|
Konu Başlığı: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Ekim 30, 2015, 12:53:31 ÖS Arkadaşlar selam; okbaby e kabıne mamepc kurcam,fakat eski arşivlerimi karıştırdığımda bendeki mamenın biraz sıkıntılı eksik olduğunu farkettim.. :( :(
şöyle sağlam elinde full+full mame si olan arkadaşların bana yardımcı olmasını bekliyorum şimdiden teşekkurler.. Google drive dan olursa süper olur... Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Ekim 30, 2015, 13:25:42 ÖS Torrent harici bulman zor. 20-40GB arasında boyutları.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Ekim 30, 2015, 13:32:01 ÖS anladım ibeserim azla da yetinsek olur...
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: gergozen üzerinde Ekim 30, 2015, 13:54:01 ÖS Emulasyon Türkiye'den (www.emulasyonturkiye.org (http://www.emulasyonturkiye.org)) romları da içerisinde 15gb civarı bir mame versiyonu indirmiştim.
Muhtemelen bulursunuz orada. Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: segaa üzerinde Ekim 30, 2015, 13:56:16 ÖS Bende Mame 122 var. Yaklaşık 6500 romu çalıştırıyor, netten indirmiştim full paket halinde.
Mame 0.161 sürümünün 51Gb lık paketi var biraz yüksek bir boyut ama indirip indirmemek sana kalmış. http://www.emuparadise.me/Complete_ROM_Sets_(Full_Sets_in_One_File)_ROMs/MAME_0.161_ROMS/178701 (http://www.emuparadise.me/Complete_ROM_Sets_(Full_Sets_in_One_File)_ROMs/MAME_0.161_ROMS/178701) Bu arada konusu açılmışkende sorayım, Mame'in yeni sürümlerinde (149 ve sonrası) denemiştim bildiğimiz emulatör menüsü gelmiyordu, eski romlar çalışmıyordu, yeni attığım romları da çalıştıramamıştım, nasıl diyip dos ekranı gibi bi menü açılıyor oyunların nasıl başlatılacağı nasıl ayar falan yapılacağı da belli değil, bu sürümlerin nasıl çalıştığını açıklayabilecek olan varsa süper olur. Konu Başlığı: Ynt: Gönderen: Heroman üzerinde Ekim 30, 2015, 14:34:55 ÖS Saolun dostlar,segaa haklısın yenı surumlerı bende sevmıyorum onun için
eskı arıyorum Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Ekim 30, 2015, 16:00:42 ÖS MAME 0.152 yeterli geliyor bana. Bu sürümle uyumlu tüm romlar çalışıyor. 28GB boyutu.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Ekim 30, 2015, 17:04:53 ÖS Bu arada konusu açılmışkende sorayım, Mame'in yeni sürümlerinde (149 ve sonrası) denemiştim bildiğimiz emulatör menüsü gelmiyordu, eski romlar çalışmıyordu, yeni attığım romları da çalıştıramamıştım, nasıl diyip dos ekranı gibi bi menü açılıyor oyunların nasıl başlatılacağı nasıl ayar falan yapılacağı da belli değil, bu sürümlerin nasıl çalıştığını açıklayabilecek olan varsa süper olur. Yanlış anlamadıysam içinde Mameui olmayan paketlerden bahsediyorsunuz.İlgili sürümün mameui uygulamasını bulabilirseniz, oyun menüleri, ayarlar menüsü vb geliyor ;) Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: malik üzerinde Ekim 30, 2015, 21:22:16 ÖS Benim MAME Maceram. Bende MAMEUI v0.142 Vardı Hatırladığım kadarı ile 22 GB civarı ve 20000 ROMlu idi. Bu ROM lardan sadece 10000 Kadarı sorunsuz çalışabilir görünüyordu. Diğer 10000 tane ROM Bios Pack Ve MAME sürümü aynı olduğu kendi versiyonu olduğu halde çalışmıyordu. Bunları çalıştırabilmek için birsürü arayış içine girdim. indirmediğim versiyon MAME ve Bios Pack Kalmadı. Snapshot, marquees, Flyers gibi extralar dahil. Ne Ettiysem Hep 8000-10000 Arası ROM Sağlam Göründü. CLR Mame programını bile indirip MAME.exe ye gömülü, veya external XML.DAT dosyasını yeniden düzenlemeye giriştim. Yine Aynı. Sonra internetten HAM MAMEUI v0.162 indirdim Ve üzerine Bu Linkteki v0.142 den sonraki Tüm Güncelleme paketlerini indirdim. Ozaman Son sürüm v0.162 idi. Bir Bakın ... Günlerce uğraştım. http://www.emuparadise.me/Complete_ROM_Sets_(Full_Sets_in_One_File)_ROMs/Games-Starting-With-M/37 (http://www.emuparadise.me/Complete_ROM_Sets_(Full_Sets_in_One_File)_ROMs/Games-Starting-With-M/37) MAME ROMlar hatırladığım kadarı ile Toplam 52GB ve 40000 ROM oldu. Kotamı da yedi bu ara. Büyük bir itina ve sabır ile tüm paketleri Sırası ile ROM klasörüne çıkarttım. Kesinlikle yanlış yapmadım. MAMEUI v0.162 yi çalıştırdım, File menüsünden -Audit All Sets- komutunu işlettim. Yine büyük bir heyecanla Sonucu bekledim. Sonra bir baktım available 40000 e yakındı heharde, Working ROM yine 10000 Civarı. Extradan Yeni BIOS pack v0.162 bulup indirdim. Denedim yine aynı. No Sound, No graphic e benzer çeişt çeşit hatalar veriyor ROMlar. BU MAME işinde SON versiyon ROM Diye Birşeyin saçma olduğunu anladım. Son Yaptığımda Hoşuma giden çalışan ROM ları seçip, Çalışmayıpta istediklerimin Çalışan ROMunu internetten Kullandığım versiyonda çalışanını bulup Bir ROM klasörü oluşturmak oldu. Snapshotları bile seçtim. Böylece Kapladığı alanda azaldı Mevcut romlarda çalışıyor. Ortalama 10000 tana kadar. Fazlası bir türlü olmadı Hep Hatalı oluyor. Şimdi MAMEnin Tüm ROMlarının çalıştığı Ful Paket benim için hikaye. Belki ben yapamadım. Tüm ROMları çalıştıra bilen birisi versa, bir açıklama yapar veya bir link verirse çok makbule geçer. MAME ile günlerce uğraştım, başımı çok ağırıttı. Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: mesa üzerinde Ekim 30, 2015, 23:04:46 ÖS istedigin cok zor birsey mame deki romlar zamana yayılıyor 1 seneyı bulan oyunlar var rom guncellemelerıde oyunakı eksık grafıklerı kapatıyorlar durmadan guncellenıyor 0,166 var bende tam performans degıl mk4 bıle %70 grafık var daha cozulmesı var bıde son bırsey i5 ıntel 2310 ve ustu cpu larrda %200 grafık hızlanması var amd ıslemcıler resmen pert http://en.nicoptere.net/covers/scalex.jpg (http://en.nicoptere.net/covers/scalex.jpg)
