commodore.gen.tr

Genel Kategori => Proje Alım/Satım => Konuyu başlatan: fort_apocalypse üzerinde Mart 11, 2021, 13:25:21 ÖS



Konu Başlığı: Teknik destek sorusu içeren özel mesajlar hakkında.
Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Mart 11, 2021, 13:25:21 ÖS
Değerli Arkadaşlar,

Sizlerden ricam; lütfen sorularınızın cevabını, öncelikle forumda ve internette arayınız sonra ürünü satın aldığınız kişi ile iletişime geçiniz.

Cevabı internette kolayca bulunabilecek sorulara muhatap olmak gerçekten psikolojimi bozuyor.

Her şeye rağmen çözemediğiniz bir problem olursa da kesinlikle bencil bir şekilde özelden mesaj yazarak sormayınız, forumda bir başlık açınız veya ilgili konu altına yazarak sorunuz, sizin durumunuzdaki herkes faydalansın.



Konu Başlığı: Ynt: Teknik destek sorusu içeren özel mesajlar hakkında.
Gönderen: Oğuzhan üzerinde Mart 11, 2021, 14:21:06 ÖS
Çok haklı bir serzeniş. Destekliyorum.


Konu Başlığı: Ynt: Teknik destek sorusu içeren özel mesajlar hakkında.
Gönderen: AmigaEsref üzerinde Mart 11, 2021, 14:23:46 ÖS
Proje hazırlamak gerçekten çok ciddi emek istiyor. Yapım aşaması ayrı bir zor üretim aşaması ayrı bir zor. Normalde bir katılımcı olarak süreci değerlendirdiğimizde bizler işin arka kısmına şahit olmadığımızdan ötürü. Süreç düşündüğümüzden daha kolay gibi algılanıyor. Aslında durum çok farklı arkadaşlar.

Ben bir kaç projenin yapım aşamasına şahit olan biri olarak şöyle söyliyeyim. PCB temininden kompanent teminine, onların birleştirmesi, kargolanması, listelenmesi derken işler bir anda çıkmaza girebiliyor.

Örneğin PCB siparişlerini ele alalım. Uygun olması için Çin'den alınıyor. Fakat adet sınırından ötürü ya da sürekli alımdan ötürü ticari olduğu düşünülerek gümrükte mala el kona biliniyor. Verdiğiniz ücrette yanabiliyor.

Kompanentler içinde geçerli bir durum bazı kompenentleri bulmada sıkıntı yaşıyorsunuz. Bazılarında tedarik sıkıntısı oluyor. Bazılarını da alıyorsunuz kompenentler bozuk çıkıyor. Buda işi çıkmaza sokan nedenlerden biri.

Projeleri hazırlayan arkadaşlar da maddi beklenti içinde olmadığından fiyatları minimumda tutmaya çalışıyor. Fakat bu bazı projelerin sonuçlanamamasına da neden olabiliyor. ( Hatta zararda edebiliyorlar)

Proje üreten değerli forum üyelerimize bu konuda destekçi olabilmek, daha verimli bir üretim sağlayabilmelerinin yolunu açabilmek için. Onlara destekçi olmak bence hepimizin görevi olmalı.

@fort_apocalypse talebi üzerine proje ile ilgili konularda başlık açıp onun üzerinden ilerleyerek. Hem şahsı adına bir yükten, hem de aynı sorunları yaşayan arkadaşların da çözümden yararlanması adına daha verimli olacağını düşündüğümden bu konuda hassasiyetinizi rica ederim.

Proje hazırlayan bütün arkadaşlarımıza çok teşekkürler.



Konu Başlığı: Ynt: Teknik destek sorusu içeren özel mesajlar hakkında.
Gönderen: onursapci üzerinde Mart 11, 2021, 14:32:15 ÖS
Çok haklı bir serzeniş. Destekliyorum.

+1


Konu Başlığı: Ynt: Teknik destek sorusu içeren özel mesajlar hakkında.
Gönderen: Exorcist üzerinde Mart 11, 2021, 15:20:37 ÖS
Değerli Arkadaşlar,

Belki bazılarınız hatırlar, daha önceleri bazı devrelerin üretim ve satışını yapmaya çalışmıştım, ama daha sonra üretim va satış işlerini, satış sonrası teknik destek vermek çok zor geldiği için bıraktım. Diğer arkadaşların üretimlerine teknik destek veremiyorum. Herkesin kendi sattığı ürünün teknik desteğini de kendisinin vermesi gerekir.

