commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Donanım => Konuyu başlatan: fakcakaya üzerinde Kasım 01, 2010, 15:39:06 ÖS



Konu Başlığı: EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600)
Gönderen: fakcakaya üzerinde Kasım 01, 2010, 15:39:06 ÖS
Arkadaşlar...

amikitte şu an satışta olan EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600) alıpta amiga1200 ünde sorunsuz kurulum yapıp kullanan varmı acaba ...çekim mesafesi ne kadardır bunun...amigamın olduğu odada netbook pc im çekmiyor interneti...salonada taşıyamam komple amiga seti...kablolu almak asıl isteğim ama? sıkıntılı bir durum yani? ne dersiniz...tavsiye babında...!!!


Konu Başlığı: Ynt: EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600)
Gönderen: Blasterreal üzerinde Kasım 01, 2010, 15:57:30 ÖS
Bad company'ci arkadaş alıp kullanabilirsin. sıkıntı yok ancak sabit bir wifi ile kullanmak lazım diye biliyorum. Bu arada bad company 2  ps3'te oynuyosan orada bir kapışalım :)


Konu Başlığı: Ynt: EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600)
Gönderen: fakcakaya üzerinde Kasım 01, 2010, 19:08:07 ÖS
MALESEF KARDEŞ BEN XBOXCUYUM VE xbox360 50 kadar türküz...her gece anormal çatışmalara sahne olur...keşke sende xboxu tercih etseydin...ps3 te özellikle bf2 berbat grafiklere ve düşük aksiyonu ile çok geri durdu bana...her iki makineyide 106 full hd me bağladım gözlerimle gördüm farkı...ps3 ü almamla satmam 1 hafta sürdü sırf bu yüzden....


xbox TR klanımıza bekleriz....

bu arada sabit wi-fi derken neyi kastettin?


Konu Başlığı: Ynt: EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600)
Gönderen: Blasterreal üzerinde Kasım 01, 2010, 19:16:50 ÖS
startup-sequenceye bir satır eklemen gerekiyo ansızın ben burdaki neti kullancam dersen startup-sequencdeki satırı degiştirmen gerek vss


Konu Başlığı: Ynt: EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600)
Gönderen: Blasterreal üzerinde Kasım 01, 2010, 19:26:28 ÖS
ps3 linux için almıştım özellikle ancak ram'in yetersizliği yüzünden yerlerde süründü alet. Ancak ps3 bence piyasadaki en güçlü konsol. Grafik konusunda ikiside sınıfta kalır günümüz teknolojisi ile.


Konu Başlığı: Ynt: EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600)
Gönderen: Alpyre üzerinde Kasım 01, 2010, 19:53:45 ÖS
startup-sequenceye bir satır eklemen gerekiyo ansızın ben burdaki neti kullancam dersen startup-sequencdeki satırı degiştirmen gerek vss

Eskiden öyleydi Blaster, şimdi bir arayüz yapmışlar SSID seçmek için... ;)
Bunun yanısıra bazı handikaplar yine var, şöyle ki:
- SSID'ler otomatik taranmıyor... Elle girmek gerekiyor
(Yani bir ortamda hangi kablosuz bağlantılar var bilgisayar tarayıp sana listelemiyor)
- WPA şifreleme desteklenmiyor. En fazla WEP mümkün. (Eğer kendi kablosuz ağında WPA kullanıyorsan bunu WEP'e düşürmen gerekecek)


Konu Başlığı: Ynt: EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600)
Gönderen: fakcakaya üzerinde Kasım 01, 2010, 19:57:41 ÖS
ps3 linux için almıştım özellikle ancak ram'in yetersizliği yüzünden yerlerde süründü alet. Ancak ps3 bence piyasadaki en güçlü konsol. Grafik konusunda ikiside sınıfta kalır günümüz teknolojisi ile.

aslında grafiğin kralı pc de...ben 15 yıllık pc ciyim aslında...geçen sene konsollara geçmeye karar verdim...sürekli ekran kartı al ram değiş vs..ağır geldi artık...dediğine katılıyorum günümüzde her ikiside geri..fakat xbox 360 bir adım önde...kullananlara sor,araştır anlarsın...en kolay yolu bf2 yi aynı tv ye her iki konsollada oyunda aynı yere gelerek aç...ciddi fark var az buz değil...ama sonuçta her ikiside pc den geride...


