|
Konu Başlığı: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Haziran 05, 2015, 15:48:49 ÖS Merhaba arkadaşlar bu aralar psone oyunlarına sardım oyuna başlayıp bitirdiğim ve oynamakta olduğum oyunlar var bu oyunların listesini buraya yazacağım.
Sizlerden ricam o kadar çok oyun var ki oynayıp bitirdiğiniz veya oynamakta olduğunuz oynamaya değer oyun tavsiyeleri istiyorum. Verdiğiniz tavsiyeleri ilk masajda listeleyeceğim belki başkaları da bu listelerden faydalanır. Birde unutamadığınız size güzel duygular yaşatan oyunlarda vardır bu anıları da paylaşırsak güzel bir konu olur diye düşünüyorum. Oynayıp bitirdiğim: Spyhon filter Spyhon filter 2 Spyhon filter 3 Crash bandicot 3 Crash bash Crash team racing Resident evil 3 Tekken 3 Dino crisis 2 Tarzan Gran turismo Gran turismo 2 Colin mcrae rally Colin mcrae rally 2 Driver Tekken 2 Alone in the dark 4 Rage Racer Oynamakta olduğum: Dino crisis Final fantasy 8 parasite eve 2 Crash bandicot crash bandicot 2 Resident evil 2 Resident evil 1 Nightmare creatures 2 Tomb raider 4 Tomb raider 3 Tomb raider 3 lost artifact Tomb raider 2 Tomb raider 5 Tomb raider 1 Sillent hill Üyelerden gelen tavsiyeler: Adventure of Little Ralph Adventures of Lomax Alundra Apocalypse Castlevania Chronicles Castlevania: Symphony of the Night Chrono Cross Chrono trigger Disney's Hercules Dragon Warrior VII Duke nukem serisi Dune Earthworm jim 2 Einhander Fifa 2004 Fighting Force 1&2 Final Fantasy IX G-darius Gex Serisi Gta 1969 London Heart of Darkness İn the hunt Jackie Chan's Stuntmaster James Pond 2 King's Field Klonoa - Door to Phantomile Kulaworld Macross plus MDK Medal of Honor Underground Medievil 1 ve 2 Mega Man X Collection Megaman serisi Metal Gear Solid Metal slug x Myst & Riven Need for speed high stakes Nightmare Creatures 1 Ninja Shadow of Darkness Oddworld Abe's Oddysee & Abe's Exodus Pandemonıum 2 Persona 2: innocent sin. Pitfall Raystorm Skullmonkeys Soccer Kid Strider Serisi The lost Vikings 2 Tomba Tombi 1 & 2 Vanark Vanguard bandits X2NoRelief Fear Effect 1 ve 2 Broken Sword In Cold Blood Twisted Metal 2 Vagrant Story Tony Hawk Pro Skater serisi Trasher Skate and Destroy Winning Eleven 4 Tenchu Wild Arms Spyro Year of the dragon Legacy of Kain Soul Reaver Wipeout 3 Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: cinar üzerinde Haziran 05, 2015, 15:53:41 ÖS Oddworld Abe's Oddysee & Abe's Exodus
Heart of Darkness Myst & Riven Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Haziran 05, 2015, 15:54:47 ÖS Oddworld Abe's Oddysee & Abe's Exodus Teşekkür ettim hemen ekledim listeye :)Heart of Darkness Myst & Riven Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: 33baba üzerinde Haziran 05, 2015, 15:59:03 ÖS pitfall
birde bruce willis karakterli bir oyun var adı aklıma gelince yazarım çok fena oyunlar tabii ben platform ve ilerlemeli oyunları severim o yüzden bunlar Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: Fatih Yıldırım üzerinde Haziran 05, 2015, 16:00:23 ÖS Castlevania: Symphony of the Night
Metal Gear Solid (Gamecube Twin Snakes oynama ihtimalin yoksa) Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: commander64 üzerinde Haziran 05, 2015, 16:00:38 ÖS metal gear solid, macross plus, fifa 2004 :)
Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: cengizermis üzerinde Haziran 05, 2015, 16:01:48 ÖS bruce willisli olan Apocalypse benim favorilerimdendir.
