Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: A1200+  (Okunma Sayısı 6272 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
kurzon
Üye
***
Mesaj Sayısı: 213



Üyelik Bilgileri
« : Temmuz 23, 2019, 21:16:36 ÖS »

Amiga1200+ acik kaynak bir Amiga1200 board projesi.
Boot edebilir hale gelmis.



http://www.amigaclub.be/projects/amiga1200plus
https://bitbucket.org/jvandezande/amiga-1200/src/default
Logged
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.626


love is where you find it.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #1 : Temmuz 23, 2019, 21:57:26 ÖS »

Ne projeler varya paylaşım için teşekkürler abi. İlginç bir projeymiş.
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
muhendis
Ziyaretçi
« Yanıtla #2 : Temmuz 23, 2019, 22:12:37 ÖS »

vaaay harika proje
Logged
ifteri61
Üye
****
Mesaj Sayısı: 277



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Temmuz 24, 2019, 00:05:25 ÖÖ »

Arkadaslar bu proje belcikali bir amigaci tarafindan yapildi.uzun suredir takip ediyorum.ekim ayinin 5 inde belcikada bir bulusma duzenleyecekler.sartlar el veririse gitmeyi planliyorum.sayet gidebilirsem resim vide vs cekmeye calisirim.
Logged
AmigaEsref
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 5.626


love is where you find it.


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #4 : Temmuz 24, 2019, 00:18:45 ÖÖ »

Çok güzel olur
Logged

AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | Pi Zero HDMI
AMIGA 1200 | 8GB CF | 3.2 ROM | TF1230 Turbo Kart | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | 64K CUPCAKE-CART | Pi 1541 | 1084 S
'Cause I'm CRT., I'm retro | CRT, and I'll win the fight | CRT, I'm a power load | CRT, watch me shine
kurzon
Üye
***
Mesaj Sayısı: 213



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #5 : Temmuz 24, 2019, 06:26:58 ÖÖ »

Süper olur ifteri61
Logged
Warhelmet
Üye
****
Mesaj Sayısı: 276



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #6 : Temmuz 24, 2019, 17:28:04 ÖS »

Tam olarak ne sunmuş anlamadım, boot sellector koydum onu oraya bunu buraya taşıdım falan diyor anladığım kadarı ile
Logged

1973 Üsküdar doğumlu. Amstrad, ZX Spectrum, C-64, Amiga kullanmış sonra PC'ye geçmiş şanslı kesimden.
http://www.gamer-market.com
haydar_abi
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.730


İlla ki Amiga


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #7 : Temmuz 24, 2019, 21:43:21 ÖS »

Tam olarak ne sunmuş anlamadım, boot sellector koydum onu oraya bunu buraya taşıdım falan diyor anladığım kadarı ile

Abey 1200 bordunu revize etmiş. Bozuk borddaki çipleri koyarak 1200 elde ediyorsun. Duy sesimizi İnvidual. Bunun dışında 1200 bordunu bire bir yapanlar da var ama çıplak bütün direnç vs. yerleştirmen gerekiyor.
Logged

Amiga fanatiği.... 
Amigalıktan çıkmış Amigalar....

Amiga 1200 + Vampire V1200
LG 24MA53 TVMonitör
Amiga 500 Plus +TerribleFire030 64MB+16 GB CF
Amiga 2000
Amiga 500 + 1MB Çip + 9.5 mb FastRAM + Internal GOTEK + 4GB CF HDD
2 Casper M989A Monitor
Commodore64
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: