|
Konu Başlığı: commodore 64 adaptörü ve görüntü kablosu Gönderen: june8efe üzerinde Kasım 16, 2014, 12:09:40 ÖS bir süredir bite gitmiyordum. bu hafta bir gideyim dedim hiç bir beklentim olmadan şansıma commodore 64c ve 1541 II denk geldi. ancak kabloları yok fakat tuşları eksiksiz ve fiziksel olarak iyi.
inşallah çalışırsa güzel cihaz bunuda kalıcı koleksiyonuma dahil etmeyi düşünüyorum. elimde philips 3.5"hdd adaptörü var bundan adaptör yapılabilirmi. görüntü kablosu işini nasıl çözebilirim. (http://s03.imageupper.com/1_t/1/S14161323531793490_1.jpg) (http://imageupper.com/i/?S0300010010011S14161323531793490) (http://s03.imageupper.com/1_t/1/S14161323531793490_2.jpg) (http://imageupper.com/i/?S0300010010021S14161323531793490) Konu Başlığı: Ynt: commodore 64 adaptörü ve görüntü kablosu Gönderen: Yönetici üzerinde Kasım 16, 2014, 12:14:39 ÖS Aşağıdaki sayfada faydalı olabilecek bilgiler yer alıyor. Görüntü kablosuna aslında ihtiyaç yoktur. Anten kablosu yeterlidir.
http://commodore.gen.tr/sss/entry/Commodore_C1541-II_1581_Disket_surucu_icin_adaptor_nasil_yaparim__Kablo_nerden_bulurum__6.html (http://commodore.gen.tr/sss/entry/Commodore_C1541-II_1581_Disket_surucu_icin_adaptor_nasil_yaparim__Kablo_nerden_bulurum__6.html) http://commodore.gen.tr/sss/entry/Commodore_Bilgisayariyla_ilgili_tamir_bilgileri_semalari_nereden_bulabilirim_20.html (http://commodore.gen.tr/sss/entry/Commodore_Bilgisayariyla_ilgili_tamir_bilgileri_semalari_nereden_bulabilirim_20.html) Konu Başlığı: Ynt: commodore 64 adaptörü ve görüntü kablosu Gönderen: leviathank üzerinde Kasım 16, 2014, 12:37:04 ÖS Ankaradan aldınız sanırım. Dün görmüştüm. Ama satıcı Şeref abi beni kızdırınca bıraktım. Hayırlı olsun.
Konu Başlığı: Ynt: commodore 64 adaptörü ve görüntü kablosu Gönderen: june8efe üzerinde Kasım 16, 2014, 13:03:43 ÖS sağolun, teşekkür ederim.
oda zaten fiyatta anlaşadığı için satmadığından bahsetmişti :) Konu Başlığı: Ynt: commodore 64 adaptörü ve görüntü kablosu Gönderen: leviathank üzerinde Kasım 16, 2014, 13:11:15 ÖS Kaçtan aldınız? Özelden yazabilirsiniz.
Konu Başlığı: Ynt: commodore 64 adaptörü ve görüntü kablosu Gönderen: june8efe üzerinde Kasım 16, 2014, 13:15:20 ÖS verdiği fiyatı indiremedim. abi sattığı malı biliyor. adaptör yok falan dedim. grundig jak vs anlattı herşeyi. :D
Konu Başlığı: Ynt: commodore 64 adaptörü ve görüntü kablosu Gönderen: leviathank üzerinde Kasım 16, 2014, 13:22:14 ÖS 35e inmişti en son. Depoda cihazlar is tutmuş, pislik içindeydi. Muhabbetim vardır ama ters bir laf etti, o noktada bıraktım. Kuzenleri zamanında Ankara'da commodore ana bayisiymiş.
Konu Başlığı: Ynt: commodore 64 adaptörü ve görüntü kablosu Gönderen: june8efe üzerinde Kasım 16, 2014, 14:13:14 ÖS Bu adaptörün değerleri her iki voltaj içinde yeterlimidir.
(http://s03.imageupper.com/1_t/1/S14161323531793490_2.jpg) (http://imageupper.com/i/?S0300010010021S14161323531793490) Konu Başlığı: Ynt: commodore 64 adaptörü ve görüntü kablosu Gönderen: ilkerficicilar üzerinde Kasım 16, 2014, 17:31:15 ÖS Evet, yeterli. Ancak 9V _AC_ değil. Yani 6526 TOD zamanlayıcı çalışmayacaktır. Ufak bir 555'li zamanlayıcı ile halledebilirsiniz gerçi.
Bu arada 'Şeref abi' olan hangisi? Zabıta noktasına yakın sayılabilecek kısımdaki mi, hani bazen çocuğuyla gelen, yoksa pazarın orta noktası denebilecek noktadaki mi, kısmen yaşlı denebilecek olan? Ya da ...? Konu Başlığı: Ynt: commodore 64 adaptörü ve görüntü kablosu Gönderen: june8efe üzerinde Kasım 16, 2014, 17:44:17 ÖS ilker hocam bilgi için teşekkür ederim.
555 zamanlayıcı nedir. isim olarak sadece ibrahim abiyi biliyorum ben. commodore çok uzak olduğum bir konu yavaş yavaş öğreneceğim artık. bu arada iş yerimden bir arkadaşımda amiga 500 ve monitör varmış. söylediği disket kısmı arızalıymış. bu şekilde almak sorun olurmu. fiyat olarak nekadar vermeliyim. (daha satmayı düşünüyorum demedi bu arada :) ) Konu Başlığı: Ynt: commodore 64 adaptörü ve görüntü kablosu Gönderen: leviathank üzerinde Kasım 16, 2014, 17:44:24 ÖS Beyaz uzun saçlı, sakallı.. Tezgahı pazarın ortasında olur.
Konu Başlığı: Ynt: commodore 64 adaptörü ve görüntü kablosu Gönderen: ilkerficicilar üzerinde Kasım 16, 2014, 18:16:30 ÖS @june8efe: 555, ufak bir chip. Devresi ise kolay: http://cbm.ficicilar.name.tr/sayfa/c64-50hz-timer.html (http://cbm.ficicilar.name.tr/sayfa/c64-50hz-timer.html)
PC güç kaynağı ile çalıştıracağım zaman kullanmıştım ben de. Ama şart değil. Hatta 12V ve 9V olmadan da çalışır, müzik/ses dinlemeyecekseniz tabii. @leviathank: Teşekkürler. Dün gittiğimde tezgahını yeni açıyordu. Ondan görmemişim demek. Konu Başlığı: Ynt: commodore 64 adaptörü ve görüntü kablosu Gönderen: june8efe üzerinde Kasım 16, 2014, 21:47:31 ÖS orijinal yerine sonradan yapılma adaptör ve 1541 data kablo kullanan diğer arkadaşlarında tavsiyeleri iletirse memnun olurum.
|