|
Konu Başlığı: A1200 Test kickstart ı Gönderen: ozkano üzerinde Aralık 29, 2009, 17:59:41 ÖS daha önceden ebayde gördüğüm ama bir türlü binary dosyalarını bulamadığım kickstart ı arıyorum, 1200 un rom larının yerine takınca hardware test leri yapan yazılım, bir bilgisi olan var mı, ismini de söylese kafi gelebilir, kanunlara saygılıyız :)
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: coze üzerinde Aralık 30, 2009, 03:19:26 ÖÖ ozkan, bahsettigin logica diagnostic rom. commodore uretimi bir rom olmadigindan copyright problemi olmadigini saniyorum ama amiga forever'da varmis. sen yine en iyisi bana bi mailini ver :)
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: ozkano üzerinde Aralık 30, 2009, 07:26:49 ÖÖ saol coze, ozkanocakli@gmail.com
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Kasım 19, 2014, 17:19:03 ÖS Bu ROM'un imajına sahip olan varsa yanaşsın beri. :D
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: joker_ üzerinde Kasım 19, 2014, 17:25:26 ÖS Bende birisi 1200 üretecek'de, kickstarter'da yatırımcı arıyor sandım. Sevincim kısa sürdü :D
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: ozkano üzerinde Kasım 19, 2014, 18:56:32 ÖS Ozay df1 internal ile sana bir adet diognise rom yolliyim a500 icin olan olur mu
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Kasım 19, 2014, 19:07:29 ÖS Özkan imaj dosyası bile yeter bana, ama sen bilirsin. Fazla EPROM var elimde dersen zararı olmaz. :)
Her Amiga modeli için farklı Diagnostic ROM mu var? Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: ozkano üzerinde Kasım 19, 2014, 19:50:57 ÖS Evet 2 versiyon a500 ve a1200
imajini yollarim Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: Gökçe Bozkurt üzerinde Kasım 19, 2014, 22:55:25 ÖS Evet özkana mı sulaniim özaya mı ?
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: joker_ üzerinde Kasım 20, 2014, 08:17:03 ÖÖ Evet özkana mı sulaniim özaya mı ? Her ikisine de :D Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Kasım 20, 2014, 09:27:38 ÖÖ Evet özkana mı sulaniim özaya mı ? Benim Willem'le yazmayı başarayım ROM senin köpeğin olsun kardeşim. :) Her ikisine de :D Bu da güzel bir yaklaşımmış. :D Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: usagi üzerinde Kasım 20, 2014, 16:42:30 ÖS Bu rom dosyasını softkick programıyla hafızaya alsak.Sonra ki boot da çalışır mı?
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: AmigaFUN üzerinde Kasım 20, 2014, 23:41:36 ÖS Neden olmasın denemek lazım.
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: usagi üzerinde Kasım 22, 2014, 10:22:05 ÖÖ Softkick 3.46 ile yaptığım denemede program "relocation table not available" hatası verdi.RTB uzantılı (sanırım rom dosyasını farklı bir bellek adresinde çalıştırmak için gerekli) dosya lazım.
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Kasım 22, 2014, 10:32:29 ÖÖ KickStart'lar için paketten çıkan RTB dosyalarını yeniden adlandırıp kullanmayı deneyebilirsin. Bu arada elindeki Dialoga ROM Amiga Forever'dan çıkan versiyon ise encrypted olduğundan WinUAE haricinde çalışmayacaktır.
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: usagi üzerinde Kasım 22, 2014, 10:46:19 ÖÖ -Baştan bende acaba dedim ama RTB dosyası rom a özel.