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: mesa üzerinde Ekim 30, 2015, 23:06:55 ÖS Torrent harici bulman zor. 20-40GB arasında boyutları. hero man ızmırdeysen son surum 0,166 arsıvımı kopyalayabılırsınKonu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Ekim 31, 2015, 11:49:39 ÖÖ arkadaşlar herbirinize teşekkür edıyorum..biraz neti kurcaladıktan sonra
http://www.savetorrent.com/torrents/AD3907F43D0670659F19F5CA25ADC9AE7644F2BF.html (http://www.savetorrent.com/torrents/AD3907F43D0670659F19F5CA25ADC9AE7644F2BF.html) burdaki 18 gb lık arşivi indirdim 6000 e yakın oyun var,butün plugınler MAME ve Bios Pack Snapshot, marquees, Flyers gibi extralar tittle yani indirdıgıme değdi..saolun arkadaşlar.. Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Ekim 31, 2015, 11:50:15 ÖÖ Torrent harici bulman zor. 20-40GB arasında boyutları. hero man ızmırdeysen son surum 0,166 arsıvımı kopyalayabılırsınKonu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: witchdoktor üzerinde Ekim 31, 2015, 12:58:18 ÖS Arkadaşlar, bu rom'ların tamamının orijinallerine sahip misiniz? Normalde sadece bu rom'ların üzerinde bulunduğu donanımlara sahip olanların kullanım hakkı var diye biliyorum ;)
Buna bir örnek, yavuzg ve Pacman board'u ;) Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: segaa üzerinde Ekim 31, 2015, 13:54:20 ÖS Arkadaşlar, bu rom'ların tamamının orijinallerine sahip misiniz? Normalde sadece bu rom'ların üzerinde bulunduğu donanımlara sahip olanların kullanım hakkı var diye biliyorum ;) Buna bir örnek, yavuzg ve Pacman board'u ;) 10000 romdan falan bahsediliyor herhalde bütün boardlar birleştirilse küçük bir bina yapılırdı.Bizim forumda ve Türkiye'de var mıdır bilinmez ama belki dünya üzerinde bir kaç kişide çıkabilir, tastamam olmasa da. Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Ekim 31, 2015, 15:41:55 ÖS Torrent verelim. ;)
MAME 0.161 ROM (51.21GB): https://archive.org/download/MAME_0_161_ROMs/MAME_0_161_ROMs_archive.torrent MAME 0.161 CHD (352.72GB): https://archive.org/download/MAME_0_161_CHDs/MAME_0_161_CHDs_archive.torrent https://archive.org/details/messmame Bunlar da uyumlu MAME binary linkleri: https://github.com/mamedev/mame/releases/download/mame0161/mame0161b.exe https://github.com/mamedev/mame/releases/download/mame0161/mame0161b_64bit.exe Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Ekim 31, 2015, 15:56:28 ÖS saol simon..
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Ekim 31, 2015, 16:02:00 ÖS Rica ederim.
https://archive.org (https://archive.org) adı gibi muhteşem bir arşiv gerçekten. Her şeyin son versiyonu bulunamasa bile oldukça güncel versiyonlar bulunabiliyor, hem de torrent olarak. Daha önce forumda da başlık açmıştım: http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7883.0 (http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=7883.0) Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: malik üzerinde Ekim 31, 2015, 16:20:59 ÖS 52 GB lik Full MAME Bende indirmiştim Ama Romların Tam hatırlamıyorum Sadece 10000 Tanesi Kadar Sorunsuzdu diğerleri hepsi sorunlu çıkıyor.
Ya hata veriyor ya ses gelmiyor yada açılış ekranında kalıyor bunun gibi şeyler. Çok Uğraştım 10000 taneden fazla Aynı MAME versiyonunda çalıştıramadım. Şöyle birşeyde var Çalışmayan ROM ların bazılarıda Klasöre koyduğun Farklı versiyon MAMEUI.exe Uygulaması ile çalışıyor. Bundan dolayı MAME klasöründe birkaç farklı versiyon MAME.exe var. Bunları Eklemişim. Mameui64 v145 Super Mario World için Diye Not Almışım. mame64 v162b mameui64 v164 mamepgui 158 Her nekadar Versiyonlar Birbirini Tutsada (Bios Pack, Romlar ve MAME.exe gibi) yinede Aynı versiyon MAME.exe ile Tolplam ROM dan 10000 den fazlasını çalıştıramadım. Hiç olmadı. Simon un da verdiği linkteki Paketi indiren olursa sonucunu lütfen burada yazsın. Çok mesak ediyorum. Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: RetroClub üzerinde Ekim 31, 2015, 17:00:36 ÖS arkadaşlar herbirinize teşekkür edıyorum..biraz neti kurcaladıktan sonra http://www.savetorrent.com/torrents/AD3907F43D0670659F19F5CA25ADC9AE7644F2BF.html (http://www.savetorrent.com/torrents/AD3907F43D0670659F19F5CA25ADC9AE7644F2BF.html) burdaki 18 gb lık arşivi indirdim 6000 e yakın oyun var,butün plugınler MAME ve Bios Pack Snapshot, marquees, Flyers gibi extralar tittle yani indirdıgıme değdi..saolun arkadaşlar.. #Heroman : Mame nin versiyonu kaç acaba bakabilir misin ? Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Kasım 01, 2015, 08:18:57 ÖÖ www.emulasyonturkiye.org (http://www.emulasyonturkiye.org) sitesinde Mame 0.157 set var.Snaps,cheat ve diğer tüm ekstralar ile birlikte. Ayrıca chd oyunlarda mevcut. Bundan sonra çıkan oyunları http://mameinfo.mameworld.info/ (http://mameinfo.mameworld.info/) sitesinden takip edebilirsin.Her oyundan tek bir versiyon var.Sizin indirdiğiniz aynı oyunun 3-4 versiyonunu birden indiriyorsunuz.Sizin indirdiğiniz sitede chd oyunlar yok.World,usa,japan romları tek bir oyunun. Aynı oyunun tek romunu indirmek lazım.