Medievil için de güzel şeyler duydum. Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: Axeseytan üzerinde Haziran 05, 2015, 16:04:23 ÖS Benimde Gta serilerinden en favorim oyun olan Gta 1969 London, Chrono Cross, Persona 2: innocent sin.
Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Haziran 05, 2015, 16:08:06 ÖS Ooo güzel güzel liste kabarıyor :D
Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: deksar üzerinde Haziran 05, 2015, 16:22:47 ÖS Kesinlikle oynanması gereken harika oyunlar:
Ninja - Shadow of Darkness Jackie Chan's Stuntmaster Tekken 2 + Tekken 3 Nightmare Creatures Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: pofpor üzerinde Haziran 05, 2015, 16:36:52 ÖS Final Fantasy IX (rpg dünyasına aşık olmamı sağlayan oyundur. 3 defa bitirmeme rağmen bir defa da PSP'de bitirmek için başladım), Alundra (arkadaşımdan ödünç aldığım ama yarım bırakmak zorunda kaldığım bir oyun), Dragon Warrior VII harika RPG oyunlarıdır. Parasite Eve II, Resident Evil tarzındadır. Tomba (PlayStation demo disc ile oynadım ve demonun sonunda keşke bitmeseydi demiştim) eğlenceli bir platform oyunudur. Dino Crisis 1, Driver ve niceleri...
Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: Retroman üzerinde Haziran 05, 2015, 16:52:23 ÖS Fighting Force 1&2
Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Haziran 05, 2015, 16:53:43 ÖS Eklemeye devam :)
Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: commander64 üzerinde Haziran 05, 2015, 17:09:01 ÖS macross plus, robotech serisiyle büyümüş bir olarak çok zevk aldığım bir oyundu, senorya harici serbest oyun kısmında dogfight yapılan bölümleri harika müzikler ve manzaralar eşliğinde oynuyorsunuz :)
Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: prospektüs üzerinde Haziran 05, 2015, 17:23:35 ÖS Chrono trigger, metal slug x, need for speed high stakes, megaman x3-x6
Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: eiji üzerinde Haziran 05, 2015, 18:20:01 ÖS Final Fantasy IX (rpg dünyasına aşık olmamı sağlayan oyundur. 3 defa bitirmeme rağmen bir defa da PSP'de bitirmek için başladım), Alundra (arkadaşımdan ödünç aldığım ama yarım bırakmak zorunda kaldığım bir oyun), Dragon Warrior VII harika RPG oyunlarıdır. Parasite Eve II, Resident Evil tarzındadır. Tomba (PlayStation demo disc ile oynadım ve demonun sonunda keşke bitmeseydi demiştim) eğlenceli bir platform oyunudur. Dino Crisis 1, Driver ve niceleri... Final Fantasy IX çoğu insanda aynı etkiyi yarattı galiba (: Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: pofpor üzerinde Haziran 05, 2015, 19:34:50 ÖS Final Fantasy IX (rpg dünyasına aşık olmamı sağlayan oyundur. 3 defa bitirmeme rağmen bir defa da PSP'de bitirmek için başladım), Alundra (arkadaşımdan ödünç aldığım ama yarım bırakmak zorunda kaldığım bir oyun), Dragon Warrior VII harika RPG oyunlarıdır. Parasite Eve II, Resident Evil tarzındadır. Tomba (PlayStation demo disc ile oynadım ve demonun sonunda keşke bitmeseydi demiştim) eğlenceli bir platform oyunudur. Dino Crisis 1, Driver ve niceleri... Final Fantasy IX çoğu insanda aynı etkiyi yarattı galiba (: Oynadığım ilk RPG oyunu olmasının da etkisi çok; ama oyun gerçekten övgüyü hak ediyor. Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Haziran 05, 2015, 20:01:43 ÖS Final Fantasy IX (rpg dünyasına aşık olmamı sağlayan oyundur. 3 defa bitirmeme rağmen bir defa da PSP'de bitirmek için başladım), Alundra (arkadaşımdan ödünç aldığım ama yarım bırakmak zorunda kaldığım bir oyun), Dragon Warrior VII harika RPG oyunlarıdır. Parasite Eve II, Resident Evil tarzındadır. Tomba (PlayStation demo disc ile oynadım ve demonun sonunda keşke bitmeseydi demiştim) eğlenceli bir platform oyunudur. Dino Crisis 1, Driver ve niceleri... Final Fantasy IX çoğu insanda aynı etkiyi yarattı galiba (: Oynadığım ilk RPG oyunu olmasının da etkisi çok; ama oyun gerçekten övgüyü hak ediyor. Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: 33baba üzerinde Haziran 05, 2015, 22:01:15 ÖS earthworm jim 2 snesteki aynı oyun hemen hemen
