commodore.gen.tr

Genel Kategori => Genel Sohbet => Konuyu başlatan: modelist üzerinde Ekim 05, 2013, 12:04:02 ÖS



Konu Başlığı: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: modelist üzerinde Ekim 05, 2013, 12:04:02 ÖS
 off diyorum dostunuza düşmanınıza ptt kargo ile gönderi yapmayın....bu kadar diyorum hiç bir şubesiden telefonlara bakanı bile yok merdiven altı işletme sanki sadece müşteri hizmetleri epey bekletildikden sonra telefona bakıyor oda haklısınız beyefendi diyip kılıklıyorlar sizi hadeee....bir kargo 5-6 günde gelirmi kardeşim yurtiçi bir gönderi üstelik..


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: venturis üzerinde Ekim 05, 2013, 12:46:42 ÖS
Modelist, yaşamış olduğun sıkıntılara kısmen katılıyorum. Ben birkaç defa ptt kargo ile çalıştım. benim zaman ile ilgili hiç sıkıntım olmadı. Antalya da oturmama rağmen eğer araya hafta sonu girmemişse en fazla iki gün bekledim. Benim onlardan şikayetim genelleme yapmak istemiyorum ama çalışanların birçoğu suratsız kargo mu alıyorsun sana borç para mı veriyorlar anlamıyorsun. Bakışlarıyla seni rahatsız ediyorlar. Kargo göndermek istiyorsun, eğer göndermiş olduğun koli ağırsa sana taşıttırmaya çalışıyorlar. Ben birçoğunu şikayet ettim. Sicil isim ne varsa genel müdürlüklerine ve buradaki merkezlerine bildirdim. Kavga ettim birkaçıyla. Ama şu da bir gerçek piyasada en ucuz taşımacılığı ptt kargo yapıyor. Tabi bu ucuz yapıyor diye yazdığım olumsuzlukları yapmalarında haklıdır demiyorum. Ben ptt'nin merkez deposunu gördüm. işlerinin ne kadar zor olduğunu gördüm.Her yerde koliler ve gönderilmesi gereken paketler var. Onlar öncelikle ağır ve yer kaplayan kolilere öncelik veriyorlar. Küçük poşetleri yoğunluktan dolayı geç gönderebiliyorlar. Tabi ptt'de bir revizyon şart bizim gibi sıkıntı duyan insanlar çoğunlukta.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: atlantis üzerinde Ekim 05, 2013, 13:07:34 ÖS
Arkadaşlar bu ara bazı eski personeli ikan edip emekli olmaya teşvik etmişler. Bu nedenle personel azalmış. Sıkıntılarda çoğalmış haliyle. Ben kaç defa kargo göndedim ama hiç bir sıkıntıyla karşılaşmadım henüz. Eski çalışanlar pek gülmezdi ama şimdilerde iş biraz değişmiş. Emekliliği gelenler hep ayrılmış çünkü.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: scavus üzerinde Ekim 05, 2013, 13:44:02 ÖS
bende sürekli ptt ile gönderiyorum hiç sıkıntı yaşatmıyor yurtiçi ve aras kargoda 13 tlye gönderdiğiniz bir kargoyu ptt ile 6,50 tlye gönderebiliryorsunuz. Gönderdiğim kargolar çok hızlı ulaşıyor tabi arada 2 - 3 günlük geçikme olmuyor değil. Sonuçta kargoya alan devlet memuru yüz mimiklerine takılmayın derim; ptt ile türkiyenin her yerine gönderiyorsunuz diğer kargolar şubelirimiz yok diye almıyor yada alırsa diğer ilçeden gelsin şubeden alsın diyorlar allah devlete zeval vermesin ptt kargo sayesinde diğer kargo firmaları fiyatları yükseltemiyor
tabi bu durumda olumsuzlukları görmemek olmaz
gülü seven dikenine katlanır olayı

personel olayı birde kalabalık olayından bazen sıkıntı olabiliyor
pttde
istanbula bazen kargo takılınca 2-3 günde giderken
kars'a 2 günde ulaşıyor



Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: byeni üzerinde Ekim 05, 2013, 15:22:44 ÖS
Modelist şikayetinde haklısın şu son iki haftadır özellikle ödemeli kargolarda PTT kargo sürünüyor.Son iki ödemeli alımımda resmen iğrendim.Perşembe günü İstanbul'dan verilen kargom Cuma günü İzmirdeydi fakat ne hikmetse ertesi hafta perşembe günü'ne kadar elime geçmedi ve ben ana posta dağıtıma giderek ve PTT içerisinde arayarak kargo'ma ulaşabildim.İşin garibi adamlar evime dahi gelmemişken sanki uğramışlar evde yokmuşuz gibi haber kağıdı bırakılmış diye internet sitesine giriş yapıyorlar.Adamlara eşimin rahatsızlığından dolayı evde daima insan olduğunu ve kağıt bırakıldıysa numarasını verin diyorum ses yok.Oradaki müdürlerle konuştuğumda PTT'nin yakında satışa çıkarılacağını ve tahmin edebileceğiniz gibi hükümete çok yakın bir grubun(adı bende saklı  :-X)alacağını ve çalışanların çoğunun değişeceği için personelin iş yapmak istemediği ve dağıtıcıların üzerinde aşırı yük olduğu söylendi.
Bir ay önce İstanbul'dan aldığım PTT gönderim ve kapıda ödemeli kargo'yu gönderen satıcı dün msj.attı hastalandığından dolayı ancak dün PTT'ye gitmiş ve ortada benim ödediğim 75TL.para yokmuş adam kafayı yemiş,şimdi parayı bulmaya çalışıyorlar.
Tamam fiyatları düşük olabilir ama yaşadığımız stres'de ister istemez diğer kargo firmalarına yöneltiyor insanı.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: scavus üzerinde Ekim 05, 2013, 16:25:02 ÖS
izmirli olup ta hükümete laf söylemeden olmaz
müdür büyük ihtimalle hükümeti sevmiyor


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: byeni üzerinde Ekim 05, 2013, 16:48:12 ÖS
Sevgili Fatih,hükümete yüklendiğimi nerden çıkardın anlayamadım.Ben bana müdür'ün söylediğini aktardım.Alacak grubun adını bile söylediklerine göre demekki bir şeyler biliyorlar.Burda olan olaylarda uydurma değil başımdan geçen olaylar.İnsanlar aldıkları hizmete göre gönderim yaparlar,herkesin kendi tercihi ama aksaklıkları da konuşmak lazım.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: scavus üzerinde Ekim 05, 2013, 16:54:26 ÖS
USTAM Ben sana söylemedim zaten seni tanıyorum saygım sonsuz
benim lafım müdüre


Sevgili Fatih,hükümete yüklendiğimi nerden çıkardın anlayamadım.Ben bana müdür'ün söylediğini aktardım.Alacak grubun adını bile söylediklerine göre demekki bir şeyler biliyorlar.Burda olan olaylarda uydurma değil başımdan geçen olaylar.İnsanlar aldıkları hizmete göre gönderim yaparlar,herkesin kendi tercihi ama aksaklıkları da konuşmak lazım.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Ekim 05, 2013, 20:15:19 ÖS
Bilecik' te bütün kargo şubeleri böyle telefona bakan yok.

Diğer illerlerden yarım günde 1 günde gelen kargoyu;
kargo şubelerine 1-2 kilometre uzakta olan evime en erken 2 günde getiriyorlar. :D



Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: skydiver üzerinde Ekim 05, 2013, 22:08:47 ÖS
Ben hep ptt kargoyu tercih ederim. Şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım. Gönderdiğim kargolar gittikleri yerlere hep iki günde ulaştı( Araya haftasonu girmezse tabi :) )


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: Atacan üzerinde Ekim 05, 2013, 22:31:57 ÖS
Bende mümkün olduğu kadar PTT ile çalışıyorum. ve şuana kadar hiç bi sorun yaşamadım. Diğer kargolarda da fazlasıyla sorun yaşanabiliyor. birazda şans işi Kötü kurum yoktur. kötü personel vardır. bunu unutmayın PTT'de satılırsa ve yine onlara giderse artık bu ülkede Durmanında manası kalmaz. Siyaset'e girmeye gerek yok. ama ayağımızda ki dona kadar aldılar ve doymadılar.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: мemrah üzerinde Ekim 06, 2013, 13:40:51 ÖS
Hmmmm. Benim PTT'nin satisa cikartilmasi gibi bir durumdan hic haberim yoktu, ancak, benim son birkac ay icinde daha once hic basima gelmeyen sekilde, ard arda yurtdisindan bekledigim paketlerim postada kayboldu. Paketler Ingiltere, Almanya gibi Avrupa'nin farkli yerlerinden, farkli saticilar tarafindan gonderildi. Fiyatlari, boyutlari ve icerikleri farkliydi. Tek ortak noktalari elime gecmemis olmalari. Cok uzun yillardir Ebay uzerinden alisveris yapmis ve hic sorun yasamamis birisi olarak merak ediyordum ne oldu da son birkac ayda ard arda paketlerim kayboldu diye. Acaba bunun byeni arkadasimizin bahsettigi durum ile alakasi varmidir?


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: venturis üzerinde Ekim 06, 2013, 17:55:12 ÖS
Ptt'nin satışı ile ilgili haberleri bende duydum. Eğer tahmin ettiğim bir kuruluş alacaksa müşteri memnuniyeti gibi kavramlar biraz askıya alınacağını düşünüyorum. Ptt şuan ki görev ve misyonu farklı bir konumda olsa bile lojistik anlamda kritik bir konumda. "retroman" arkadaşıma katılıyorum. Ptt, şuan piyasadaki kargo fiyatlarının piyasasını oluşturan bir kurum. Varlığı birçok kargo şirketinin ücretlerinde zam yapmamasını sağlıyor. İnternet alışverişinin artmasıyla taşımacılık adeta hortladı neredeyse her mahallede beş farklı kargo şubesi var. Hepsi bu pastadan pay almak istiyor. Ama şöyle yada böyle Ptt'nin sağlam lojistik alt yapısı var. Sağlam bir revizyon ile alanında tek olabilir. Tabi hala devlet uzantısında oldukları için mesai saat kavramları da var. Pek müşteri memnuniyetini umursamıyorlar. Ama bu bir süreç elbet değişip, gelişecektir. "memrah" senin sıkıntın ile ilgili olarak eline geçmeyen kargo ile ilgili ptt ne diyor? Bunu güvence altına almıyor mu? Bu gelen kargo hayati bir medikal üründe olabilir.İnsanları nasıl çözümsüz bırakırlar anlamıyorum. Yada eline geçmeyen kargo ile ilgili EBAY nasıl bir yaptırımda bulunuyor?


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: byeni üzerinde Ekim 06, 2013, 18:04:37 ÖS
Sevgili memrah aynı şekilde benim de e-bay'den aldığım iki üründe de aradan iki ay geçmesine rağmen elime ulaşmadı.Biri Amerika'dan alınmış anakart biri de İngiltre'den alınmış tren seti ücretleri de 40€ geçmiyen ürünler üstelik kayıtlı gönderim.Bir tanesi baktığımda Türkiy'ye girmiş gözüküyor bir tanesi gözükmüyor.Nerelere başvurdum ama ürünler ortada yok.Kime derdimizi anlatacağız bilemiyorum.Dediğin gibi bu güne kadar normal gönderimler bile geç olsa dahi elimize ulaşıyordu şimdi kayıtlı olanlar bile ulaşmıyor.İnşallah bu sorunlar en kısa zamanda çözülür.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: byeni üzerinde Ekim 06, 2013, 18:09:39 ÖS
Sevgili venturis,Ebay 2 ay içerinde ulaşmayan site üzerinden yapılan ödemelerde satıcıyı ve eğer kayıtlı gönderilmiş bir kargo ise sorgulayıp yardımcı oluyor ama nadiren.Benim başıma yukarıda anlattığımın dışında ulaşmayan üç kargo daha olmuştu fakat e-bay'a gerek kalmadan satıcılar yerine yenisini göndermişlerdi.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: мemrah üzerinde Ekim 06, 2013, 18:16:11 ÖS
byeni, 3 urunden umidi kestim. 1 tanesi belki hala gelir diye umit ediyorum ama neredeyse 2 ay olacak. Bir tane de urune teklif vermis bulundum. Kazansam o da mi kaybolacak diye dusunmeden edemiyorum. Benimkilerin de hicbiri 40-45  euro'yu gecmiyor. Daha once bunlardan daha pahali urunler ve buyuk boyutlu paketler sorunsuz olarak direkt kapima gelirdi. Bir tuhaflik var ama bilemiyorum.

