Ya arkadaşlar bi de bi şey sorcam size ya ben bunu anlamıyorum ya adamlar dandik bi oyun yapıyor milyon dolarlar kazanıyor ben iyi de yapsam kötü de yapsam istedim kadar kazanamıyorum hani bakıyorum bazı oyunların grafiği benim oyundan daha kötü olmasına rağmen benden fazla kazanıyor yani ne oluyor da onlar çok kazanıyor d ben kazanamıyorum 🤔
Mrb Ben bir steam oyuncusu olarak şunu söyleyeyim size Oyunlarda sürükleyicilik önemli yani bu senaryo ve oynanabilirlikle önemli ,oyunun grafiği çok önemli değil ama senaryo önemli bir diğer husus oyun kendini tekrar etmicek devamlı oyuncu zevk alcak oynarken ,çok fazla bug varsa oyuncu kaçar şahsen ben oynamıyorum ,sizin oyunda da gördüğüm kadarıyla bug var düşman ölüp havada kaldı falan,2 düşman yan yana dururken birini öldürdüğünde diğeri istifini bozmuyorsa buda bir eksi,yani aslında birçok etkenin birbirini tamamlaması lazım oyun başarısında birçok etken eksik yada can sıkıcı ise ne de yapsanız başarılı olamaz, pazarlama ile de ilgili değil cünkü 20kb lik mario oyunu 25 yıl önce reklam yapılmadan milyonlarca indirme almıştı, benim tavsiyem birkaç oyuncuya oyununuzu oynatıp nelerden hoşlanmadıklarını öğrenip sonraki projelerinizde buna ağırlık vermeniz.