif olmaya calisicam.

Thanks :)

Replace "yom" with "yorum" :)

Hoş geldin.