Mame ve eskinesil konsol oyunları satın alabileceğiniz bir site var. http://www.retro-burner.co.uk/arcade.htm (http://www.retro-burner.co.uk/arcade.htm) Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 01, 2015, 11:06:53 ÖÖ www.emulasyonturkiye.org (http://www.emulasyonturkiye.org) sitesinde Mame 0.157 set var.Snaps,cheat ve diğer tüm ekstralar ile birlikte. Ayrıca chd oyunlarda mevcut. Bundan sonra çıkan oyunları http://mameinfo.mameworld.info/ (http://mameinfo.mameworld.info/) sitesinden takip edebilirsin.Her oyundan tek bir versiyon var.Sizin indirdiğiniz aynı oyunun 3-4 versiyonunu birden indiriyorsunuz.Sizin indirdiğiniz sitede chd oyunlar yok.World,usa,japan romları tek bir oyunun. Aynı oyunun tek romunu indirmek lazım. saol sait bilgilendirme içinMame ve eskinesil konsol oyunları satın alabileceğiniz bir site var. http://www.retro-burner.co.uk/arcade.htm (http://www.retro-burner.co.uk/arcade.htm) Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 01, 2015, 11:30:28 ÖÖ arkadaşlar herbirinize teşekkür edıyorum..biraz neti kurcaladıktan sonra http://www.savetorrent.com/torrents/AD3907F43D0670659F19F5CA25ADC9AE7644F2BF.html (http://www.savetorrent.com/torrents/AD3907F43D0670659F19F5CA25ADC9AE7644F2BF.html) burdaki 18 gb lık arşivi indirdim 6000 e yakın oyun var,butün plugınler MAME ve Bios Pack Snapshot, marquees, Flyers gibi extralar tittle yani indirdıgıme değdi..saolun arkadaşlar.. #Heroman : Mame nin versiyonu kaç acaba bakabilir misin ? Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Kasım 01, 2015, 11:57:09 ÖÖ Simon un da verdiği linkteki Paketi indiren olursa sonucunu lütfen burada yazsın. Çok mesak ediyorum. Ben indiriyorum, denemesini yapar haberdar ederim. ;)Ayrıca chd oyunlarda mevcut. CHD'ler ne oluyor bilmiyorum ama 353.72GB boyutunda CHD de var aynı yerde. Yukarıdaki mesajıma linklerini ekledim. Ben asla indirmem bunu. :DKonu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 01, 2015, 12:14:40 ÖS Simon un da verdiği linkteki Paketi indiren olursa sonucunu lütfen burada yazsın. Çok mesak ediyorum. Ben indiriyorum, denemesini yapar haberdar ederim. ;)Ayrıca chd oyunlarda mevcut. CHD'ler ne oluyor bilmiyorum ama 353.72GB boyutunda CHD de var aynı yerde. Yukarıdaki mesajıma linklerini ekledim. Ben asla indirmem bunu. :DKonu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Kasım 01, 2015, 12:39:42 ÖS CHD leri Yavuz üstada sormuştum :D
Yada en kısa yoldan sorayım :D CHD romlar hakkında bilgin varsa kısaca da olsa biraz bir şeyler yazabilir misin ? Araştırdım ama Türkçe bilgi pek bulamadım. Şimdiden teşekkürler ;) Evet, MAME'deki CHD dosyaları 90'lardan sonra arcade'lerde boy gösteren zamanın modern arcade sistemlerinin "emule" edilmesinin gereksinimi olan dosyalar. Bu CHD dosyaları burada anlattığım mimari gibi oyunun bir "medya" dan arcade kartının hafızasına yüklenmesi senaryosundaki "medya" nın emulasyonu. Bu medya bir CD-ROM (örn. CPS3), GD-ROM (örn. Sega Naomi) veya hard disk (örn. Midway/Nintendo Killer Instinct) oluyor genelde... MAME'de de bu medya içeriği CHD dosyası olarak saklanıyor. Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 01, 2015, 12:50:28 ÖS cdemir paylaşım için tesekkurler
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Kasım 01, 2015, 21:29:20 ÖS www.emulasyonturkiye.org (http://www.emulasyonturkiye.org) sitesinde çalışan chd oyunlar var. Mame 0.157 büyük set.Seti hazırlayan kişi chdnin sadece çalışan oyunlarını eklemiş.Gönül rahatlığı ile indirebilirsiniz.
Setin boyutu rom ve chd oyunlar dahil:16GB.Hepside çalışıyor. Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 01, 2015, 21:46:57 ÖS www.emulasyonturkiye.org (http://www.emulasyonturkiye.org) sitesinde çalışan chd oyunlar var. Mame 0.157 büyük set.Seti hazırlayan kişi chdnin sadece çalışan oyunlarını eklemiş.Gönül rahatlığı ile indirebilirsiniz. ok sait teşekkurlerSetin boyutu rom ve chd oyunlar dahil:16GB.Hepside çalışıyor. Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: hakanzade üzerinde Kasım 01, 2015, 22:16:53 ÖS chd olupta normal zipli rom arşivinde olmayan oyunlar varmı, yani normal full rom paketini indirirsek kaçırmış oyun olacakmıyız. bendede yaklaşık 50gb lik bir arşiv var bundaki oyun sayısı chd olanınkinden azmıdır.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Kasım 01, 2015, 22:29:11 ÖS CHD dosyaları tek başına yeterli değilmiş, aynı oyunun ROM dosyaları da lazımmış. CHD dosyaları sadece ROM'a sığmayan görece daha yeni oyunların ROM'a ilave olarak HDD veya CD benzeri medyalarda saklanan verilerinin imajlarıymış.
http://www.mameworld.info/easyemu/mameguide/mameguide-roms.html (http://www.mameworld.info/easyemu/mameguide/mameguide-roms.html) Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Kasım 02, 2015, 13:44:13 ÖS Heroman kardeş www.emulasyonturkiye.org (http://www.emulasyonturkiye.org) sitesinde ebozyel adlı arkadaş tüm çalışan mame romlarını ve mame chd oyunları romları dahil set hazırladı.Mame 0.157 set.Araştırmana gerek yok.Bende ordan indirdim.Yandex linlkerden indirebilirsin.Gayet hızlı. Mame 157 den sonra çıkan çalışan oyunları takip ettim.Mameinfo sitesinden.Bir sürü yorum yapan insanlar var.Seni yanıltıyorlar.Yok chd oyunların boyutları şu kadar ,romların boyutları şu kadar.Gerçekte çalışan rom ve chd oyunların sayısı çok az.O dedikleri sitelerde çalışan ve çalışmayan oyunlar karışık verilmiş.Ayrıca bir oyunun usa,world,japan gibi romları olduğu için boyut büyüyor.Her romdan tek bir versiyon indirmek yeterli.MAME romları ve chd oyunları indireceğin bir site daha yazayım. www.planetemu.net (http://www.planetemu.net)
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 02, 2015, 14:57:58 ÖS Heroman kardeş www.emulasyonturkiye.org (http://www.emulasyonturkiye.org) sitesinde ebozyel adlı arkadaş tüm çalışan mame romlarını ve mame chd oyunları romları dahil set hazırladı.Mame 0.157 set.Araştırmana gerek yok.Bende ordan indirdim.Yandex linlkerden indirebilirsin.Gayet hızlı. Mame 157 den sonra çıkan çalışan oyunları takip ettim.Mameinfo sitesinden.Bir sürü yorum yapan insanlar var.Seni yanıltıyorlar.Yok chd oyunların boyutları şu kadar ,romların boyutları şu kadar.Gerçekte çalışan rom ve chd oyunların sayısı çok az.O dedikleri sitelerde çalışan ve çalışmayan oyunlar karışık verilmiş.Ayrıca bir oyunun usa,world,japan gibi romları olduğu için boyut büyüyor.Her romdan tek bir versiyon indirmek yeterli.MAME romları ve chd oyunları indireceğin bir site daha yazayım. www.planetemu.net (http://www.planetemu.net) Saol saitbey teşekkür ederimKonu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 05, 2015, 00:12:07 ÖÖ Hyperspin fullset alacaktım yurtdışından 8TB'lık ama adam geri dönüş yapmadı güya satıyor turkey gördü diye tınlamadı sanırım. :D
Denemek için aşağıdaki pack'i indiriyorum. Sabaha doğru biter sonucu yazarım. En gelişmiş frontend maximus arcade'den sonra. https://kickass.unblocked.la/hyperspin-project-the-frontend-t7172213.html Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Kasım 05, 2015, 05:05:34 ÖÖ ytezel verdiğin linkteki dosyanın boyutu bayağa büyük.Fakat içeriği çok geniş.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 05, 2015, 08:17:42 ÖÖ Upload yapsalar bitecekti ama yapmıyorlar. 5 saati kaldı.
Konu Başlığı: Ynt: Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 05, 2015, 10:03:15 ÖÖ Ytezel turkey neymış anlasınlar ıb..ler.yeterkı parayı gorsunler..bende maxımus arcade kullancaktım fronted olarak sen işi hallet bı bakalım nasılmış duruma gore senın yorumun onemlı bende donuş yaparım
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 05, 2015, 11:02:44 ÖÖ 2.5 saati kaldı. Eğer stabil ve sorunsuz çalışırsa buluşuruz HDD verirsin kopyalarım sana.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Kasım 05, 2015, 16:29:36 ÖS ytezel indirdin mi?Set nasıl?Mame oyunları hangi versiyon?
Konu Başlığı: Ynt: Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 05, 2015, 17:04:28 ÖS Saol ytezel ayarlarız
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Murat Çileli üzerinde Kasım 05, 2015, 17:32:17 ÖS MAME Sürümü <-> Sürüme Uygun ROM <-> CHD üçgeninde geçirdiğim bir haftadan sonra boşverip, beğendiğim 5-6 tane oyunu çalıştıracak eski bir sürüme fit olmuştum.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 05, 2015, 17:49:51 ÖS Eve yeni geldim inmiş dosya şimdi unrar yapıp denicem.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 05, 2015, 19:23:23 ÖS İçerisinde sadece oyunlar yok gerisi full paketmiş.
Örnek bir kare: (commodore'u sevmeme ama nedense ilgi duymadığım bir konsol olduğunu hatırlatan oyun olur kendisi) (http://i.hizliresim.com/LENkZz.png) Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Kasım 05, 2015, 19:29:46 ÖS ytzel dreamcast oyunlarında gunlord,fast sriker,razion,last hope,neo xyx var mı?Ben bunları arıyorum.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 05, 2015, 19:59:25 ÖS Hiçbiri yok listede. Bunlar hazır oyunlara resim koymuşlar menüde olanlar var kısaca.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 05, 2015, 20:51:15 ÖS Ytezel nasıl performans maxımıus arcadeden ıyımı
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 05, 2015, 21:42:23 ÖS Hyperspin sadece arayüz arkaplanda yine emulatorlar çalışıyor pc güçlüyse sorun olmaz.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 05, 2015, 22:24:55 ÖS İ3 götürürmu bu işi ytezel
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 05, 2015, 22:30:55 ÖS Denemek lazım. Çift çekirdek rahat götürüyor. Yakında hyperspin'li kabin videosunu paylaşıcam istersen misafirim ol yerinde dene ama gelirken 1'likleri yanında bolcana getir kabin aldık para kalmadı. :D
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 05, 2015, 22:39:17 ÖS Denemek lazım. Çift çekirdek rahat götürüyor. Yakında hyperspin'li kabin videosunu paylaşıcam istersen misafirim ol yerinde dene ama gelirken 1'likleri yanında bolcana getir kabin aldık para kalmadı. :D Ayıp ettin ytezel 1lıkler sana helal olsun neyazıkki ben ankaradayım İstanbul'da olsam kesın sendeydım hemde birliklerle gelmezdim Anladın sen :D :DKonu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 05, 2015, 23:47:42 ÖS Denemek lazım. Çift çekirdek rahat götürüyor. Yakında hyperspin'li kabin videosunu paylaşıcam istersen misafirim ol yerinde dene ama gelirken 1'likleri yanında bolcana getir kabin aldık para kalmadı. :D Ayıp ettin ytezel 1lıkler sana helal olsun neyazıkki ben ankaradayım İstanbul'da olsam kesın sendeydım hemde birliklerle gelmezdim Anladın sen :D :DMekan sağlam evet :D Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: wizofwor üzerinde Kasım 06, 2015, 07:51:37 ÖÖ Efsane site Mame.dk'nın wayback arşivlerini inceliyorum. Burada "Romların hepsini indirmeye çalışmayın. Kafayı yersiniz." minvalinde bir uyarı olması lazım. Aradım ama bulamadım. Onun yerine alttaki mesajı buldum ve tam set diye bir şeyin olmadığına ikna oldu.
