Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
  Mesajları Göster
Sayfa: [1]
1  Genel Kategori / Genel Sohbet / Ynt: ufak bir rica... : Aralık 09, 2016, 16:54:17 ÖS
Fotoğrafınız güzeldi, oy verdim, inşallah kazanırsınız.
2  Amiga / Amiga Emülasyon / Ynt: Disk2Fdi / ADFRead : Aralık 08, 2016, 09:39:15 ÖÖ
Herkese teşekkür ederim, DISK2FDI ile deneyeceğim @witchdoktor, olmazsa null cable ya da Gotek alacağım.
3  Amiga / Amiga Emülasyon / Disk2Fdi / ADFRead : Aralık 08, 2016, 07:20:41 ÖÖ
Merhaba,
90'lı yıllarda Octamed, Pro Tracker vs gibi programlarla yapmış olduğum modülleri PC'ye taşımak için biostan ikinci floppy desteği olan eski bir PC buldum. Benim bulduğum PC'de Windows XP var ve NTFS formatında HD bulunduğundan sadece ADFRead programıyla bunu yapabilirim gibi gözüküyor. Forumlardan okuduğum kadarıyla ADFRead de Disk2FDI'a göre çok fazla hata barındıran imajlar üretiyormuş. Bu programları kullanan oldu mu? Windows XP boot ekranı gelmeden Windows 98 SE Floppy ile DOS'a boot edip oradan Disk2FDI'ı çalıştırabilir miyim. Mutlaka HD'yi FAT32'ye çevirmem gerekir mi?
Floppy sürücüyü takmakla uğraşmadan önce bilgi almak isterim.
Teşekkürler.
Sayfa: [1]