dune duke nukem of of off Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: 33baba üzerinde Haziran 05, 2015, 22:04:31 ÖS in the hunt
raystorm einhander Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: 33baba üzerinde Haziran 05, 2015, 22:07:42 ÖS pandemonıum 2
megaman serisi Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: pofpor üzerinde Haziran 05, 2015, 22:18:44 ÖS Final Fantasy IX (rpg dünyasına aşık olmamı sağlayan oyundur. 3 defa bitirmeme rağmen bir defa da PSP'de bitirmek için başladım), Alundra (arkadaşımdan ödünç aldığım ama yarım bırakmak zorunda kaldığım bir oyun), Dragon Warrior VII harika RPG oyunlarıdır. Parasite Eve II, Resident Evil tarzındadır. Tomba (PlayStation demo disc ile oynadım ve demonun sonunda keşke bitmeseydi demiştim) eğlenceli bir platform oyunudur. Dino Crisis 1, Driver ve niceleri... Final Fantasy IX çoğu insanda aynı etkiyi yarattı galiba (: Oynadığım ilk RPG oyunu olmasının da etkisi çok; ama oyun gerçekten övgüyü hak ediyor. Fırsatım olursa FF8'i de oynarım. Önce Golden Sun ve Ni No Kuni'ye başlayıp bitirmek istiyorum. Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: 33baba üzerinde Haziran 05, 2015, 22:20:56 ÖS vanark
kulaworld zevkle gerçekten zevkle oynadığım ps1 oyunlarıdır tabiiki kopya olarak Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: i_r_on üzerinde Haziran 05, 2015, 22:26:46 ÖS Vanguard bandits. Bir strateji rpg. Kesinlikle farklı bir oyun. Oyun içinde verdiğiniz cevaplara göre 5 değişik sonu ve gidişatı var. Ben bir tanesi ile bitirmiştim, diğer sonları görmek üzere oynamaya pek fırsat olmadı. Kesinlikle tavsiye ederim.
Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: hasimayaz üzerinde Haziran 05, 2015, 22:51:45 ÖS Adventures of Lomax
Adventure of Little Ralph Castlevania Chronicles Castlevania Symphony Of The Night Crash Bandicoot Serisi Einhander G-darius Gex Serisi James Pond 2 Klonoa - Door to Phantomile MDK Mega Man X Collection Oddworld Abes Odysee Soccer Kid Skullmonkeys Strider Serisi The lost Vikings 2 X2NoRelief Tombi 1 & 2 Disney's Hercules Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: mesa üzerinde Haziran 05, 2015, 23:03:04 ÖS Einhander
Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Haziran 06, 2015, 01:45:25 ÖÖ Zengin bir liste oldu insan sabırsızlanıyor oynamak için. Oynamayanlar için oynanacaklar listemiz oluşuyor. :D
Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: prospektüs üzerinde Haziran 06, 2015, 01:52:02 ÖÖ Bu ikiside yeni aklıma geldi, önceki yazdıklarıma eklemiş olayım:
King's Field (Dark souls'un yapımcılarından) Medal of Honor Underground Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Haziran 06, 2015, 01:57:20 ÖÖ Bu ikiside yeni aklıma geldi, önceki yazdıklarıma eklemiş olayım: Eklendi ;)King's Field (Dark souls'un yapımcılarından) Medal of Honor Underground Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: pofpor üzerinde Haziran 06, 2015, 17:16:23 ÖS Bir düzeltme yapalım: Örnek verdiğim Golden Sun Gameboy Advance oyunu, Ni no Kuni ise PS3 oyunu.
Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Haziran 06, 2015, 19:02:56 ÖS Bir düzeltme yapalım: Örnek verdiğim Golden Sun Gameboy Advance oyunu, Ni no Kuni ise PS3 oyunu. Sildim.Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: sukru83 üzerinde Haziran 07, 2015, 15:46:17 ÖS Fear Effect ve Fear Effect 2 ( uyarı: ikinci oyun lezbiyen sahneler de içerir.)