-Winuae de diagnostic romu extended rom olarak gösterip "2b_MemView24" programıyla hafızanın $e00000-$e7ffff aralığını kaydettim. sha1:BA10D16166B2E2D6177C979C99EDF8462B21651E Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Kasım 22, 2014, 12:21:14 ÖS Vay vay sende ne cevherler varmış. :)
Peki ReloKick disketindeki ROM imaj dosyasını bununla değiştirsek disketten açılan bir Dialoga'mız olur mu acaba? Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: hasimayaz üzerinde Kasım 22, 2014, 15:41:24 ÖS Şu zıkkımın maprom ile çalışan bi versiyonunu üretsenizde memlekete bi hayrınız dokunsa :)
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Kasım 22, 2014, 15:49:57 ÖS sha1:BA10D16166B2E2D6177C979C99EDF8462B21651E Çok sağol valla, dediğin yöntemle Dialoga ROM dosyasını ürettim. SHA-1 tutuyor. :) Gördüğüm kadarıyla 2.0 versiyonu birçok Amiga modeli için destek veriyor. Peki ReloKick disketindeki ROM imaj dosyasını bununla değiştirsek disketten açılan bir Dialoga'mız olur mu acaba? Bunu da denedim. Sonuç olumsuz, hata veriyor: (https://dl.dropboxusercontent.com/u/18575245/%23CGTr/DialogaAdfTest.png) Şu zıkkımın maprom ile çalışan bi versiyonunu üretsenizde memlekete bi hayrınız dokunsa :) Bu konu beni çok çok aşıyor. Relocation Table (RTB dosyası) üretebilecek bir babayiğit lazım. Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: hasimayaz üzerinde Kasım 22, 2014, 19:28:11 ÖS Memview ile bir türlü doğru dosyayı çıkaramadım. Sizin ürettiğiniz rom dosyasını banada gönderebilirmisiniz? Maprom ile denemiş olurum.
Düzeltme ; $e00000 ' dan sonra 524.288 bytes alınca oldu. Teşekkürler. Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: hasimayaz üzerinde Kasım 22, 2014, 19:56:32 ÖS Ve sonuç ;
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: Gökçe Bozkurt üzerinde Kasım 22, 2014, 20:34:43 ÖS Neler yaptığınızı anlamasam da son ekran bana hitap ediyor :)
Yaptıklarınızın "hazırını" bir çipe yükleyin de takalım :) Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Kasım 23, 2014, 08:46:39 ÖÖ @hsm_ayz: Tebrikler, Acatune ile başarmıssın. :)
@usagi: SKick ile bunu başarabilmek için iki şey denenebilir bence, bende gerekli donanım olmadığı için maalesef deneyemiyorum: 1. SKick'i ADR ve FORCE parametreleriyle denemek: Kod: SKICK Dialoga.rom ADR yerleşmeadresi FORCE 2. MKick paketinin içinden çıkan KSHD scriptlerinden birini düzenleyerek MakeKick ile .kick dosyasına çevirmek ve bu dosyayı aynı paketten çıkan Kick2RTB programına parameter olarak vererek RTB ve PAT dosyalarını oluşturmak. @Gökçe Bozkurt: Benim Willem'de sorunlar var, dün bir kısa devre buldum ve düzelttim, şu anda başlangıçta biraz yazıyor sonra hata veriyor. Sorunları çözebilirsem sözüm olsun sana bir MultiKick Amiga 1200 için: 1.3/3.1/bulabilirsek 3.9/Dialoga şeklinde. ;) Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: Blasterreal üzerinde Kasım 24, 2014, 15:52:00 ÖS Arkadaşlar rom kimde var nereden indirebiliriz
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Test kickstart ı Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Kasım 24, 2014, 15:56:18 ÖS Winuae de diagnostic romu extended rom olarak gösterip "2b_MemView24" programıyla hafızanın $e00000-$e7ffff aralığını kaydettim. sha1:BA10D16166B2E2D6177C979C99EDF8462B21651E WinUAE ile usagi'nin bahsettiği yöntemle elde ettik çok şükür. Evdeki bilgisayarda mevcut şu anda. Akşam özelden göndereyim download için link. ;) |