Sizlerden ricam; lütfen sorularınızın cevabını, öncelikle forumda ve internette arayınız sonra ürünü satın aldığınız kişi ile iletişime geçiniz.

Cevabı internette kolayca bulunabilecek sorulara muhatap olmak gerçekten psikolojimi bozuyor.

Her şeye rağmen çözemediğiniz bir problem olursa da kesinlikle bencil bir şekilde özelden mesaj yazarak sormayınız, forumda bir başlık açınız veya ilgili konu altına yazarak sorunuz, sizin durumunuzdaki herkes faydalansın.


Siteye ilk üye olduğum anda tanış olduğum güzel insan, kesinlikle çok haklısın, öm yağmurunu tahmin edebiliyorum, kolaylıklar diliyorum...


Konu Başlığı: Ynt: Teknik destek sorusu içeren özel mesajlar hakkında.
Gönderen: LW3D üzerinde Mart 11, 2021, 15:33:26 ÖS
@fort_apocalypse çok haklı... Bunun yanı sıra forum ortamında soru ve sorunların özelden iletilmesi, forumun yapısına ters bir durum. Sorunu olan üreten kişiye dahi özelden yazmak yerine, genelden sorularını iletmeli, diğer üyelerin de potansiyel ihtiyaçlarının karşılanmasına yönelik adım atılmalıdır.



Konu Başlığı: Ynt: Teknik destek sorusu içeren özel mesajlar hakkında.
Gönderen: ksercan5 üzerinde Mart 11, 2021, 15:39:01 ÖS
Değerli Arkadaşlar,

Belki bazılarınız hatırlar, daha önceleri bazı devrelerin üretim ve satışını yapmaya çalışmıştım, ama daha sonra üretim va satış işlerini, satış sonrası teknik destek vermek çok zor geldiği için bıraktım. Diğer arkadaşların üretimlerine teknik destek veremiyorum. Herkesin kendi sattığı ürünün teknik desteğini de kendisinin vermesi gerekir.

Sizlerden ricam; lütfen sorularınızın cevabını, öncelikle forumda ve internette arayınız sonra ürünü satın aldığınız kişi ile iletişime geçiniz.

Cevabı internette kolayca bulunabilecek sorulara muhatap olmak gerçekten psikolojimi bozuyor.

Her şeye rağmen çözemediğiniz bir problem olursa da kesinlikle bencil bir şekilde özelden mesaj yazarak sormayınız, forumda bir başlık açınız veya ilgili konu altına yazarak sorunuz, sizin durumunuzdaki herkes faydalansın.



Sanırım bu olay benim yüzümden meydana geldi. Sevgili @sinanyildiz ile sohbet ederken kernal kartuş üretip üretmediğimi sordu. Ben de üretmediğimi ancak zamanında bir tane @fort_apocalypse'ten aldığımı söyledim. Daha sonra kutuları karıştırırken sevgili Sinan(@fort_apocalypse)'ın bana bir tane multikernal kartuş PCB'si hediye ettiğini hatırladım. Ben de bu PCB'yi kendime ayırıp Sinan'a kartuşu göndermeye karar verdim. Kendisi de CPU bağlatısı ile ilgili bir soru sordu ben de işin ehline sormak lazım diyerek, bu kartuşu @fort_apocalypse'in ürettiğini söyledim.

Sonuç olarak ben bu kartuşu üretip satmış değilim. Sevgili @fort_apocalypse'in güzel bir ürünüdür. Ben sadece Sinanyildiz'a hediye olarak gönderdim.

Konuyu burada açıklamak istedim. Bir kusurum oldu ise affola. Saygı ve sevgilerimi sunarım.


Konu Başlığı: Ynt: Teknik destek sorusu içeren özel mesajlar hakkında.
Gönderen: atakantas üzerinde Mart 11, 2021, 15:52:34 ÖS
Proje hazırlamak gerçekten çok ciddi emek istiyor. Yapım aşaması ayrı bir zor üretim aşaması ayrı bir zor. Normalde bir katılımcı olarak süreci değerlendirdiğimizde bizler işin arka kısmına şahit olmadığımızdan ötürü. Süreç düşündüğümüzden daha kolay gibi algılanıyor. Aslında durum çok farklı arkadaşlar.

