|
Konu Başlığı: Dinozorus Emulasyon [Oyunu Çalıştıramadım] Gönderen: Aya-Fix-Center üzerinde Kasım 29, 2023, 00:56:23 ÖÖ Merhabalar Dinozorus Oyununu [Uğur "vigo" Özyılmazel] WİNUAE-FS-UAE İle Adf dosyaları ile yükleme yapıyorum emulatörlerden amiga 1200 ve farklı kombinasyonlar denememe ragmen oyun ilk açılış kısmında donuyor hiçbirtürlü oyunu çalıştıramadım bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
Konu Başlığı: Ynt: Dinozorus Emulasyon [Oyunu Çalıştıramadım] Gönderen: wizofwor üzerinde Kasım 29, 2023, 01:02:50 ÖÖ https://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=9692.15 (https://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=9692.15)
Fastram istiyordu galiba. Bu başlığı incelemiş miydin? Konu Başlığı: Ynt: Dinozorus Emulasyon [Oyunu Çalıştıramadım] Gönderen: Aya-Fix-Center üzerinde Kasım 29, 2023, 01:13:54 ÖÖ https://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=9692.15 (https://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=9692.15) Fastram istiyordu galiba. Bu başlığı incelemiş miydin? Çok Teşekkür Ederim Hemen İnceliyorum Konu Başlığı: Ynt: Dinozorus Emulasyon [Oyunu Çalıştıramadım] Gönderen: Aya-Fix-Center üzerinde Kasım 29, 2023, 03:02:34 ÖÖ Konuyu İnceledim WINUAE Son Sürüm İndirdim ilk açıldı 1 e bastım oyun başladı ok tuşları ile ileri gitti ama eğilme zıplama yapamadım sonrasında yine aynı başa döndüm şuan çalıştıramadım :(
Konu Başlığı: Ynt: Dinozorus Emulasyon [Oyunu Çalıştıramadım] Gönderen: haydar_abi üzerinde Kasım 29, 2023, 07:35:14 ÖÖ Winuaede game portsdan joystik ayarlarını yapacaksın port2 keyboard layut A gibi
Konu Başlığı: Ynt: Dinozorus Emulasyon [Oyunu Çalıştıramadım] Gönderen: Aya-Fix-Center üzerinde Kasım 29, 2023, 08:47:20 ÖÖ Winuaede game portsdan joystik ayarlarını yapacaksın port2 keyboard layut A gibi Teşekkür Ederim Akşama Deniyecegim |