Alıntı 10th Nov: A milestone: [mame.dk] has now served over 30 Terrabytes of roms since Thu, 2 Sep 1999 Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: joker_ üzerinde Kasım 06, 2015, 08:23:38 ÖÖ Burada "Romların hepsini indirmeye çalışmayın. Kafayı yersiniz." minvalinde bir uyarı olması lazım. Aradım ama bulamadım. Onun yerine alttaki mesajı buldum ve tam set diye bir şeyin olmadığına ikna oldu. Alıntı 10th Nov: A milestone: [mame.dk] has now served over 30 Terrabytes of roms since Thu, 2 Sep 1999 tam set olayını da anlamış değilim. Yani 7000+ fullset. İyide her oyuna sadece 1 dakika göz atsan(oynamak değil) yaklaşık 117 saat yapar :D Bunun yerine sevdiğim veya tavsiye edilen oyunların romlarını bulundurmayı tercih diyorum. Hem gereksiz yer kaplamıyor, hemde aradığımı hızlıca buluyorum :) Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 06, 2015, 10:07:47 ÖÖ haklısın joker en mantıklısı o zaten inanki kimse oynamıyordur hepsini...bu şeye benziyor 7000-9000 kanallı uydu alıcılarına benzıyor :D :D
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: malik üzerinde Kasım 06, 2015, 13:44:38 ÖS Ben 2 sene önce 9000 tane ROM a saatlerce üşenmeden baktım tabii aralarda verdim.
Şöyle düşünün çok oyunlu fami clone kartuşları gibi, birbirinin aynsı veya farklı dillerde oyunlar (çince japonca) ama çeşit çok. Yeni vetsiyonları halen indiririm ama saddce Emulatoru. yeni versiyonlara 40000 tanemi neydi oyun verileri eklenmiş, ROM sayısıda bir okadar çoğalmış. Ama nedense hiç 10000 tanefen fazlası çalıştıramadım. 30000 ROM unda birbirinin aynısı olma ihtimaali çok yüksek. Çok uğraştım. Ama artık uğraşmıyorum Full ROM diye birşeyle. Seçtiğim 1200 tane karar yeni versiyonda çalışan ROMlar hariç geri kalan tüm romları sildim. Boyut u da azaldı ama Snapshot, flyer gibi extraları silmedim. Eklenenbir rom olursa resim falan göstersin diye. Konu Başlığı: Ynt: Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 07, 2015, 09:29:12 ÖÖ Versıyonu kaç mamenın
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 07, 2015, 09:38:24 ÖÖ Hyperspin'e mame tanımlıyorum ama nedense oyun açılacakken anında kapanıyor. GameEx'de de aynısı oluyordu. Ne iş anlamadım neyse bakalım gelen kabinlere manuel kurucam artık mame'yi kalve mouse ile oyun açarım sıkıntı değil. :)
Konu Başlığı: Ynt: Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 07, 2015, 10:00:18 ÖÖ Ytezel okbaby kabınde şaseye 110 volt,gırışı var.pcye 220 yı nerden alıyosun çevirici aparatmı kullandın içınde amerıkan tarzı fiş gırışi var, hanı bızdekı fışlerın ıkı ucu yuvarlak kabındekıler ınce ...
(http://i.hizliresim.com/rRvvr1.jpg) bu tarz bişeymı lazım Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 07, 2015, 10:18:23 ÖÖ PC ayrı çalışıyor. HTPC kullanıyordum eskiden kabinde yine aynı sistemi kurucam.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 07, 2015, 13:53:13 ÖS PC ayrı çalışıyor. HTPC kullanıyordum eskiden kabinde yine aynı sistemi kurucam. ytezel şöyle çıkma elıne HTPC geçerse yada duyarsan haberim olsunKonu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: deksar üzerinde Kasım 09, 2015, 08:40:47 ÖÖ Efsanevi retro oyun/rom arşiv sitesi Underground-Gamer bayağı bir süredir farklı isimle yayın yapıyor, orada bulabilirsin. Sayfayı bilen bilir zaten. Yalnız kapanmaya önlem olarak (tuhaf bir önlem?) sayfanın ismi kesinlikle forumlarda ortak paylaşılmıyor, pm atarsanız yazarım.
Konu Başlığı: Ynt: Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 09, 2015, 10:12:35 ÖÖ Ok nedemek hemen attım,saol deksar
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 09, 2015, 10:15:06 ÖÖ Bende pm'den öğrenebilir miyim siteyi lütfen ?
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: AmonR üzerinde Kasım 09, 2015, 17:57:36 ÖS @deksar,
PM göndereyim dedim ama mesaj kutunuz doluymuş. Yeni sitenin adresini ben de öğrenebilir miyim? Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 12, 2015, 19:14:04 ÖS Şurada güzel setler var özellikle Hypspin için arattım. Cumartesi günü gecesi download işlemlerine başlayacağım ama seed az geç bitecek kafada 2-3 haftayı bulur HDD açık kalacak devamlı bu yüzden sorun olmaz. 600kb/s ile geliyordu en son veriler çok düşük mevcut hızıma göre.