Ben bir kaç projenin yapım aşamasına şahit olan biri olarak şöyle söyliyeyim. PCB temininden kompanent teminine, onların birleştirmesi, kargolanması, listelenmesi derken işler bir anda çıkmaza girebiliyor.

Örneğin PCB siparişlerini ele alalım. Uygun olması için Çin'den alınıyor. Fakat adet sınırından ötürü ya da sürekli alımdan ötürü ticari olduğu düşünülerek gümrükte mala el kona biliniyor. Verdiğiniz ücrette yanabiliyor.

Kompanentler içinde geçerli bir durum bazı kompenentleri bulmada sıkıntı yaşıyorsunuz. Bazılarında tedarik sıkıntısı oluyor. Bazılarını da alıyorsunuz kompenentler bozuk çıkıyor. Buda işi çıkmaza sokan nedenlerden biri.

Projeleri hazırlayan arkadaşlar da maddi beklenti içinde olmadığından fiyatları minimumda tutmaya çalışıyor. Fakat bu bazı projelerin sonuçlanamamasına da neden olabiliyor. ( Hatta zararda edebiliyorlar)

Proje üreten değerli forum üyelerimize bu konuda destekçi olabilmek, daha verimli bir üretim sağlayabilmelerinin yolunu açabilmek için. Onlara destekçi olmak bence hepimizin görevi olmalı.

@fort_apocalypse talebi üzerine proje ile ilgili konularda başlık açıp onun üzerinden ilerleyerek. Hem şahsı adına bir yükten, hem de aynı sorunları yaşayan arkadaşların da çözümden yararlanması adına daha verimli olacağını düşündüğümden bu konuda hassasiyetinizi rica ederim.

Proje hazırlayan bütün arkadaşlarımıza çok teşekkürler.



Bu konuda çok haklısın.
Eğer ki yapılan işlerde bir takım beklenmedik sorunlar çıkarsa, arızalı, hatalı komponentler vs., durumu telafi edecek farklar projeyi yapan arkadaş tarafından duyurulmalı.Elbette kimsenin retro sevdasına zarar etmesini istemeyiz.


Konu Başlığı: Ynt: Teknik destek sorusu içeren özel mesajlar hakkında.
Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Mart 11, 2021, 15:59:51 ÖS
Anlayışınız için hepinize teşekkür ederim.

@ksercan5: Bu başlıktaki yazıyı bir tek olay üzerine yazmadım, ne zamandır aklımda yazmayı düşündüğüm bir yazıydı, hatta burdan önce PCBWay sitesinde yazmıştım. (https://www.pcbway.com/project/shareproject/_DIY__Pi1541___EPYX_FAST_LOAD_CARTRIDGE_for_COMMODORE_64.html (https://www.pcbway.com/project/shareproject/_DIY__Pi1541___EPYX_FAST_LOAD_CARTRIDGE_for_COMMODORE_64.html))

"As you can see, I have uploaded many projects and still working on new projects. If you have any questions, please search the internet for answers. Unless I explicitly stated, all my projects are tested under normal conditions and confirmed to work before being shared. I am sorry for not having enough time to answer all the questions."

Yaşlandıkça ben de aksi ihtiyarlar gibi oluyorum, aynı sorulara aynı cevapları vermekten yoruldum.

Yazı genel olarak algılansın, kimse kusura bakmasın lütfen.


Konu Başlığı: Ynt: Teknik destek sorusu içeren özel mesajlar hakkında.
Gönderen: lunarstrain üzerinde Mart 11, 2021, 16:11:57 ÖS
Siz bu güzel projeleri çizmeye devam edin yeter ki. Hepimiz sayenizde cihazlarımızı daha da zevk alarak kullanıyoruz.

Dün aslında size bir proje önerisi yapmayı aklımdan geçirmiştim, ancak anladığım kadarıyla özel mesajlar sizi biraz yormuş, en iyisi şimdilik beklesin, daha sonra konu olarak açarım foruma, ilgisini çeken olursa geliştirme yolu açılır.


Konu Başlığı: Ynt: Teknik destek sorusu içeren özel mesajlar hakkında.
Gönderen: Barış Yeni üzerinde Mart 11, 2021, 20:06:30 ÖS
Zamanında başını bir hayli ağrıtmış biri olarak kesinlikle katılıyorum Sinan abi.