Venturis dedigin gibi medikal veya hayati onem tasiyan bir urun de olabilirdi. Allahtan keyfe keder, retro bilgisayar urunleriydi.

Hadi kaybolanlar icin uzulmekten vazgeceyim, saglik olsun ama bundan sonra artik yurtdisindan PTT yolu ile alisverise cesaret etmemelimiyim?


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: hasimayaz üzerinde Ekim 06, 2013, 18:46:34 ÖS
Benimde E-Bay' den aldığım son 2 ürün elime ulaşmadı. Ufak tefek şeyler olduğu için pek kafaya takmadım. Ama garip bir durum, son zamanlarda çok kişiden posta sıkıntılarını duyar oldum.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: Atacan üzerinde Ekim 06, 2013, 20:11:38 ÖS
O zaman buradan şu çıkıyor. bu işte kasıt var. Yani PTT ürünleri kaybediyor personel çalışmıyor Kurum zarar ediyor. Bunlar ne demektir. Kurumun özelleştirilme zamanı gelmiş demektir. Özelleştirme neye göre yapılır? son 1yıllık kar ve zarar oranına bakarak yapılır buda ne demek oluyor. PTT'de çok yakında yok paraya bir yandaşa satılacak demektir.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: shadow of the beast üzerinde Ekim 06, 2013, 20:34:59 ÖS
PTT kargoyu diger kargo şirketlerini  kötülemeyin.

yurt dışından istediğim her şey eksiksiz geliyor.

konuda konuşmak yazmak istemiyorum. herkesin düşüncesi kendine aittir
saygı duymak gerekir.

o zaman arkadaşımızın biri ptt genel müdürü biri ebayın müdürü



Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: byeni üzerinde Ekim 06, 2013, 21:00:13 ÖS
Kimsenin burada şirketleri kötülediği yok,başımıza gelen olayları ve sorunları tartışıyoruz kardeşim.Senin kargolar yurtdışından sorunsuz geliyorsa banada bir commodore SL286 getirdiver gari shadow  :D :D


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: wizofwor üzerinde Ekim 06, 2013, 21:55:09 ÖS
Diğer kargo şirketleri bireysel müşteri için korkunç pahalı çalıştığı için PTT kargo kullanmak zorunda kalıyorum. Yoksa hizmet kalitesi yerlerde sürünüyor. Özel şirketler fiyatlarını ucuzlatsa, kapısından geçmem herhalde.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: atlantis üzerinde Ekim 06, 2013, 22:55:46 ÖS
Ben acil kargo yollamadığım için sıkıntı olmuyor 3-4 günde gitse de sıkıntı değil ama hiç o kadar sürdüğünü de hatırlamıyorum. Sanırım son zamanlarda çok kargo göndermedim ondan. Kargo verdiğim bürodaki görevli bayan bile dağıtımda sorunlar olduğunu söylüyorsa var bir sorun.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: мemrah üzerinde Ekim 06, 2013, 23:03:42 ÖS
PTT kargo'nun dagiticilari normal PTT postacilari mi, yoksa ozel olarak sadece kargo dagitimi yapan elemanlar mi acaba?


