Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
  Mesajları Göster
Sayfa: [1]
1  Genel Kategori / Tanışma Forumu / Ynt: Herkese merhaba : Mayıs 27, 2019, 12:38:18 ÖS

evet ram 1mb

goruntude kaymıs

30 sene sonra calıstırırsan boyle olur ıste
2  Genel Kategori / Tanışma Forumu / Ynt: Herkese merhaba : Mayıs 27, 2019, 11:07:04 ÖÖ
aleykumselam  valla ses gıttı bıde donmaya basladı hıc kullanamadım kı
3  Genel Kategori / Tanışma Forumu / Ynt: Herkese merhaba : Mayıs 27, 2019, 09:35:34 ÖÖ
amiga 500 sızlere omur
4  Amiga / Amiga Genel / Ynt: [Proje] Workbench ;) : Mayıs 25, 2019, 11:27:09 ÖÖ
ınsan monutorlerı gorunce ıc cekıyor
5  Genel Kategori / Tanışma Forumu / Ynt: Herkese merhaba : Mayıs 25, 2019, 11:16:41 ÖÖ
30 sene sonra a500 e tekrar merhaba
Sayfa: [1]