http://btdigg.org/search?info_hash=&q=hyperspin (http://btdigg.org/search?info_hash=&q=hyperspin) Konu Başlığı: Ynt: Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 12, 2015, 19:18:45 ÖS Hdd yollarım :-))
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 12, 2015, 22:43:26 ÖS Hdd yollarım :-)) Kopyalarım. Bu gidişle senden video gelecek. :) Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 13, 2015, 08:48:18 ÖÖ Hdd yollarım :-)) Kopyalarım. Bu gidişle senden video gelecek. :) Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: scarface üzerinde Kasım 13, 2015, 15:38:20 ÖS Hdd yollarım :-)) arkadaşlar merhaba bu linkteki hypspinin 441gb lığı var acaba tam setmi bu yani tam setten kastım hypspinin kurulum paketimi (daha önce indirdiklerim vardı sadece oyunlar vardı içlerinde buda mı öyle yoksa ) kurulum setup varmı bunun içinde yardımKonu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 13, 2015, 15:42:57 ÖS Hdd yollarım :-)) arkadaşlar merhaba bu linkteki hypspinin 441gb lığı var acaba tam setmi bu yani tam setten kastım hypspinin kurulum paketimi (daha önce indirdiklerim vardı sadece oyunlar vardı içlerinde buda mı öyle yoksa ) kurulum setup varmı bunun içinde yardımKonu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 13, 2015, 16:26:11 ÖS İçerisinde oyunlar var diye biliyorum. Torrent'e eklediğimde games sekmesi vardı ama yerim kısıtlı olduğu için indiremiyorum HDD'ler full şu an için. Yarın gece indirmeye başlayacağım kısmetse ama dediğim gibi yavaş upload veriyorlar 1 kişi vardı 193GB'lık olanda bile gelmesi 2 bilemedin 3 haftayı bulur sorun yok beklerim ama yeterki değsin sonunda. O kadar veri indiripte hüsran yaşamayalım.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 14, 2015, 16:41:15 ÖS Hyperspin için 50.3GB'lık MAME ve diğer arcade oyunlarının olduğu veriyi indiriyorum. 00:00 olmadan bitecek inşallah. Gerekli bilgiyi vericem sabaha doğru uyuya kalmazsam şimdi biraz dışarı çıkayım bunaldım bugün. :)
Konu Başlığı: Ynt: Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 14, 2015, 17:42:31 ÖS Fazla takılma dıcem ama orası ıstanbul...
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 14, 2015, 19:02:33 ÖS Fazla takılma dıcem ama orası ıstanbul... Bana her yer İstanbul :D Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: scarface üzerinde Kasım 14, 2015, 21:11:14 ÖS Bende 441 gb lık olanı indiriyorum şu an %21de bir haftayı bulur inmesi
Konu Başlığı: Ynt: Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 14, 2015, 21:21:38 ÖS Ben istedım bı göz allah verdi iki göz...bittgnde video ısterız
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: scarface üzerinde Kasım 14, 2015, 22:04:15 ÖS bir hafta gece gündüz bilgisayarı açık bırakıcam insin kurup videosunu atarım
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 15, 2015, 22:44:47 ÖS Önce deneyen haber versin öyleyse...
Konu Başlığı: Ynt: Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 16, 2015, 09:07:14 ÖÖ Iyı olur arkadaşlar..heyecanla beklıyorum...
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 16, 2015, 14:17:36 ÖS Dün gece ekledim anca 30GB indi. Çok yavaş geliyor bitmez bu 400GB anasının gözü ya.... :)
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Kasım 16, 2015, 14:50:20 ÖS ytezel ne indiriyorsun?Mame mi?Mamenin boyutu bu kadar yüksek değil çalışanların.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 16, 2015, 15:29:52 ÖS ytezel ne indiriyorsun?Mame mi?Mamenin boyutu bu kadar yüksek değil çalışanların. 400GB olanda MAME dışında diğer sistemlerde var. 50GB'lık pakette MAME indi. 8000 küsür oyun var. Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: scarface üzerinde Kasım 16, 2015, 15:33:45 ÖS :'(
ytezel ne indiriyorsun?Mame mi?Mamenin boyutu bu kadar yüksek değil çalışanların. Dün gece ekledim anca 30GB indi. Çok yavaş geliyor bitmez bu 400GB anasının gözü ya.... :) Bilgisayarımı geçen hafta asusa servise verdiğim için indirme işine eski bilgisayarımla devam ediyordum 441gb tı indirmek kolay olmadığı için 4 gün bilgisayarı açık bıraktım sonuç felaket 😬 bilsayarın. 2tb harddiski bozuldu fazla ısındı galiba %26 sı inmişti ama pes etmek yok 2 tb lık diski söküp yerine elimdeki eski 500 gb lik hard disklerden birini bağlayıp windowsu tekrar kurup indirme işine tekrar başladım pes etmek yok 441 gb ya incek ya inecek ama bu sefer indirmeyi samsung 1 tb lık harici diske yapıyorum bilgisayar çöksede hariciden kaldığım yerden devam ederim. sonuç % 26 yani 110 gb boşa indi :'( Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Kasım 16, 2015, 15:35:45 ÖS Mame'nin 50 GB lık paketini indirmeseydin.Siz world,usa,japan versiyonlarınıda indirmişsiniz aynı oyunun.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: scarface üzerinde Kasım 16, 2015, 15:37:35 ÖS Mameyi indirmiyoruz hyperspin indiriyoruz.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Kasım 16, 2015, 15:38:17 ÖS scarface toplu paket indirme bilgisayar sürekli açık kalırsa harddisk zarar görür.Onun yerine her sistemi ayrı paketler halinde indir.Hem daha çabuk indirirsin hemde bilgisayar zarar görmez.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 16, 2015, 15:39:01 ÖS aman dikkat arkadaşlar pcyi yakmayın evde tek başına bırakmayın :D :D ;)
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: scarface üzerinde Kasım 16, 2015, 15:40:01 ÖS Full e tabi mameden tutda nintendoya segaya kadar hepsi içinde
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 16, 2015, 15:40:11 ÖS Geçmiş olsun 100GB evlat acısı gibi ha. Valla bakalım inecek ama işte bekliyoruz.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 16, 2015, 15:44:20 ÖS Geçmiş olsun 100GB evlat acısı gibi ha. Valla bakalım inecek ama işte bekliyoruz. indirirsin sen tezel bu arada biraz takıl :D :D ;)Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: scarface üzerinde Kasım 16, 2015, 15:45:32 ÖS Her sene 1 dahili mutlaka bozuyorum aşırı ısınmadan kaynaklanıyor en sonunda salyangoz aspiratör takıcam kasaya ;D
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 16, 2015, 15:49:37 ÖS Her sene 1 dahili mutlaka bozuyorum aşırı ısınmadan kaynaklanıyor en sonunda salyangoz aspiratör takıcam kasaya ;D scarface kasanın 2 tarafdakı kapaklarını sök istersen ıyı havalanır yada yakınsa balkona at çakalı ;D :DKonu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 16, 2015, 15:58:05 ÖS ytezel bu arada mortal kombat pcb test videosu da can yakıyor güzel görüntüler
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 16, 2015, 16:05:41 ÖS ytezel bu arada mortal kombat pcb test videosu da can yakıyor güzel görüntüler O kabinin tüp değişecek şu an klasik şase var digital şase takılacak. Akşama bi video atasım var eşyaları yığmıştım üst kata. Orası facia. Tekrar toplanacak düzene sokulacak derken ne aradığımı ben bile bulamıyorum. :) Konu Başlığı: Ynt: Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 16, 2015, 17:31:52 ÖS Dıgıtal şase ne olaki bio,klasik şase fark ?marka model tedarık bıohzrd sende surprız çok dıyorumya...
