|
eiji
|
 |
« Yanıtla #15 : Haziran 05, 2015, 18:20:01 ÖS » |
|
Final Fantasy IX (rpg dünyasına aşık olmamı sağlayan oyundur. 3 defa bitirmeme rağmen bir defa da PSP'de bitirmek için başladım), Alundra (arkadaşımdan ödünç aldığım ama yarım bırakmak zorunda kaldığım bir oyun), Dragon Warrior VII harika RPG oyunlarıdır. Parasite Eve II, Resident Evil tarzındadır. Tomba (PlayStation demo disc ile oynadım ve demonun sonunda keşke bitmeseydi demiştim) eğlenceli bir platform oyunudur. Dino Crisis 1, Driver ve niceleri...
Final Fantasy IX çoğu insanda aynı etkiyi yarattı galiba (:
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
pofpor
|
 |
« Yanıtla #16 : Haziran 05, 2015, 19:34:50 ÖS » |
|
Final Fantasy IX (rpg dünyasına aşık olmamı sağlayan oyundur. 3 defa bitirmeme rağmen bir defa da PSP'de bitirmek için başladım), Alundra (arkadaşımdan ödünç aldığım ama yarım bırakmak zorunda kaldığım bir oyun), Dragon Warrior VII harika RPG oyunlarıdır. Parasite Eve II, Resident Evil tarzındadır. Tomba (PlayStation demo disc ile oynadım ve demonun sonunda keşke bitmeseydi demiştim) eğlenceli bir platform oyunudur. Dino Crisis 1, Driver ve niceleri...
Final Fantasy IX çoğu insanda aynı etkiyi yarattı galiba (: Oynadığım ilk RPG oyunu olmasının da etkisi çok; ama oyun gerçekten övgüyü hak ediyor.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
eemiroglu84
|
 |
« Yanıtla #17 : Haziran 05, 2015, 20:01:43 ÖS » |
|
Final Fantasy IX (rpg dünyasına aşık olmamı sağlayan oyundur. 3 defa bitirmeme rağmen bir defa da PSP'de bitirmek için başladım), Alundra (arkadaşımdan ödünç aldığım ama yarım bırakmak zorunda kaldığım bir oyun), Dragon Warrior VII harika RPG oyunlarıdır. Parasite Eve II, Resident Evil tarzındadır. Tomba (PlayStation demo disc ile oynadım ve demonun sonunda keşke bitmeseydi demiştim) eğlenceli bir platform oyunudur. Dino Crisis 1, Driver ve niceleri...
Final Fantasy IX çoğu insanda aynı etkiyi yarattı galiba (: Oynadığım ilk RPG oyunu olmasının da etkisi çok; ama oyun gerçekten övgüyü hak ediyor. Ben ff8 oynuyorum 3. cd deyim ps1 in sınırlı sisteminde yaşattığı grafiksel doyum anlatılmaz kesinlikle oynanması lazım destansı bir oyun.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
33baba
|
 |
« Yanıtla #18 : Haziran 05, 2015, 22:01:15 ÖS » |
|
earthworm jim 2 snesteki aynı oyun hemen hemen dune duke nukem of of off
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
33baba
|
 |
« Yanıtla #19 : Haziran 05, 2015, 22:04:31 ÖS » |
|
in the hunt raystorm einhander
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
33baba
|
 |
« Yanıtla #20 : Haziran 05, 2015, 22:07:42 ÖS » |
|
pandemonıum 2 megaman serisi
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
pofpor
|
 |
« Yanıtla #21 : Haziran 05, 2015, 22:18:44 ÖS » |
|
Final Fantasy IX (rpg dünyasına aşık olmamı sağlayan oyundur. 3 defa bitirmeme rağmen bir defa da PSP'de bitirmek için başladım), Alundra (arkadaşımdan ödünç aldığım ama yarım bırakmak zorunda kaldığım bir oyun), Dragon Warrior VII harika RPG oyunlarıdır. Parasite Eve II, Resident Evil tarzındadır. Tomba (PlayStation demo disc ile oynadım ve demonun sonunda keşke bitmeseydi demiştim) eğlenceli bir platform oyunudur. Dino Crisis 1, Driver ve niceleri...
Final Fantasy IX çoğu insanda aynı etkiyi yarattı galiba (: Oynadığım ilk RPG oyunu olmasının da etkisi çok; ama oyun gerçekten övgüyü hak ediyor. Ben ff8 oynuyorum 3. cd deyim ps1 in sınırlı sisteminde yaşattığı grafiksel doyum anlatılmaz kesinlikle oynanması lazım destansı bir oyun. Fırsatım olursa FF8'i de oynarım. Önce Golden Sun ve Ni No Kuni'ye başlayıp bitirmek istiyorum.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
33baba
|
 |
« Yanıtla #22 : Haziran 05, 2015, 22:20:56 ÖS » |
|
vanark kulaworld zevkle gerçekten zevkle oynadığım ps1 oyunlarıdır tabiiki kopya olarak
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
i_r_on
|
 |
« Yanıtla #23 : Haziran 05, 2015, 22:26:46 ÖS » |
|
Vanguard bandits. Bir strateji rpg. Kesinlikle farklı bir oyun. Oyun içinde verdiğiniz cevaplara göre 5 değişik sonu ve gidişatı var. Ben bir tanesi ile bitirmiştim, diğer sonları görmek üzere oynamaya pek fırsat olmadı. Kesinlikle tavsiye ederim.
|
|
|
|
|
Logged
|
Every imagination is one's self reflection but not every self reflection is imagination. <I.R.on - 2001> twitter | blog
|
|
|
|
hasimayaz
Ziyaretçi
|
 |
« Yanıtla #24 : Haziran 05, 2015, 22:51:45 ÖS » |
|
Adventures of Lomax Adventure of Little Ralph Castlevania Chronicles Castlevania Symphony Of The Night Crash Bandicoot Serisi Einhander G-darius Gex Serisi James Pond 2 Klonoa - Door to Phantomile MDK Mega Man X Collection Oddworld Abes Odysee Soccer Kid Skullmonkeys Strider Serisi The lost Vikings 2 X2NoRelief Tombi 1 & 2 Disney's Hercules
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
mesa
|
 |
« Yanıtla #25 : Haziran 05, 2015, 23:03:04 ÖS » |
|
Einhander
|
|
|
|
|
Logged
|
Ps1 ps2 wii xbox 360 arcade kabin
|
|
|
|
eemiroglu84
|
 |
« Yanıtla #26 : Haziran 06, 2015, 01:45:25 ÖÖ » |
|
Zengin bir liste oldu insan sabırsızlanıyor oynamak için. Oynamayanlar için oynanacaklar listemiz oluşuyor. 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
prospektüs
|
 |
« Yanıtla #27 : Haziran 06, 2015, 01:52:02 ÖÖ » |
|
Bu ikiside yeni aklıma geldi, önceki yazdıklarıma eklemiş olayım: King's Field (Dark souls'un yapımcılarından) Medal of Honor Underground
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
eemiroglu84
|
 |
« Yanıtla #28 : Haziran 06, 2015, 01:57:20 ÖÖ » |
|
Bu ikiside yeni aklıma geldi, önceki yazdıklarıma eklemiş olayım: King's Field (Dark souls'un yapımcılarından) Medal of Honor Underground
Eklendi 
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
pofpor
|
 |
« Yanıtla #29 : Haziran 06, 2015, 17:16:23 ÖS » |
|
Bir düzeltme yapalım: Örnek verdiğim Golden Sun Gameboy Advance oyunu, Ni no Kuni ise PS3 oyunu.
|
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|