commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: Irene üzerinde Eylül 02, 2019, 13:09:20 ÖS



Konu Başlığı: Herkese merhaba!
Gönderen: Irene üzerinde Eylül 02, 2019, 13:09:20 ÖS
Merhabalar Cengiz Bey'in kanalını izlerken bir videoda  bu forumdan bahsetmişti ve kayıt olmak istedim çünkü yeni nesil konsollar hiç ilgimi çekmezken retro konsollara karşı ayrı bir ilgim olduğunu farkettim.Büyük bir koleksiyonum yok fakat arcade makinesi yapmayı düşünmüyor değilim.Elimde Wii ve PS2 var.Uğraşım pek olmadı çünkü üniversite sınavına hazırlanma durumum var.18 yaşındayım ve yaşıtlarımla ilişkim pek iyi değil.Arkadaşım olmayınca kendimi bu alan vermek istedim.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese merhaba!
Gönderen: AmigaEsref üzerinde Eylül 02, 2019, 13:18:01 ÖS
Merhaba Hoşgeldiniz :) Tanışma başlığı altında kendinizden biraz daha bahsedebilirsiniz daha çok seviniriz. Örneğin forumun ortalama yaşı 40 :) Retro cihazlara sanırım zaman ilerledikçe insanların ilgisi dahada artacak gibi. Yeni nesil cihazlar çoğumuzu artık tatmin etmiyor. (kendi fikrim :))


Konu Başlığı: Ynt: Herkese merhaba!
Gönderen: onursapci üzerinde Eylül 02, 2019, 13:30:54 ÖS
Hoş geldiniz


Konu Başlığı: Ynt: Herkese merhaba!
Gönderen: Aykiri1 üzerinde Eylül 02, 2019, 13:41:01 ÖS
hoşgeldiniz aramıza.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese merhaba!
Gönderen: freedom üzerinde Eylül 02, 2019, 22:21:44 ÖS
Hoş geldiniz. Evet sizi biraz daha detaylı tanımak isteriz. Yaşınız , esasen ne ile uğraştığınız, elinizde bulunan cihazlar, bu konuda ki uğraşılarınız v.s.... Bu forumda bizler birçoğumuz birbirini bizzat yakından bilen tanıyan kişileriz. Aramıza katılan arkadaşları da mümkün mertebe daha açık tanımak iyi olur.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese merhaba!
Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Eylül 02, 2019, 23:08:35 ÖS
Hoşgeldiniz Irene


Konu Başlığı: Ynt: Herkese merhaba!
Gönderen: Remzi üzerinde Eylül 02, 2019, 23:22:37 ÖS
Selam.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese merhaba!
Gönderen: Irene üzerinde Eylül 03, 2019, 12:43:24 ÖS
Merhaba Hoşgeldiniz :) Tanışma başlığı altında kendinizden biraz daha bahsedebilirsiniz daha çok seviniriz. Örneğin forumun ortalama yaşı 40 :) Retro cihazlara sanırım zaman ilerledikçe insanların ilgisi dahada artacak gibi. Yeni nesil cihazlar çoğumuzu artık tatmin etmiyor. (kendi fikrim :))
18 yaşındayım ve yaşıtlarım ile zevklerim pek uyuşmaz :D


Konu Başlığı: Ynt: Herkese merhaba!
Gönderen: Irene üzerinde Eylül 03, 2019, 12:43:57 ÖS
Hoş geldiniz. Evet sizi biraz daha detaylı tanımak isteriz. Yaşınız , esasen ne ile uğraştığınız, elinizde bulunan cihazlar, bu konuda ki uğraşılarınız v.s.... Bu forumda bizler birçoğumuz birbirini bizzat yakından bilen tanıyan kişileriz. Aramıza katılan arkadaşları da mümkün mertebe daha açık tanımak iyi olur.
Yeni bir Wii edindim ve PS2 var.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese merhaba!
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Eylül 05, 2019, 09:00:44 ÖÖ
Bu güzel ortama hoş geldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese merhaba!
Gönderen: muhendis üzerinde Eylül 05, 2019, 09:14:34 ÖÖ
Aramıza hoşgeldiniz...


Konu Başlığı: Ynt: Herkese merhaba!
Gönderen: ksercan5 üzerinde Ekim 05, 2019, 10:11:45 ÖÖ
Merhabalar  Irene.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese merhaba!
Gönderen: izmirmaster üzerinde Ekim 05, 2019, 10:19:24 ÖÖ
Hoş geldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese merhaba!
Gönderen: amigateknik üzerinde Ekim 05, 2019, 10:34:39 ÖÖ
Hoş geldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese merhaba!
Gönderen: Aykiri1 üzerinde Ekim 05, 2019, 10:51:16 ÖÖ
neden hortluyor bu konular ?