@dodogildo
İyi günlerde keyifle kullanın.
İyi günlerde keyifle kullanın.
Teşekkür ederim. Umarım zaman içinde tüm cihazlarımı USB’den beslenir hale getirebilirim.
Şimdilik Amiga’ya ek olarak sadece Atari STE ve Dreamcast için bunu sağlayabildim.
|
Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.
Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||