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: atlantis üzerinde Ekim 06, 2013, 23:08:36 ÖS
Ptt posta ve kargo elemanları ayrı olması lazım. Çünkü posta ve kargo ayrı geliyor.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: june8efe üzerinde Ekim 25, 2017, 00:18:10 ÖÖ
bugün PTT kargo ile bir arkadaşımıza paket gönderdim.
paketin üzerine 2 tane büyük kağıda bilgileri yazmama rağmen yanlış soyadı yazmışlar  >:(


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Ekim 25, 2017, 00:30:55 ÖÖ
bugün PTT kargo ile bir arkadaşımıza paket gönderdim.
paketin üzerine 2 tane büyük kağıda bilgileri yazmama rağmen yanlış soyadı yazmışlar  >:(

Geçmiş olsun :) Ama fiyat konusunda da Ptt bir numara katlanmaya çalışıyoruz.


Konu Başlığı: Gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: byeni üzerinde Ekim 25, 2017, 00:42:53 ÖÖ
Aynı şekilde PTT bugünlere iyice berbatlaştı. Kargo göndereceğim cuma gününden bu yana yoğunuz, tek başınayım muhabbetlerinden sonra şikayet edeceğimi söyleyince geldi, 14 kg. kargo olduğunu görünce surat bir karış arkamdan söylene söylene aldı gitti. Yurtdışından gelen, kargom dün sabah cihet listesine eklendi dağıtıcıya verildi. Kargo öğleden sonra Çarşı şubesinde bekliyor dendi bugün gittim kendim şubeden aldım. Dün gelip bugün cihet listesine eklenip dağıtıcıya verildi denilen yeni kargomda teslim edilmedi gene şubede bekliyor gözüküyor. Bende bugün bütün şikayet kanallarını kullandım.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: appiah4 üzerinde Ekim 25, 2017, 08:15:24 ÖÖ
Şahsen PTT'nin ne kargo ne de posta hizmeti ile hiçbir sorunum yok.

Diğer kargo şirketleri hala daha fazla paraya çok daha kötü hizmet veriyor bence.  Son 1 yılda paketimi kaybetmeyi sadece UPS başardı.  Yurtiçi Kargo verilen kargoyu aynı gün içinde sisteme sokmayı unutup ertesi gün çıkışını yaptı, arayıp şikayet edince "Canım bir gün gecikmiş sadece çok bir gecikme değil" diyip benden "Siz mi karar veriyorsunuz?" cevabını aldı.  Aras Kargo asla mesai saatleri içinde paket yetiştiremiyor.  Sürat Kargo ertesi gün kargo teslimatı yapamıyor, illa bir gün sarkıyor.  Bir tek MNG fena değil gibi sanırım.  Körler diyarında PTT hala tek gözlü kral bence.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: Levent (Lvnt) üzerinde Ekim 25, 2017, 08:40:17 ÖÖ
şikayet kutusuna yapıştırın derim. düzelmedi bir üst makama, başmüdürlüğe yazın. gıcık olduğunuz memur varsa ismini ekleyin, diğerlerine bulaşmasınlar. her seferinde bir alt makamdan aldığınız cevabı da eklerseniz iyi olur. bazı tipler cidden gemi azıya almış ortalıkta takılıyor. bıraksan sürekli yatış modu sürekli keyif. böylelerine fırsat vermemenin bir vatandaşlık görevi olduğunu düşünüyorum. ben de buradaki ptt'den memnunum. diğerleri de işini yapıyor ama pahalı.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Ekim 25, 2017, 09:27:41 ÖÖ
Birazda şans işi galiba. Arkadaş İzmirden bana ürün paket  gönderdi geçenlerde. Pazartesi akşam Ptt kargoya vermiş. Salı öğleden sonra İstanbul Bakırkoy şubeye ulaştı maili geldi.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: onursapci üzerinde Ekim 25, 2017, 09:39:51 ÖÖ
evet çok değişkenlik gösteriyor şans meselesi.Ben çok sorun yaşamadım . Tek sorunu adresten ürün vermeye kalktığımda yaşıyorum gelmiyorlar bir türlü :)


