|
Konu Başlığı: Witchdoktor'a Bayram hediyesi 4 ( Phat 2 CPC demo ) Gönderen: Alcofribas üzerinde Aralık 07, 2008, 16:22:14 ÖS Fullscreen animasyona dayanan kısa bir demo. C ile değil, bizzat Z80 assembly ile kodlanmış ve 128K istiyor.
İçinde bir tutam da olsa State of the Art (http://www.pouet.net/prod.php?which=99) tadı barındırıyor. Emulatörden izlemek için Winape (http://winape.net/downloads.jsp) veya WinCPC (http://www.wincpc.ch/wincpc.zip)'den birini kullanabilirsiniz. DSK dosyası için tıklayın (http://www.cpcscene.com/?fileid=1228654716800c0b21ee66b5298fb8714370e03dcd). http://video.google.com/videoplay?docid=-7066580387668974338&ei=v9c7SZamBKOKiQKfvKGpAw&q=phat+2+cpc (http://video.google.com/videoplay?docid=-7066580387668974338&ei=v9c7SZamBKOKiQKfvKGpAw&q=phat+2+cpc) |