startup-sequenceye bir satır eklemen gerekiyo ansızın ben burdaki neti kullancam dersen startup-sequencdeki satırı degiştirmen gerek vss
Eskiden öyleydi Blaster, şimdi bir arayüz yapmışlar SSID seçmek için...

Bunun yanısıra bazı handikaplar yine var, şöyle ki:
- SSID'ler otomatik taranmıyor... Elle girmek gerekiyor
(Yani bir ortamda hangi kablosuz bağlantılar var bilgisayar tarayıp sana listelemiyor)
- WPA şifreleme desteklenmiyor. En fazla WEP mümkün. (Eğer kendi kablosuz ağında WPA kullanıyorsan bunu WEP'e düşürmen gerekecek)