|
Konu Başlığı: Merhaba dostlar yine ben ;) Gönderen: MagicAmiga üzerinde Kasım 10, 2011, 19:42:29 ÖS Selam dostlar nasılsınız görüşmüyeli , umarım herkezin hayatları istedigi ölcüde devam ediyordur.. Artık bir kült halini aldı forum bu keyifli , ben de halen aynı karabatak gibi bir giriyorum forum a bir cıkıyorum :) sadece bu sefer topladıgım dünya amigayı korumayı basarıyorum, yine aldıgım gibi duruyorlar daha 1 kere filan fişe takıldı takılmadılar.. Ama temizlige devam :D hepinizi sevgiyle selamlıyorum mutlu yaşamlar AMİGA lı günler :)
MagicAmiga Konu Başlığı: Ynt: Merhaba dostlar yine ben ;) Gönderen: witchdoktor üzerinde Kasım 10, 2011, 23:22:57 ÖS Biz de bize tahsis edilen (ailesel sorumluluklardan geriye kalan) kısıtlı alanda yaşamaya çalışıyoruz ediyoruz işte. Ayrıca, bir gün bıktığında ya da pes ettiğinde elinden çıkaracağın cihazlar için pusuda bekliyoruz ;)
Diğer yandan da Skyrim'i indiriyoruz ;) Konu Başlığı: Ynt: Merhaba dostlar yine ben ;) Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Kasım 11, 2011, 08:54:12 ÖÖ Magıc Amıga dostum nerelerdesin. Datçada mı İstanbuldamı
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba dostlar yine ben ;) Gönderen: MagicAmiga üzerinde Kasım 11, 2011, 12:47:09 ÖS witchdoktor merhaba , buyuk konusmamak gerek ama bu defa satmayı düşünmüyorum :)
müyhiş oyun degil mi :D Konu Başlığı: Ynt: Merhaba dostlar yine ben ;) Gönderen: siber06 üzerinde Kasım 11, 2011, 13:19:46 ÖS elder scrolls serisinin hangisi kötü ki? :D hepsi birbirinden güzel oyunlar...
|