Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
commodore.gen.trAmigaAmiga EmülasyonDinozorus Emulasyon [Oyunu Çalıştıramadım]
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Dinozorus Emulasyon [Oyunu Çalıştıramadım]  (Okunma Sayısı 5745 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Aya-Fix-Center
Üye
***
Mesaj Sayısı: 237



Üyelik Bilgileri
« : Kasım 29, 2023, 00:56:23 ÖÖ »

Merhabalar Dinozorus Oyununu [Uğur "vigo" Özyılmazel] WİNUAE-FS-UAE İle Adf dosyaları ile yükleme yapıyorum emulatörlerden  amiga 1200 ve farklı kombinasyonlar denememe ragmen oyun ilk açılış kısmında donuyor hiçbirtürlü oyunu çalıştıramadım bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
Logged

Amiga 500+
Sega Mega Drive 2
Nintendo Wii Mini [Softmode]
8bit Snes Klon Atari
X-Box Classic
Playstation 1 SCHP 7002
wizofwor
Genel Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 4.785


Gosub ile gidilen yerden goto ile dönen adam


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #1 : Kasım 29, 2023, 01:02:50 ÖÖ »

https://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=9692.15

Fastram istiyordu galiba. Bu başlığı incelemiş miydin?
Logged

Aya-Fix-Center
Üye
***
Mesaj Sayısı: 237



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #2 : Kasım 29, 2023, 01:13:54 ÖÖ »

https://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=9692.15

Fastram istiyordu galiba. Bu başlığı incelemiş miydin?

Çok Teşekkür Ederim Hemen İnceliyorum
Logged

Amiga 500+
Sega Mega Drive 2
Nintendo Wii Mini [Softmode]
8bit Snes Klon Atari
X-Box Classic
Playstation 1 SCHP 7002
Aya-Fix-Center
Üye
***
Mesaj Sayısı: 237



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : Kasım 29, 2023, 03:02:34 ÖÖ »

Konuyu İnceledim WINUAE Son Sürüm İndirdim ilk açıldı 1 e bastım oyun başladı ok tuşları ile ileri gitti ama eğilme zıplama yapamadım sonrasında yine aynı başa döndüm şuan çalıştıramadım
Logged

Amiga 500+
Sega Mega Drive 2
Nintendo Wii Mini [Softmode]
8bit Snes Klon Atari
X-Box Classic
Playstation 1 SCHP 7002
haydar_abi
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.730


İlla ki Amiga


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #4 : Kasım 29, 2023, 07:35:14 ÖÖ »

Winuaede game portsdan joystik ayarlarını yapacaksın port2 keyboard layut A gibi
Logged

Amiga fanatiği.... 
Amigalıktan çıkmış Amigalar....

Amiga 1200 + Vampire V1200
LG 24MA53 TVMonitör
Amiga 500 Plus +TerribleFire030 64MB+16 GB CF
Amiga 2000
Amiga 500 + 1MB Çip + 9.5 mb FastRAM + Internal GOTEK + 4GB CF HDD
2 Casper M989A Monitor
Commodore64
Aya-Fix-Center
Üye
***
Mesaj Sayısı: 237



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #5 : Kasım 29, 2023, 08:47:20 ÖÖ »

Winuaede game portsdan joystik ayarlarını yapacaksın port2 keyboard layut A gibi

Teşekkür Ederim Akşama Deniyecegim
Logged

Amiga 500+
Sega Mega Drive 2
Nintendo Wii Mini [Softmode]
8bit Snes Klon Atari
X-Box Classic
Playstation 1 SCHP 7002
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: