|
Konu Başlığı: Wii'yi kırıp (softmod) DVD izlemek ve Homebrew yazılım yüklemek ! Gönderen: LW3D üzerinde Ağustos 25, 2008, 11:11:59 ÖÖ Wii DVD okuyucuya sahip olmasına karşın, DVD izlemeniz mümkün değildi...Taa ki geçen hafta bir hacker'ın yazılım ile sistemi kırmasına kadar... Artık Wii'de DVD izleyebilir, evyapımı oyunlar, yazılım ve emulator kullanabilirsiniz. Donanım düzenlemesi olmadan sadece yazılımla...
Wii'yi SoftMod ile kırmak (http://lifehacker.com/400581/hack-your-wii-for-homebrew-apps-and-dvd-playback) Konu Başlığı: Ynt: Wii'yi kırıp (softmod) DVD izlemek ve Homebrew yazılım yüklemek ! Gönderen: ozgur106 üzerinde Şubat 26, 2016, 09:50:26 ÖÖ uygulayan kimse var mı biraz detay ve tecrübe paylaşsa
Konu Başlığı: Ynt: Wii'yi kırıp (softmod) DVD izlemek ve Homebrew yazılım yüklemek ! Gönderen: Sensation üzerinde Şubat 26, 2016, 13:01:13 ÖS Wii'nin lensini yormak isteyenler denesin... :D
Konu Başlığı: Ynt: Wii'yi kırıp (softmod) DVD izlemek ve Homebrew yazılım yüklemek ! Gönderen: ozgur106 üzerinde Şubat 26, 2016, 13:52:33 ÖS dvd izlemek için değilde oyun vs çalıştırmak için
Konu Başlığı: Ynt: Wii'yi kırıp (softmod) DVD izlemek ve Homebrew yazılım yüklemek ! Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Şubat 26, 2016, 16:08:54 ÖS Bu konuda (http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7252.0)
Sensei Özay'ın Tutorial'i var. Ayrıca bu konu 2008 konusu. Tam olarak bilemiyeceğim. Ama, yüksek ihtimal Özay' ın sistemi, yukarıda anlatılan sistemden, heralde daha basit ve uygulanabilirdir. ;) Konu Başlığı: Ynt: Wii'yi kırıp (softmod) DVD izlemek ve Homebrew yazılım yüklemek ! Gönderen: phantom üzerinde Şubat 26, 2016, 16:13:32 ÖS Bu konuda (http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7252.0) Sensei Özay'ın Tutorial'i var. Ayrıca bu konu 2008 konusu. Tam olarak bilemiyeceğim. Ama, yüksek ihtimal Özay' ın sistemi, yukarıda anlatılan sistemden, heralde daha basit ve uygulanabilirdir. ;) Aynen Özay ustanın sistem on numara Çalışıyor, çok hayır duamı Aldı :) Konu Başlığı: Ynt: Wii'yi kırıp (softmod) DVD izlemek ve Homebrew yazılım yüklemek ! Gönderen: ozgur106 üzerinde Şubat 26, 2016, 16:25:48 ÖS teşekkürler c demir elime wii gelicek hediye onu bekliyorum öncelikle
Konu Başlığı: Ynt: Wii'yi kırıp (softmod) DVD izlemek ve Homebrew yazılım yüklemek ! Gönderen: Sensation üzerinde Şubat 26, 2016, 16:45:14 ÖS dvd izlemek için değilde oyun vs çalıştırmak için HDD üzerinden veri transferi her zaman daha iyi olur, DVD ile uğraşmaya değmez.... |