commodore.gen.tr

Genel Kategori => Genel Sohbet => Konuyu başlatan: MagicAmiga üzerinde Kasım 10, 2011, 19:42:29 ÖS



Konu Başlığı: Merhaba dostlar yine ben ;)
Gönderen: MagicAmiga üzerinde Kasım 10, 2011, 19:42:29 ÖS
Selam dostlar nasılsınız görüşmüyeli , umarım herkezin hayatları istedigi ölcüde devam ediyordur.. Artık bir kült halini aldı forum bu keyifli , ben de halen aynı karabatak gibi bir giriyorum forum a bir cıkıyorum :) sadece bu sefer topladıgım dünya amigayı korumayı basarıyorum,  yine aldıgım gibi duruyorlar daha 1 kere filan fişe takıldı takılmadılar.. Ama temizlige devam :D hepinizi sevgiyle selamlıyorum mutlu yaşamlar AMİGA lı günler :)

MagicAmiga 


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba dostlar yine ben ;)
Gönderen: witchdoktor üzerinde Kasım 10, 2011, 23:22:57 ÖS
Biz de bize tahsis edilen (ailesel sorumluluklardan geriye kalan) kısıtlı alanda yaşamaya çalışıyoruz ediyoruz işte. Ayrıca, bir gün bıktığında ya da pes ettiğinde elinden çıkaracağın cihazlar için pusuda bekliyoruz ;)

Diğer yandan da Skyrim'i indiriyoruz ;)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba dostlar yine ben ;)
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Kasım 11, 2011, 08:54:12 ÖÖ
Magıc Amıga dostum nerelerdesin. Datçada mı İstanbuldamı


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba dostlar yine ben ;)
Gönderen: MagicAmiga üzerinde Kasım 11, 2011, 12:47:09 ÖS
witchdoktor merhaba , buyuk konusmamak gerek ama bu defa satmayı düşünmüyorum :)

müyhiş oyun degil mi :D
 


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba dostlar yine ben ;)
Gönderen: siber06 üzerinde Kasım 11, 2011, 13:19:46 ÖS
elder scrolls serisinin hangisi kötü ki? :D hepsi birbirinden güzel oyunlar...