Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Nintendo Gameboy Advance SP  (Okunma Sayısı 2860 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
NoStres
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 633


One Love, One Heart, One Destiny


Üyelik Bilgileri WWW
« : Eylül 06, 2015, 04:52:26 ÖÖ »

Beyazıt meydanında gördüğüm;

Nintendo Gameboy Advance SP İsimli cihaz, kılıflı ve ekran jelatini sökülmemişti, taşınabilir konsol ve kolesiyon hastalığım olmadığı için fiyatını sormadım,aklıma takıldı araştırdım biraz, kıymetli cihaza benziyor.

Alsakmıydık ? Kahkaha Kahkaha

https://www.youtube.com/watch?v=qgTCM16sec8

Logged

pofpor
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 737



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #1 : Eylül 06, 2015, 09:10:06 ÖÖ »

Fiyatı nasıldı?
Logged

NoStres
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 633


One Love, One Heart, One Destiny


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #2 : Eylül 06, 2015, 13:50:37 ÖS »

Pofpor@   Fiyatını sormadım; kameralı telefon ve fotoğraf makinem olmadığı için çekim yapamadım, zaten bit pazarlarını gezme sebeplerimden biride SLR tipi uygun makine bulmak.
Logged

Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: