commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Oyun Konsolları => Konuyu başlatan: Sensation üzerinde Aralık 05, 2015, 13:38:41 ÖS



Konu Başlığı: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 05, 2015, 13:38:41 ÖS
(http://images.eurogamer.net/2013/articles/1/7/9/8/4/9/5/144927074439.jpg)

 8 Playstation 2 oyunu resmi olarak duyurulmuş durumda oyunlar 1080p ve trophy desteği ile birlikte çıkacak.

mwL2hSXX-z0

Açıklanan oyunlar şunlar;

Dark Cloud - $14.99 (about £10)
Grand Theft Auto III - $14.99 (about £10)
Grand Theft Auto: Vice City - $14.99 (about £10)
Grand Theft Auto: San Andreas - $14.99 (about £10)
Rogue Galaxy - $14.99 (about £10)
The Mark of Kri - $14.99 (about £10)
Twisted Metal: Black - $9.99 (about £7)
War of the Monsters - $9.99 (about £7)
PaRappa the Rapper 2 (coming soon)
The King of Fighters 2000 (coming soon)

Kaynak: http://blog.us.playstation.com/2015/12/04/fan-favorite-ps2-games-launching-on-ps4-tomorrow/ (http://blog.us.playstation.com/2015/12/04/fan-favorite-ps2-games-launching-on-ps4-tomorrow/)


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: Samurai üzerinde Aralık 05, 2015, 16:58:45 ÖS
Bu arada The Game Awards 2015 de gosterilen Uncharted 4 inanilmazdi  bu Ps4 gercekten guclu bir konsol


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: eiji üzerinde Aralık 05, 2015, 19:59:43 ÖS
San andreasin ps3de trophy destegi olmamasini tekrar kiniyorum buradan (:


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: hasimayaz üzerinde Aralık 06, 2015, 01:09:57 ÖÖ
Eğer bu oyunlar halihazırda kütüpanenizde varsa, ps4 de oynamak için tekrar satın alacaksınız :)


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: witchdoktor üzerinde Aralık 06, 2015, 01:30:41 ÖÖ
Ben PS6'daki ultra-remastered 8K versiyonlarını alacağım. PS4 ve PS5'i pas geçeceğim... Canın cehenneme Sony!


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: Samurai üzerinde Aralık 06, 2015, 02:32:23 ÖÖ
Bu PlayStation Experience 2015 de dedim belki bir Gran Turismo gösterirler ama nerde bu Sony kaşınıyor sonu iyi değil insan bir Gran Turismo gösterir arkadaş o kadarda bekledim >:(

Ben çok oyun oynayan biri değilim ama zaten vaktimde olmuyor pek ama en kısa sürede PC toplamayı düşünüyorum en güzel yol PC toplamak


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: mesa üzerinde Aralık 06, 2015, 07:30:08 ÖÖ
Ps2 emulatorunde 1080p de açıyor ne gerek oyun başına10 $ vermeye çakal bunlar :)


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 09, 2015, 00:50:30 ÖÖ
GTA III'ü aldım fena değil kontroller. Grafiklerde PS2'den iyi tabi 1080p olsa ne olmasa ne eğlencesi yeter. Trophy desteği olması benim için iyi bir başkasını bilemem. GTA III bitsin başka oyun alırım şimdilik başka PS2 oyununa gerek yok.


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: Agony üzerinde Aralık 09, 2015, 10:01:08 ÖÖ
Bir çok insan Sony'nin eski oyunları yeni nesile aynen çıkarmasına tepkili. Bir yerde haklılarda.

Ama, Sony aslında, çeşitlilik yapıyor. "İstersen eski oyunları da oynayabilirsin bak" diyor. Zorla değil sonuçta.

Kızılması gereken nokta, bu oyunların pahalıya satılması, ve zaten almış oyunculardan tekrar para istenmesi.

Sen çeşit olsun diye böyle uyanıklık yaparsan, oyuncular kızar tabi. Gider tekrar kurarım PS2'yi olmadı emülatörde oynarım, olmadı bu listedeki oyunların bir kısmı pcde de var. Alternatif çokken, faiş fiyata satılması insanı sinirlendiriyor.


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: witchdoktor üzerinde Aralık 09, 2015, 10:53:29 ÖÖ
Bir çok insan Sony'nin eski oyunları yeni nesile aynen çıkarmasına tepkili. Bir yerde haklılarda.

Ama, Sony aslında, çeşitlilik yapıyor. "İstersen eski oyunları da oynayabilirsin bak" diyor. Zorla değil sonuçta.

Kızılması gereken nokta, bu oyunların pahalıya satılması, ve zaten almış oyunculardan tekrar para istenmesi.

Sen çeşit olsun diye böyle uyanıklık yaparsan, oyuncular kızar tabi. Gider tekrar kurarım PS2'yi olmadı emülatörde oynarım, olmadı bu listedeki oyunların bir kısmı pcde de var. Alternatif çokken, faiş fiyata satılması insanı sinirlendiriyor.

Sorun bu değil. Biz Playstation PSN'i bir platform olarak görmek istiyoruz ama Sony böyle görmüyor. Bir oyun koleksiyonu oluşturuyorsunuz, bir sonraki cihazda çalışmıyor, verdiğiniz para boşa gidiyor. Düşünün, PS5 çıktığında elinizdeki PSN oyun kütüphanenizi kullanmak için PS3, PS4 ve PS5'inizin hazırda ve TV'ye bağlı olması gerekiyor. Farklı bir oyun için bir cihazı kapatıp diğerini açacaksınız. Oyun kumandaları da uyumsuz, birini bırakıp diğerini alacaksınız. TV'nizde en az 3 tane HDMI yuvasını bu cihazlara bloke edeceksiniz. Güç kabloları da dahil bir dolu kablo karmaşasını da düşünün. Bunlardan kaliteli ses almak için de bu kadar ses kaynağını destekleyecek iyi bir amfiniz olması gerekecek.

Steam zamanla daha mantıklı gelmeye başladı. Sony'nin PSN'i bir platform olmaktan çok cihaz bağımlı bir mağaza olarak algılaması nedeniyle. Sony'yi bu vesileyle bir daha kınıyorum...


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: Agony üzerinde Aralık 09, 2015, 16:12:24 ÖS
@witchdoktor, bahsettiğin sorun Sony'ye has değil aslında. Tüm konsollarda var olan bir şey. Yıllardır buna bende kafayı takmış vaziyetteyim. PC gibi olsa her şey çok daha iyi olacak. yeni bir konsol çıkınca eski konsoldaki oyunları yenisinde oyayamamak büyük bir sorun.

Microsoft X1'de bu olayı biraz aşacak gibi. X360'taki oyunların bir kısmı X1'de oynanır hale geliyor.


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: witchdoktor üzerinde Aralık 09, 2015, 16:21:06 ÖS
@Agony

Bu gidişle sonumuz bir Steam makinesi olacak gibi. Konsolun kullanım rahatlığını ve tasarım avantajlarını yaşatacak, PC'nin serbestisini ve geriye doğru uyumluluk desteğini sunacak bir platform arıyoruz...

http://store.steampowered.com/universe (http://store.steampowered.com/universe)


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Aralık 09, 2015, 16:32:06 ÖS
Çoğunuzdan 870 oyun öndeyim şu anda çoğunluğunu Indie ve Retro oyunlar oluştursa da. 8)

http://steamcommunity.com/id/ozayturay/ (http://steamcommunity.com/id/ozayturay/)

Bundle'lar sağolsun. ::)


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: Agony üzerinde Aralık 09, 2015, 17:01:34 ÖS
@witchdoktor, gidişat o yönde :) Ama, Steam Machinelerde pahalı. Kendi topladığımız makineye SteamOS yükleriz cillop gibi olur. Şahsen ben bilgisayarda bazen Big Picture açıp konsolmuş gibi kullanıyorum. Keyifli oluyor.

@Simon, o oyunların kaç tanesini oynadın? Esas mesele o :D ucuz diye alıyoruz, sonra kalıyor, hehe... Bu arada akşama Steam'e eklerim seni :)


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 09, 2015, 17:06:52 ÖS
Çoğunuzdan 870 oyun öndeyim şu anda çoğunluğunu Indie ve Retro oyunlar oluştursa da. 8)

http://steamcommunity.com/id/ozayturay/ (http://steamcommunity.com/id/ozayturay/)

Bundle'lar sağolsun. ::)

Sınıfta kaldım. :D

http://steamcommunity.com/id/fated (http://steamcommunity.com/id/fated)


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: Samurai üzerinde Aralık 09, 2015, 17:40:48 ÖS
Simon(Özay Turay)

Abi o oyunların hepsini oynadinmi 870 oyunu :)

Birde SteamOS çıkacaktı Windowsa rakip olarak bundan hiç haber alınamıyor bilgisi olan varmı?


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 09, 2015, 18:04:46 ÖS
Steam Machine'ler kasımda çıkmıyormuydu ?


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: Samurai üzerinde Aralık 09, 2015, 18:14:20 ÖS
Steam Machine'ler kasımda çıkmıyormuydu ?

Bende onu merak etmiştim bilgisi olan varmı diye nezaman çıkacak acaba ?


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 15, 2015, 08:58:08 ÖÖ
Steam Machine'ler kasımda çıkmıyormuydu ?

Bende onu merak etmiştim bilgisi olan varmı diye nezaman çıkacak acaba ?

Bu ay sonuna doğru çıkıyor. Her an bir çılgınlık yapabilirim.

http://www.amazon.com/Alienware-Machine-ASM100-6980BLK-Desktop-Console/dp/B015XK1O6K/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1450162608&sr=8-4&keywords=steam+machine (http://www.amazon.com/Alienware-Machine-ASM100-6980BLK-Desktop-Console/dp/B015XK1O6K/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1450162608&sr=8-4&keywords=steam+machine)


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: sera.2002 üzerinde Aralık 15, 2015, 21:26:13 ÖS
Bu steam da ne olaki?


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: commander64 üzerinde Aralık 15, 2015, 21:31:21 ÖS
PS4 alacam anasını satayım, atacam evde ne var ne yoksa, bu kadar amelelik yeter :(


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 16, 2015, 10:16:14 ÖÖ
Bu steam da ne olaki?

PC oyunculuğu

http://store.steampowered.com/ (http://store.steampowered.com/)


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: fakcakaya üzerinde Aralık 16, 2015, 13:31:59 ÖS
xbox one geriye uyumlulukla x360 oyunlarını,win10 entegrasyonuyla,dx12 ve gold üyelere her ay kaliteli 4-5 full oyun vermektedir,bilginize


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: joker_ üzerinde Aralık 16, 2015, 13:36:42 ÖS
atacam evde ne var ne yoksa, bu kadar amelelik yeter :(

manyaklık yapma. yine atacam moduna girmişsin ;)


Konu Başlığı: Ynt: 10 PS2 oyunu PlayStation 4'e geliyor (1080P, Trophy Desteği)
Gönderen: witchdoktor üzerinde Aralık 16, 2015, 15:06:50 ÖS
xbox one geriye uyumlulukla x360 oyunlarını,win10 entegrasyonuyla,dx12 ve gold üyelere her ay kaliteli 4-5 full oyun vermektedir,bilginize

İlk PSN başlattı zaten o işi, PSN Plus ile. Ama son zamanlarda fazla işe yarar birşey vermiyor Plus'da. Xbox'daki durum nedir, örneğin bu ay hangi oyunları bedava dağıttı?

Aslında işin özü, Spotify gibi bir oyun servisi ile kütüphanelerindeki oyunları bu şekilde sunmaları. Sony, Playstation Now ile (streaming oyunculuk için satın aldığı Gaikai altyapısıyla) bu tarz bir giriş yaptı ama tam bir Spotify muadili değil. Spotify nasıl iTunes servisini çökerttiyse bunun bir benzeri oyunculuk dünyasında da olacak ama bakalım ne zaman.