commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Oyun Konsolları => Konuyu başlatan: june8efe üzerinde Aralık 08, 2014, 00:27:26 ÖÖ



Konu Başlığı: GBA SP görünümlü N-GAGE tasarımı
Gönderen: june8efe üzerinde Aralık 08, 2014, 00:27:26 ÖÖ
gba sp'yi ngage renklerinde boyama gibi bir fikrim vardı.
boyama öncesinde photoshop'ta renklendirme yaptım hiç de fena olmadı :)
(GBA SP 3d render google'dan alınmıştır)

(http://i.hizliresim.com/J7EV0j.jpg) (http://hizliresim.com/J7EV0j)


Konu Başlığı: Ynt: GBA SP görünümlü N-GAGE tasarımı
Gönderen: XAHHAK üzerinde Haziran 05, 2015, 00:14:42 ÖÖ
bu şekilde çok güzel duruyor.


Konu Başlığı: Ynt: GBA SP görünümlü N-GAGE tasarımı
Gönderen: innsofheaven üzerinde Haziran 05, 2015, 09:45:38 ÖÖ
gayet güzel tasarım.ama bu hale getirmek kolay olut mu işte :)


Konu Başlığı: Ynt: GBA SP görünümlü N-GAGE tasarımı
Gönderen: commander64 üzerinde Haziran 05, 2015, 11:07:59 ÖÖ
Game Boy Advance uygulaması olsa daha da güzel olur diye düşünüyorum :)


Konu Başlığı: Ynt: GBA SP görünümlü N-GAGE tasarımı
Gönderen: gergozen üzerinde Haziran 05, 2015, 12:40:35 ÖS
Desen olarak bakınca, arabaların fiber kaplamaları iş görür diye düşünüyorum. Hem sağlam yapışır hem korur.