xbox one geriye uyumlulukla x360 oyunlarını,win10 entegrasyonuyla,dx12 ve gold üyelere her ay kaliteli 4-5 full oyun vermektedir,bilginize
İlk PSN başlattı zaten o işi, PSN Plus ile. Ama son zamanlarda fazla işe yarar birşey vermiyor Plus'da. Xbox'daki durum nedir, örneğin bu ay hangi oyunları bedava dağıttı?
Aslında işin özü, Spotify gibi bir oyun servisi ile kütüphanelerindeki oyunları bu şekilde sunmaları. Sony, Playstation Now ile (streaming oyunculuk için satın aldığı Gaikai altyapısıyla) bu tarz bir giriş yaptı ama tam bir Spotify muadili değil. Spotify nasıl iTunes servisini çökerttiyse bunun bir benzeri oyunculuk dünyasında da olacak ama bakalım ne zaman.