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: LW3D üzerinde Ekim 25, 2017, 10:22:48 ÖÖ
PTT Kargo ile bu güne kadar onlarca paket yollamıştımdır... Hiç bir sorun yaşamadım. Sadece 2013 yılında yavuzG'ye yolladığım bir paket (http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=6588.0) bir hafta belki de 10 günde gitti... O tarihten bu yana sıfır sorun (nazar değmesin).


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: ssaylanc üzerinde Ekim 25, 2017, 10:32:24 ÖÖ
Diğer kargo firmalarına göre daha iyi bence, sorun olmuyor değil tabiki ama şubeye gidince hallettim şu ana kadar yaşadığım tek tük problemleri


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: supremenothing üzerinde Ekim 25, 2017, 10:39:16 ÖÖ
etsy.com dan aldığım 3 adet zarf içinde göndeirlmiş item kayboldu.


bunlarında çalındığına inanıyorum çalıştığım yerin posta kutusundan..

kayıtsız yurtdışı kargoyu affetmiyorlar koyuyorlar kapıya yallah...

bunun dışında gram sıkıntı yaşamadım ptt kargodan.

ne çektiysem mng kargo dan yurtiçinden surat kargo dan çekmişimdir herzaman..


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: muhendis üzerinde Ekim 25, 2017, 18:39:44 ÖS
uzun lafın kısası PTT kargomu 5 para etmez!


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: ibo1973 üzerinde Ekim 25, 2017, 19:00:50 ÖS
ptt kargo çoğu durumda iyi ancak bazen durmunu ifade edemiyeceğim memurlara denk gelinebiliyor örneğin toddler'a yolladığım scanlinegenerator 'u adresi yanlış diye geri getirdiler ancak paketin üzerinde yazan adresin toddler'in adresi ile alakalı olmadığını hatalı girildiğini fark ettik bu sebeblede adrese ulaşmadı diyip geri getirdiler birde 10 tl kargo parası aldılar hem toddler ın kargosu zamanında gitmemiş oldu  hem 10 tl kargo parası ödettiler zamanla düzelir inşallah diyelim başka diyicek bişey bulamıyorum :D


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: BlitzBasic üzerinde Ekim 25, 2017, 19:10:16 ÖS
PTT kargoyu ucuz diye tercih ediyordum, fiyatı yüzünden katlandık. Son zamdan sonra Yurtiçi kargodan çok bir farkı kalmadı, tercih etmek içinde bir sebep kalmadı.

Çok yavaş...

Ankara'ya arkadaşıma ufak bir paket gönderdim 1 haftada teslim ettiler. Oda 2 yazılı şikayetten sonra.

İstanbul içi kargo minimum 2 gün, adam kaçar (meşhur geldik ama bulamadık yazısı) korkusundan camlarda bekliyorum.


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: ibo1973 üzerinde Ekim 25, 2017, 19:29:11 ÖS
(meşhur geldik ama bulamadık yazısı) korkusundan camlarda bekliyorum.
:D :D :D


Konu Başlığı: Ynt: gerilim yaşamak günlerce takip heyacanı yaşamak isteyen ptt kargo 1 numara..:)
Gönderen: Voltron üzerinde Ekim 25, 2017, 20:42:12 ÖS
PTT kargo bolumu hakikaten son zamanlarda cok savsakliyor isini.

Su an elimde 2 dip kocan kargo ihbar kagidi var. kargocu hem gec geliyor, Hem de gec geldiginde ikidir ihbar kagitlarini ofisimde unutup gidiyor. Kuryenin umurunda bile degil. Sukur ki yurt disindan gelen paketlerimi getiren abi hep ayni ve sadece PTT gorevlisi, postaci yani. Kargo karismiyor o paketlere.