commodore.gen.tr

Genel Kategori => Genel Sohbet => Konuyu başlatan: slunlucky üzerinde Kasım 12, 2013, 11:01:54 ÖÖ



Konu Başlığı: Benim güzel C64 çiftliğim
Gönderen: slunlucky üzerinde Kasım 12, 2013, 11:01:54 ÖÖ
Bu sitedeki çılgın şahısları düşününce minik koleksiyonumun büyütülecek çok fazla bir yanı yok aslında ama... Paylaşayım dedim.

Akşam eve gelip bunları görünce içimi bir huzur kaplıyor  8)


Konu Başlığı: Ynt: Benim güzel C64 çiftliğim
Gönderen: g 600 üzerinde Kasım 12, 2013, 11:30:34 ÖÖ
kartuşlar iyiymiş, 1541-II güneşte fazla kalmış, bronzlaşmış  :)


Konu Başlığı: Ynt: Benim güzel C64 çiftliğim
Gönderen: atlantis üzerinde Kasım 12, 2013, 11:38:33 ÖÖ
Güzel cihazlar. Bronzlaşmamış o çikolatalı commodore :D


Konu Başlığı: Ynt: Benim güzel C64 çiftliğim
Gönderen: Atacan üzerinde Kasım 12, 2013, 12:25:43 ÖS
Vay be kartuşlara bak :D 154I-II harbiden enteresan bi renk olmuş


Konu Başlığı: Ynt: Benim güzel C64 çiftliğim
Gönderen: slunlucky üzerinde Kasım 12, 2013, 13:59:14 ÖS
Teşekkür ederim arkadaşlar

Kartuş manyaklığı var bende sormayın.

Sene 92-93 falan
Arkadaşımın abisi MultiIceIII almıştı kardeşine hediye olarak
Nasıl bir komaya girmiştim 15 gün uyuyamadım üzüntüden kartuş kartuş diye
Alamadım tabi para pul yok. Babam da pek ilgilenmedi tabi kartuş lazım deyince.

Şimdi ikişer üçer alıyorum o eski günlerin acısını çıkartmak için oh

Aslında şu 1541-II'yi söküp temizleyci bir solüsyona yatırayım diyorum ama... Zaman...


Konu Başlığı: Ynt: Benim güzel C64 çiftliğim
Gönderen: atlantis üzerinde Kasım 12, 2013, 14:14:35 ÖS
Bende Amiga isteği vardı yıllar yıllar sonra gittim aldım. Bir zaman pc dergilerinde turbo kartlar ve kasa olayları ile ilgili makaleler yayınlanıyordu. İçim gidiyordu. O zaman bile çok pahalıydı kart ve kasa. Şimdi en azından Amigam var :D


Konu Başlığı: Ynt: Benim güzel C64 çiftliğim
Gönderen: memoryx17 üzerinde Kasım 12, 2013, 14:22:48 ÖS
Solusyona falan yatırmaya gerek yok.
(http://www.kuaforsepeti.com/modules/catalog/products/pr_01_454_max.jpg?rev=1375368832)
koleston sıvı peroksit ini al. Jel kıvamında bir ürün. sararmış bölgeyi kaplayacank şekilde sür. Sonrada Strech Film ile üstünü örtüp güneşe koy. Varsa UV lamba daha iyi olur. Yoksa güneş te bir gün beklesin. Sonuç mükemmel beyazlık. Plastik ilk günkü renginde. Asla aşındırma yapmıyor ve plastik üzerinde varsa diğer renklere zarar vermiyor.


Konu Başlığı: Ynt: Benim güzel C64 çiftliğim
Gönderen: slunlucky üzerinde Kasım 12, 2013, 14:37:43 ÖS
@atlantis
Aslında sonu yok o olayın
Şimdi C64G alayım yok monitör alayım yok onu alıp ne yapacam yok yazıcıydı kıldı tüydü derken bıraktım peşini
"Elindekilerin kıymetini bil" dedim kendime ve sakinleştim (mi acaba)

@memoryx17
Resmen yüzyılın mucizesi diyorsun
Teşekkür ederim güzel fikir için artık haftasonu denerim
Duruma göre pırıl pırıl bir sonuç fotoğrafı yüklerim hatta öncesi sonrası yapayım daha büyüleyici olur


Konu Başlığı: Ynt: Benim güzel C64 çiftliğim
Gönderen: atlantis üzerinde Kasım 12, 2013, 14:39:58 ÖS
Ben şu an gayet sakinim. Çünkü ev borcuna girdim. :D Elmdekilerle idare ediyorum.


Konu Başlığı: Ynt: Benim güzel C64 çiftliğim
Gönderen: g 600 üzerinde Kasım 12, 2013, 14:48:13 ÖS
ekmek kasa c64 üzerindeki yeşil led nedir acaba  ???


Konu Başlığı: Ynt: Benim güzel C64 çiftliğim
Gönderen: leviathank üzerinde Kasım 12, 2013, 15:23:01 ÖS
Kartuşlardan gözümü alamadım:)