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 16, 2015, 17:35:17 ÖS Dıgıtal şase ne olaki bio,klasik şase fark ?marka model tedarık bıohzrd sende surprız çok dıyorumya... Okbaby'nin 31kz destekli şasesi. Ayarları osd ekranı ile yapıyorsun sendekide öyle. Hatta şase üzerinde akıntı var demiştim ya hepsinde varmış öyle ama sorun olmuyormuş vs... Konu Başlığı: Ynt: Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 16, 2015, 17:40:29 ÖS Ok kardeşım kendı şasemı bılmıyorum .:-)))
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 17, 2015, 08:58:43 ÖÖ Dıgıtal şase ne olaki bio,klasik şase fark ?marka model tedarık bıohzrd sende surprız çok dıyorumya... Okbaby'nin 31kz destekli şasesi. Ayarları osd ekranı ile yapıyorsun sendekide öyle. Hatta şase üzerinde akıntı var demiştim ya hepsinde varmış öyle ama sorun olmuyormuş vs... Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 17, 2015, 11:35:35 ÖÖ Dıgıtal şase ne olaki bio,klasik şase fark ?marka model tedarık bıohzrd sende surprız çok dıyorumya... Okbaby'nin 31kz destekli şasesi. Ayarları osd ekranı ile yapıyorsun sendekide öyle. Hatta şase üzerinde akıntı var demiştim ya hepsinde varmış öyle ama sorun olmuyormuş vs... Ne ayarı çıkıyor örnek verebilir misin ? Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 17, 2015, 12:14:14 ÖS Dıgıtal şase ne olaki bio,klasik şase fark ?marka model tedarık bıohzrd sende surprız çok dıyorumya... Okbaby'nin 31kz destekli şasesi. Ayarları osd ekranı ile yapıyorsun sendekide öyle. Hatta şase üzerinde akıntı var demiştim ya hepsinde varmış öyle ama sorun olmuyormuş vs... Ne ayarı çıkıyor örnek verebilir misin ? Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 17, 2015, 13:51:12 ÖS Kaynak linki ver sen en iyisi bu tarzanca çeviri ile birşey anlamak mümkün değil.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 17, 2015, 16:14:28 ÖS Kaynak linki ver sen en iyisi bu tarzanca çeviri ile birşey anlamak mümkün değil. biom eger gelecek olan şase orjınal okbaby şasesi ise muhtemelen nanao 2931 şase olması lazım galıba..burdan bakabılırsın...http://wiki.arcadeotaku.com/w/Nanao_MS-2931 (http://wiki.arcadeotaku.com/w/Nanao_MS-2931) Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 17, 2015, 18:42:07 ÖS Orj. şase evet. Bu linki eklemişimde okumamışım. Bi gözatayım en iyisi.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 18, 2015, 00:27:40 ÖÖ Download ne alemde ? Bu inecek gibi değil ölüm yahu...
Konu Başlığı: Ynt: Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 18, 2015, 08:20:16 ÖÖ Sabır ytzl sabır,kaçta şuan yarıya geldınmı?
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 18, 2015, 08:31:19 ÖÖ Sabır ytzl sabır,kaçta şuan yarıya geldınmı? 5 seeder var güya ama hala % 20.6 :D Upload vermiyorlar. Konu Başlığı: Ynt: Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 18, 2015, 08:39:51 ÖÖ Senın gıbı adama nasıl upload vermezler abi:-))
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 18, 2015, 10:21:52 ÖÖ Şu an tam 100GB indi. Geriye kaldı giga giga byte byte... :D
Konu Başlığı: Ynt: Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 18, 2015, 10:27:46 ÖÖ Ben hazırladım şimdiden hdd mi :-))
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Kasım 18, 2015, 11:52:27 ÖÖ Peki mame chd oyunlarını nasıl çalıştırıyoruz?
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 18, 2015, 12:04:12 ÖS Peki mame chd oyunlarını nasıl çalıştırıyoruz? sait extra bişey yapmana gerek yok dıye bılıyorum galıba..Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 18, 2015, 12:56:50 ÖS Peki mame chd oyunlarını nasıl çalıştırıyoruz? Chd'lar rom klasörüne klasörler halinde atılıyor. Extra bir işleme gerek yok. Killer Instinct CHD oyundur örnek olarak CHD'sini indir at oyna şeklinde çalışır. Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Kasım 18, 2015, 13:39:14 ÖS ytezel teamwiver ile benim bilgisayara girip göstrebilirmisin şu chd mame oyunlarını çalıştırmayı?
