|
Konu Başlığı: GBA SP görünümlü N-GAGE tasarımı Gönderen: june8efe üzerinde Aralık 08, 2014, 00:27:26 ÖÖ gba sp'yi ngage renklerinde boyama gibi bir fikrim vardı.
boyama öncesinde photoshop'ta renklendirme yaptım hiç de fena olmadı :) (GBA SP 3d render google'dan alınmıştır) (http://i.hizliresim.com/J7EV0j.jpg) (http://hizliresim.com/J7EV0j) Konu Başlığı: Ynt: GBA SP görünümlü N-GAGE tasarımı Gönderen: XAHHAK üzerinde Haziran 05, 2015, 00:14:42 ÖÖ bu şekilde çok güzel duruyor.
Konu Başlığı: Ynt: GBA SP görünümlü N-GAGE tasarımı Gönderen: innsofheaven üzerinde Haziran 05, 2015, 09:45:38 ÖÖ gayet güzel tasarım.ama bu hale getirmek kolay olut mu işte :)
Konu Başlığı: Ynt: GBA SP görünümlü N-GAGE tasarımı Gönderen: commander64 üzerinde Haziran 05, 2015, 11:07:59 ÖÖ Game Boy Advance uygulaması olsa daha da güzel olur diye düşünüyorum :)
Konu Başlığı: Ynt: GBA SP görünümlü N-GAGE tasarımı Gönderen: gergozen üzerinde Haziran 05, 2015, 12:40:35 ÖS Desen olarak bakınca, arabaların fiber kaplamaları iş görür diye düşünüyorum. Hem sağlam yapışır hem korur.
|