Broken Sword, In Cold Blood. Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Haziran 08, 2015, 16:47:15 ÖS Fear Effect ve Fear Effect 2 ( uyarı: ikinci oyun lezbiyen sahneler de içerir.) Her türlü sahneye saygımız var :)Broken Sword, In Cold Blood. Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Haziran 08, 2015, 23:59:02 ÖS Oyun önerileri çok güzel. Arkadaşların elinize sağlık. Güzel bir nostalji oldu.
Bunların ISO'larını indirecek yer de ben paylaşayım: http://www.emuparadise.me/Sony_Playstation_ISOs/List-All-Titles/2 (http://www.emuparadise.me/Sony_Playstation_ISOs/List-All-Titles/2) Siteyi inceleyin, pek hoş diğer sistemlerin romları da var. Ben PSP için güzel şeyler indirdim. Tavsiye ederim :) Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: pofpor üzerinde Haziran 09, 2015, 00:59:09 ÖÖ Oyun önerileri çok güzel. Arkadaşların elinize sağlık. Güzel bir nostalji oldu. Arkadaşlar PSP demişken şunu mutlaka paylaşmalıyım:Bunların ISO'larını indirecek yer de ben paylaşayım: http://www.emuparadise.me/Sony_Playstation_ISOs/List-All-Titles/2 (http://www.emuparadise.me/Sony_Playstation_ISOs/List-All-Titles/2) Siteyi inceleyin, pek hoş diğer sistemlerin romları da var. Ben PSP için güzel şeyler indirdim. Tavsiye ederim :) Geçen gün bütün konsol emülatörlerini incelerken gözüme PSP emülatörü ilişti. Daha önce denemiştim ama pek iç açıcı değildi. Hatta hiç iyi değildi. Yine de merak bu ya PPSSPP adlı 1.1 versiyon open GL 2.0 destekli emülatörü(64bit) indirdim. Gözlerime inanamadım. Bütün oyunlar 60fps ya da 30fps sabit hızlarda, upscale edilmiş halde gıcır gıcır çalıştı. Oyunlar sanki dreamcast ya da PS2 oyunuymuş gibi görünüyor. Nasıl bir yazılım kullanmışlar hala inanamıyorum. 2 gündür denemediğim oyun kalmadı. 82 ekran tv de PSP oyunlarını gerçekten dreamcast ya da PS2 oyunuymuş gibi oynamak inanılmaz. Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: Fatih Yıldırım üzerinde Haziran 09, 2015, 09:26:29 ÖÖ @pofpor
Bilgilendirme için teşekkürler. İlk fırsatta deneyeceğim. Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: sukru83 üzerinde Haziran 09, 2015, 10:12:00 ÖÖ Şu listeye Twisted Metal 2 de eklemek lazım.
Ayrıca Square in pek bilinmeyen Vagrant Story oyunu da iyi gider. Tony Hawk Pro Skater 2, Trasher Skate and Destroy bu ikisi iyi kaykay oyunlarıydı hala da bunlar kadar iyileri gelmedi. Winning Eleven 4 (vardo sakka cikyo, vinin ilevın fo unutulmaz). Ve son olarak Tenchu. Ben sevemesemde çok sevildi bu oyun. Yazmadan olmaz. Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Haziran 09, 2015, 10:19:09 ÖÖ Hepsi eklendi kaç senede oynanır biter bu oyunlar bilemedim :D
Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: witchdoktor üzerinde Haziran 09, 2015, 13:40:29 ÖS Wild Arms da güzeldir.
Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: prospektüs üzerinde Haziran 09, 2015, 14:10:00 ÖS Spyro: Year of the dragon
Legacy of Kain: Soul Reaver Colin McRae Rally 2.0 Wipeout 3 Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: sukru83 üzerinde Haziran 09, 2015, 15:16:33 ÖS Hepsi eklendi kaç senede oynanır biter bu oyunlar bilemedim :D Ben bilmez :D ama Vagrant Story psx in Dead Souls u gbi gelmişti bana. Belki o biraz kasar. Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Haziran 11, 2015, 21:33:00 ÖS Oyun önerileri çok güzel. Arkadaşların elinize sağlık. Güzel bir nostalji oldu. Arkadaşlar PSP demişken şunu mutlaka paylaşmalıyım:Bunların ISO'larını indirecek yer de ben paylaşayım: http://www.emuparadise.me/Sony_Playstation_ISOs/List-All-Titles/2 (http://www.emuparadise.me/Sony_Playstation_ISOs/List-All-Titles/2) Siteyi inceleyin, pek hoş diğer sistemlerin romları da var. Ben PSP için güzel şeyler indirdim. Tavsiye ederim :) Geçen gün bütün konsol emülatörlerini incelerken gözüme PSP emülatörü ilişti. Daha önce denemiştim ama pek iç açıcı değildi. Hatta hiç iyi değildi. Yine de merak bu ya PPSSPP adlı 1.1 versiyon open GL 2.0 destekli emülatörü(64bit) indirdim. Gözlerime inanamadım. Bütün oyunlar 60fps ya da 30fps sabit hızlarda, upscale edilmiş halde gıcır gıcır çalıştı. Oyunlar sanki dreamcast ya da PS2 oyunuymuş gibi görünüyor. Nasıl bir yazılım kullanmışlar hala inanamıyorum. 2 gündür denemediğim oyun kalmadı. 82 ekran tv de PSP oyunlarını gerçekten dreamcast ya da PS2 oyunuymuş gibi oynamak inanılmaz. Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: Texas üzerinde Haziran 11, 2015, 22:56:49 ÖS Bence tum not aldığınız oyunlari erteleyin ve hemen Metal Gear Solid oyununa başlayın :)
Dikkat Uyari: Çok derin bir hikayesi vardır bağımlılık yapabilir.... Gece uykuda diğer odalara sürünerek gizli gizli gidilebir oyun çok etkileyici bu yönden :D Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Haziran 13, 2015, 12:14:40 ÖS Bence tum not aldığınız oyunlari erteleyin ve hemen Metal Gear Solid oyununa başlayın :) Daha öncede başlamıştım oyuna ama bitirmek nasip olmadı özellikle eğilmeyi düşünüyorum o oyuna. :)Dikkat Uyari: Çok derin bir hikayesi vardır bağımlılık yapabilir.... Gece uykuda diğer odalara sürünerek gizli gizli gidilebir oyun çok etkileyici bu yönden :D Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: pofpor üzerinde Haziran 13, 2015, 16:40:51 ÖS Oyun önerileri çok güzel. Arkadaşların elinize sağlık. Güzel bir nostalji oldu. Arkadaşlar PSP demişken şunu mutlaka paylaşmalıyım:Bunların ISO'larını indirecek yer de ben paylaşayım: http://www.emuparadise.me/Sony_Playstation_ISOs/List-All-Titles/2 (http://www.emuparadise.me/Sony_Playstation_ISOs/List-All-Titles/2) Siteyi inceleyin, pek hoş diğer sistemlerin romları da var. Ben PSP için güzel şeyler indirdim. Tavsiye ederim :) Geçen gün bütün konsol emülatörlerini incelerken gözüme PSP emülatörü ilişti. Daha önce denemiştim ama pek iç açıcı değildi. Hatta hiç iyi değildi. Yine de merak bu ya PPSSPP adlı 1.1 versiyon open GL 2.0 destekli emülatörü(64bit) indirdim. Gözlerime inanamadım. Bütün oyunlar 60fps ya da 30fps sabit hızlarda, upscale edilmiş halde gıcır gıcır çalıştı. Oyunlar sanki dreamcast ya da PS2 oyunuymuş gibi görünüyor. Nasıl bir yazılım kullanmışlar hala inanamıyorum. 2 gündür denemediğim oyun kalmadı. 82 ekran tv de PSP oyunlarını gerçekten dreamcast ya da PS2 oyunuymuş gibi oynamak inanılmaz. Ben hala deneme yapıyorum. Bir kaç ayarla oynayınca PS2'den daha iyi göründüğünü açıkça söyleyebilirim. Sadece KillZone oyununu açamadım. Geri kalanlar çalıştı. Konu Başlığı: Ynt: Best of PSONE önerilerinizi bekliyorum. Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Haziran 13, 2015, 18:07:31 ÖS Emulator cidden sağlammış.
|