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 18, 2015, 13:51:19 ÖS ytezel teamwiver ile benim bilgisayara girip göstrebilirmisin şu chd mame oyunlarını çalıştırmayı? http://www.forumincisi.com/mame32-de-chd-nedir-t8277.html (http://www.forumincisi.com/mame32-de-chd-nedir-t8277.html) Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Kasım 18, 2015, 14:01:55 ÖS ytezel işe yaramadı.acaba chd roms mame 0.167 ye uyumlu değilmi?Mame 0.167 uyumlu chd nerden bulabilirim.Teamwiver ile bir baksan iyi olurdu.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 18, 2015, 15:52:00 ÖS Uyumlu olması lazım versiyon farkı olacağını sanmam.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Kasım 18, 2015, 16:08:39 ÖS peki ytezel ben size liste versem mame chd oyunları dvd ye çekip emulatörü içinde gönderebilirmisin? Çalışır vaziyette olacak.mame 167 uyumlu olacak.Parası kaç lira ise veririm.Çok az chd mame eksiğim var.sanırım 20 chd oyun eksiğim var.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 18, 2015, 16:12:36 ÖS Mame 0.152 uyumlu full CHD var elimde. Onda çalışan 0.167'de de çalışıyor mu bakarız olursa yardımcı olurum. Olmadı paylaşımada açabilirim chd'leri netten çekersin sana kalmış.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Kasım 18, 2015, 17:48:02 ÖS ytezel bu chdler klasör içinde emulatörün içinde çalışır halde emulatörle birlikte upload edersen sevinirim.Mame 0.167 uifx 32 bit emulatör ile birlikte otomatik set olursa iyi olur.Sadece çalışan chd mame oyunları lazım.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Kasım 18, 2015, 21:08:11 ÖS ytezel elindeki 0.152 uyumlu chd çalışır vaziyette mi yoksa klasör oluşturup chd yi onun içine mi attın.romunu ayrı mı attın.Nasıl yaptın?
Hazır çalışacak şekilde olursa iyi olur.Ben chd oyunları çalıştırmayı bilmiyorum.Dediklerinizi denedim olmadı.internette araştırma yaptım orda yazılanları uyguladım olmadı. Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: segaa üzerinde Kasım 18, 2015, 22:00:59 ÖS @sait,
CHD dosyaları bazı büyük boyutlu oyunlar için yapılmış, (CPS3) bunların da listesi var yani her oyun için gerekmiyor. 1. si CHD dosyası isteyen oyunun romu Mame'in versyonu ile aynı olmalıdır, yoksa çalışmayabilir, rom sitelerinden oyunun romunu indirirken her zaman en büyük boyutlu olanı indirmelisin çünkü küçük boyutlu dosyalar oyunun orijinal romu değil dil dosyaları falan oluyor, buna dikkat et. 2. CHD dosylarını iki şekilde ekleyebilirsin Birinci yöntem. Oyunun dosya ismi adında bir klasör oluşturup CHD dosyasını bu klasöre atıp ROM klasörüne kopyalamalısın. İkinci Yöntem CHD dosyasını direkt zipli rom dosyasının üzerine sürükle bırak yöntemiyle aktarmalısın. Tüm herşey eksiksiz olduğu halde çalışmıyorsa başka bir mame sürümü deneyebilirsin. Her oyun her mame sürümü ile çalışmıyor, buda bi gerçek. En önemli detay, başta belirttiğim gibi indiridğin rom dosyası mame sürümü ile uyumlu olmalıdır yoksa çalışmaz. Özelikle yeni sürüm mame lerde bu sorun daha çok baş gösterdi. Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 25, 2015, 17:40:56 ÖS % 72.3
Konu Başlığı: Ynt: Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 25, 2015, 20:44:37 ÖS Hdd yı hazırlıyorum.:-))
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: evreno üzerinde Kasım 25, 2015, 20:52:00 ÖS bende mame 161 chd yi indiriyorum 350 GB falandı sanırım birkaç güne biter :)
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Kasım 25, 2015, 21:43:16 ÖS Nazar değdi bu ne yaw. Net gitti daha doğrusu kablo tv- uydu net iptal 😂
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 25, 2015, 21:52:48 ÖS Halledersin sen Tezel
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 03, 2015, 18:30:12 ÖS Bitti. :D
Konu Başlığı: Ynt: Gönderen: Heroman üzerinde Aralık 03, 2015, 18:49:24 ÖS Gozun aydın...:-))
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Aralık 04, 2015, 09:15:52 ÖÖ Baktın mı içeriğine?Kurdun mu mamenin son sürümünü?Kaç chd oyun çalışıyor?Kaç rom çalışıyor?
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 04, 2015, 12:53:52 ÖS Dün PC kapanmış kendi kendine veri aktarımı yarıda kalmış. Tekrardan 1TB'a yakın veriyi arşivden çıkartıyorum biraz zaman alacak. Hemen bakılabilecek birşey değil. Detayları yazacağım.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Aralık 05, 2015, 15:48:50 ÖS ytezel ne yaptın?1TB arşivi çıkarttın mı?
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 05, 2015, 16:10:21 ÖS Ayarları yapmaya çalışıyorum kendime göre. Veri indi ama ayarları hazır değil. Pack'i düzgün hale getirmeye çalışıyorum.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 06, 2015, 02:03:39 ÖÖ MAME'yi çalışır hale getirdim. Diğer sistemlere önceliğim MAME olduğu için kasmadım ama onlarada bakacağım. Video çeker atarım bir ara. Kabini hazırlayacağım bugün kısmetse ama PC'de MAME işi tamam Hyperspin'de. Tüm resimler gözükmekte ve bazı oyunlar hariç (MAME'de her rom'u bulunan oyunun çalışma garantisi yok) tüm oyunlar çalışıyor.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Aralık 06, 2015, 08:22:45 ÖÖ Tüm oyunlar çalışıyor demişsin. Kaç chd oyun çalışıyor?Kaç rom çalışıyor?
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 06, 2015, 09:48:40 ÖÖ Rom klasöründe 32000 küsür dosya var hepsini denememi düşünmüyorsundur herhalde. O kadar oyunun içinden hangisi çalışıp çalışmadığını deneyerek anlıyorum. MAME'in çalışan oyun listesi vardır nette veya çalışmayan şahsen bakma ihtiyacı görmedim oynadığım oyunlar belli burada amaç sadece front-end üzerinden oyunları açabilmek. ;)
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: sait üzerinde Aralık 06, 2015, 10:09:28 ÖÖ mamenin working sekmesine bakarsan ordan belli olur. ayrıca chd sekmesine bakarsan yeşil ve sarı renkli olanlar çalışıyor.chd fazla değil yaklaşık 100 civarı çalışan var.
Konu Başlığı: Ynt: Mame 32 full set Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 07, 2015, 23:15:47 ÖS CHD'ler ile pek ilgilenmiyorum. Emulatorü ayrı açarsam belli olur çalışan oyun sayısı. 20000 küsürdü sanırım. Tekrar bakmam lazım. Emin değilim. Kabinde görüntü kayıyor onunla uğraşıyorum.
|