commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: ksercan5 üzerinde Ekim 04, 2019, 10:50:40 ÖÖ



Konu Başlığı: Selamlar :)
Gönderen: ksercan5 üzerinde Ekim 04, 2019, 10:50:40 ÖÖ
Merhabalar. İsmim Sercan Kocabaş, 1976 doğumluyum. İlk bilgisayarım C64 idi 80lerde. Daha sonra A500 ve PC olarak devam ettim. Geçenlerde Hasan beyden tekrar bir A500 aldım. Onu retrobrite işlemine tabi tuttum. İnşallah bugün toparlayıp masaya koyacağım. İstanbul/ Halkalı'da oturuyorum. Herkese selam ve saygılar.


Konu Başlığı: Ynt: Selamlar :)
Gönderen: Gökçe Bozkurt üzerinde Ekim 04, 2019, 10:52:17 ÖÖ
Hoşgeldin aramıza...
Tak fişe oyna :)


Konu Başlığı: Ynt: Selamlar :)
Gönderen: Remzi üzerinde Ekim 04, 2019, 10:53:24 ÖÖ
Hosgeldin Sercan.


Konu Başlığı: Ynt: Selamlar :)
Gönderen: ksercan5 üzerinde Ekim 04, 2019, 12:23:47 ÖS
Hoşgeldiniz :) bir masa asla yetmez. ;)
Bak bu kesinlikle doğru :)


Konu Başlığı: Ynt: Selamlar :)
Gönderen: onursapci üzerinde Ekim 04, 2019, 12:26:04 ÖS
Hoş geldiniz tekrar ;)


Konu Başlığı: Ynt: Selamlar :)
Gönderen: ksercan5 üzerinde Ekim 04, 2019, 13:48:13 ÖS
Hoşgeldiniz :) bir masa asla yetmez. ;)
Şimdilik idare edecek bir düzen aldım ama daha fazlasını kaldırmaz.


Konu Başlığı: Ynt: Selamlar :)
Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Ekim 04, 2019, 14:13:52 ÖS
Hoşgeldiniz Sercan  :)


Konu Başlığı: Ynt: Selamlar :)
Gönderen: malik üzerinde Ekim 05, 2019, 21:55:08 ÖS
Hoş geldin sercan.


Konu Başlığı: Ynt: Selamlar :)
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Ekim 07, 2019, 16:05:22 ÖS
Bu güzel ortama hoş geldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Selamlar :)
Gönderen: muhendis üzerinde Ekim 07, 2019, 20:36:49 ÖS
Aramıza hoşgeldiniz


Konu Başlığı: Ynt: Selamlar :)
Gönderen: ksercan5 üzerinde Ekim 07, 2019, 21:58:00 ÖS
Çok teşekkürler


Konu Başlığı: Ynt: Selamlar :)
Gönderen: integer üzerinde Ekim 08, 2019, 08:10:41 ÖÖ
hoşgeldiniz


Konu Başlığı: Ynt: Selamlar :)
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Ekim 08, 2019, 14:57:53 ÖS
Hoş geldiniz. Ankara'ya da bekleriz ;)


Konu Başlığı: Ynt: Selamlar :)
Gönderen: izmirmaster üzerinde Ekim 08, 2019, 15:44:38 ÖS
Hoş Geldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Selamlar :)
Gönderen: ksercan5 üzerinde Ekim 08, 2019, 21:36:27 ÖS
Hoş geldiniz. Ankara'ya da bekleriz ;)
İnşallah :) İki buçuk sene önce Ankara'da yaşıyordum aslında...