commodore.gen.tr

Commodore => Commodore Donanım => Konuyu başlatan: ozkano üzerinde Ekim 29, 2014, 22:52:39 ÖS



Konu Başlığı: Commodore 64 reloaded
Gönderen: ozkano üzerinde Ekim 29, 2014, 22:52:39 ÖS
http://retrocu.blogspot.com.tr/2014/10/commodore-64-reloaded-by-individual.html (http://retrocu.blogspot.com.tr/2014/10/commodore-64-reloaded-by-individual.html)


Konu Başlığı: Ynt: Commodore 64 reloaded
Gönderen: wolfiem üzerinde Ekim 29, 2014, 22:57:54 ÖS
Piyasaya çıktı mı?


Konu Başlığı: Ynt: Commodore 64 reloaded
Gönderen: ozkano üzerinde Ekim 29, 2014, 22:58:28 ÖS
yok daha çıkmadı


Konu Başlığı: Ynt: Commodore 64 reloaded
Gönderen: ozkano üzerinde Ekim 29, 2014, 23:02:11 ÖS
bence şahane proje


Konu Başlığı: Ynt: Commodore 64 reloaded
Gönderen: hasimayaz üzerinde Ekim 29, 2014, 23:20:19 ÖS
Aynı şeyi A500' e yapsalar :(..  Anakartı söküp yerine turbosu, ram'i, storage' ı embed edilmiş güzel bir board koysak..


Konu Başlığı: Ynt: Commodore 64 reloaded
Gönderen: wolfiem üzerinde Ekim 29, 2014, 23:22:38 ÖS
bence şahane proje

Bence de şahane. Sınırlı sayıda üretilecek olması kötü. Umarım bize de bir tane düşer :)


Konu Başlığı: Ynt: Commodore 64 reloaded
Gönderen: atlantis üzerinde Ekim 29, 2014, 23:47:48 ÖS
Çok ilginç bir haber oldu bu. En azından açık kaynak olarak devre çizimlerini verseler iyi olur.


Konu Başlığı: Ynt: Commodore 64 reloaded
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Ekim 30, 2014, 04:11:21 ÖÖ
Özkan o senin çalışma masan değil mi? El altından aldın bir tane değil mi? Seni gidi seniiii. :)


Bu arada ben daha önce duyurmuştum bunu. Temmuz 2014'de çıkacak deniyordu o zaman. Hala çıkmamış olması kötü.

http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7908.0 (http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7908.0)


Konu Başlığı: Ynt: Commodore 64 reloaded
Gönderen: atlantis üzerinde Ekim 30, 2014, 09:35:22 ÖÖ
Evet proje baya eski aslında. Wiki bilgileri 2014 Nisan'da girilmiş :D


Konu Başlığı: Ynt: Commodore 64 reloaded
Gönderen: hekimoglu78 üzerinde Ekim 30, 2014, 10:54:40 ÖÖ
Tam olarak ne işe yarar nedir bu? Bildiğimiz c64 değil midir bu? board mu yeni?


Konu Başlığı: Ynt: Commodore 64 reloaded
Gönderen: atlantis üzerinde Ekim 30, 2014, 10:57:31 ÖÖ
Board yeni sadece. Özkan eski c64 ten çiplerin sökülüp yeni boarda takılacağını yazmış face de.


Konu Başlığı: Ynt: Commodore 64 reloaded
Gönderen: ozkano üzerinde Ekim 30, 2014, 11:01:45 ÖÖ
özay valla benim masanın aynısı, 150€ inşallah iyi satılır