Konu Başlığı: Ynt: EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600)
Gönderen: Blasterreal üzerinde Kasım 01, 2010, 22:56:29 ÖS
@Alpyre bilgi için teşekkürler WEB işi sakat komşuda web şifreleme kullanıyo allah razı olsun  :D


Konu Başlığı: Ynt: EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600)
Gönderen: toddler üzerinde Kasım 01, 2010, 23:03:53 ÖS
Bağlanabilecek mac adresleri tanımlamanıza izin veren bir modeme sahipseniz sıkıntı olmaz herhalde.


Konu Başlığı: Ynt: EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600)
Gönderen: Blasterreal üzerinde Kasım 01, 2010, 23:22:05 ÖS
@toddler inan o hepsinde daha kolay bir iş. Linux kullanıcısısın eger aircrack'e ucundan bucundan dokundu isen ne demek istegimi anlarsın. Sniff modunda ikem modeme bağlı tüm mac'leri görebilirsin sonrası en kolay clon mac kullanmak :)


Konu Başlığı: Ynt: EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600)
Gönderen: toddler üzerinde Kasım 01, 2010, 23:31:42 ÖS
@toddler inan o hepsinde daha kolay bir iş. Linux kullanıcısısın eger aircrack'e ucundan bucundan dokundu isen ne demek istegimi anlarsın. Sniff modunda ikem modeme bağlı tüm mac'leri görebilirsin sonrası en kolay clon mac kullanmak :)

İhtiyaç duymadığım için nedir ne değildir diye hiç araştırmadım ama nette ana hatlarıyla okumuştum.


Konu Başlığı: Ynt: EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600)
Gönderen: fakcakaya üzerinde Kasım 02, 2010, 01:02:16 ÖÖ
şimdi kablolumu?kablosuzmu almalıyız?en sorunsuzu hangisidir


Konu Başlığı: Ynt: EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600)
Gönderen: Blasterreal üzerinde Kasım 02, 2010, 08:50:42 ÖÖ
amigayi taşınabilir olarak kullanamayaçagina göre kablolu almak daha güvenli. Web şifreleme sakat


Konu Başlığı: Ynt: EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600)
Gönderen: Leon üzerinde Kasım 02, 2010, 11:18:33 ÖÖ
ps3 linux için almıştım özellikle ancak ram'in yetersizliği yüzünden yerlerde süründü alet. Ancak ps3 bence piyasadaki en güçlü konsol. Grafik konusunda ikiside sınıfta kalır günümüz teknolojisi ile.

aslında grafiğin kralı pc de...ben 15 yıllık pc ciyim aslında...geçen sene konsollara geçmeye karar verdim...sürekli ekran kartı al ram değiş vs..ağır geldi artık...dediğine katılıyorum günümüzde her ikiside geri..fakat xbox 360 bir adım önde...kullananlara sor,araştır anlarsın...en kolay yolu bf2 yi aynı tv ye her iki konsollada oyunda aynı yere gelerek aç...ciddi fark var az buz değil...ama sonuçta her ikiside pc den geride...

Her sey grafik degil fakcakaya.



Konu Başlığı: Ynt: EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600)
Gönderen: fakcakaya üzerinde Kasım 02, 2010, 11:33:22 ÖÖ
boşver sen grafiği filan leon abi...şu sendeki amstradların hakkında biraz bilgi verirsen sevinirim...

sinclair ile amstratlar aynı değilmi? tipleri ve makineler çok benzer


Konu Başlığı: Ynt: EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600)
Gönderen: Leon üzerinde Kasım 02, 2010, 14:25:03 ÖS
Ikisi de ingiliz. Sahipleri olan firmalar ayni olmus zamaninda. Forumda hastalik seviyesinde Sinclair ve Amstrad uzmanlari var.

Bir iki güne elimdeki Amstrad CPC64'ü monitörü ve oyunlariyla birlikte satiliga cikaracagim. Evde yerim kalmadi, yer acmam lazim. Takip edersen senin olabilir.


Konu Başlığı: Ynt: EASYNET PCMCIA WIRELESS CARD (A1200/A600)
Gönderen: fakcakaya üzerinde Kasım 02, 2010, 17:02:41 ÖS
Ikisi de ingiliz. Sahipleri olan firmalar ayni olmus zamaninda. Forumda hastalik seviyesinde Sinclair ve Amstrad uzmanlari var.

Bir iki güne elimdeki Amstrad CPC64'ü monitörü ve oyunlariyla birlikte satiliga cikaracagim. Evde yerim kalmadi, yer acmam lazim. Takip edersen senin olabilir.

ben talibim...şimdiden