Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: 1 [2]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: A1200 Test kickstart ı  (Okunma Sayısı 14814 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
usagi
Üye
**
Mesaj Sayısı: 41



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #15 : Kasım 22, 2014, 10:46:19 ÖÖ »

-Baştan bende acaba dedim ama RTB dosyası rom a özel.
-Winuae de diagnostic romu extended rom olarak gösterip "2b_MemView24" programıyla hafızanın $e00000-$e7ffff aralığını kaydettim.
sha1:BA10D16166B2E2D6177C979C99EDF8462B21651E
Logged

A500+ A501 (1536 KiB Chip)/LG HDReady 24"/Altec Lansing 2+1 -> Demo Machine
"Amiga" değil."COMMODORE Amiga"
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #16 : Kasım 22, 2014, 12:21:14 ÖS »

Vay vay sende ne cevherler varmış.

Peki ReloKick disketindeki ROM imaj dosyasını bununla değiştirsek disketten açılan bir Dialoga'mız olur mu acaba?
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
hasimayaz
Ziyaretçi
« Yanıtla #17 : Kasım 22, 2014, 15:41:24 ÖS »

Şu zıkkımın maprom ile çalışan bi versiyonunu üretsenizde memlekete bi hayrınız dokunsa
Logged
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #18 : Kasım 22, 2014, 15:49:57 ÖS »

sha1:BA10D16166B2E2D6177C979C99EDF8462B21651E

Çok sağol valla, dediğin yöntemle Dialoga ROM dosyasını ürettim. SHA-1 tutuyor.

Gördüğüm kadarıyla 2.0 versiyonu birçok Amiga modeli için destek veriyor.


Peki ReloKick disketindeki ROM imaj dosyasını bununla değiştirsek disketten açılan bir Dialoga'mız olur mu acaba?

Bunu da denedim. Sonuç olumsuz, hata veriyor:



Şu zıkkımın maprom ile çalışan bi versiyonunu üretsenizde memlekete bi hayrınız dokunsa

Bu konu beni çok çok aşıyor. Relocation Table (RTB dosyası) üretebilecek bir babayiğit lazım.
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
hasimayaz
Ziyaretçi
« Yanıtla #19 : Kasım 22, 2014, 19:28:11 ÖS »

Memview ile bir türlü doğru dosyayı çıkaramadım. Sizin ürettiğiniz rom dosyasını banada gönderebilirmisiniz? Maprom ile denemiş olurum.

Düzeltme ; $e00000 ' dan sonra 524.288 bytes alınca oldu. Teşekkürler.
« Son Düzenleme: Kasım 22, 2014, 20:36:37 ÖS Gönderen: hsm_ayz » Logged
hasimayaz
Ziyaretçi
« Yanıtla #20 : Kasım 22, 2014, 19:56:32 ÖS »

Ve sonuç ;



* 2014-11-22 19.43.59.jpg (183.88 KB, 800x600 - Görüntüleme: 1473 kez.)

* 2014-11-22 19.45.59.jpg (144.58 KB, 800x600 - Görüntüleme: 1322 kez.)
Logged
Gökçe Bozkurt
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 2.968


Nigripinis


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #21 : Kasım 22, 2014, 20:34:43 ÖS »

Neler yaptığınızı anlamasam da son ekran bana hitap ediyor
Yaptıklarınızın "hazırını" bir çipe yükleyin de takalım
Logged

A4000|FastlaneZ3|RetinaZ3|Tandem Ide|CF
A2000|G-Force 040/33|Cybervision64-3D|
A2000|Mobo|GVP HX-2000-II|Supra 8Mb
A2000|Mobo|8Up!6Mb
A1200|PPC 040/25/200|Mediator Sx|Vodoo4500|256Mb
A1200|Hawk 8Mb|CF
A1200|Mobo|Elbox 4Mb
A600|ACA030|Indivision ECS|A604|CF
A600|Mobo|A
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #22 : Kasım 23, 2014, 08:46:39 ÖÖ »

@hsm_ayz: Tebrikler, Acatune ile başarmıssın.


@usagi: SKick ile bunu başarabilmek için iki şey denenebilir bence, bende gerekli donanım olmadığı için maalesef deneyemiyorum:

1. SKick'i ADR ve FORCE parametreleriyle denemek:
Kod:
SKICK Dialoga.rom ADR yerleşmeadresi FORCE

2. MKick paketinin içinden çıkan KSHD scriptlerinden birini düzenleyerek MakeKick ile .kick dosyasına çevirmek ve bu dosyayı aynı paketten çıkan Kick2RTB programına parameter olarak vererek RTB ve PAT dosyalarını oluşturmak.


@Gökçe Bozkurt: Benim Willem'de sorunlar var, dün bir kısa devre buldum ve düzelttim, şu anda başlangıçta biraz yazıyor sonra hata veriyor. Sorunları çözebilirsem sözüm olsun sana bir MultiKick Amiga 1200 için: 1.3/3.1/bulabilirsek 3.9/Dialoga şeklinde.
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
Blasterreal
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 856



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #23 : Kasım 24, 2014, 15:52:00 ÖS »

Arkadaşlar rom kimde var nereden indirebiliriz
Logged

Amiga 1200
ACA 1221 28 MHz 64 MB RAM Maprom
Amiga OS 3.9
------------
Mac Mini 1.42 GHZ 1GB RAM ATİ 9200 32MB 160GB HDD
Morphos 3.9
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #24 : Kasım 24, 2014, 15:56:18 ÖS »

Winuae de diagnostic romu extended rom olarak gösterip "2b_MemView24" programıyla hafızanın $e00000-$e7ffff aralığını kaydettim.
sha1:BA10D16166B2E2D6177C979C99EDF8462B21651E

WinUAE ile usagi'nin bahsettiği yöntemle elde ettik çok şükür. Evdeki bilgisayarda mevcut şu anda. Akşam özelden göndereyim download için link.
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
Sayfa: 1 [2]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: