Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: GBA SP görünümlü N-GAGE tasarımı  (Okunma Sayısı 3602 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
june8efe
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 1.288



Üyelik Bilgileri
« : Aralık 08, 2014, 00:27:26 ÖÖ »

gba sp'yi ngage renklerinde boyama gibi bir fikrim vardı.
boyama öncesinde photoshop'ta renklendirme yaptım hiç de fena olmadı
(GBA SP 3d render google'dan alınmıştır)

« Son Düzenleme: Aralık 08, 2014, 00:29:16 ÖÖ Gönderen: june8efe » Logged

Geliştirme kartları: Raspberry Pi2, Arduino Uno R3
El konsolları: Ngage,DS Lite,Nintendo 3DS cfw
Tv konsolları: PS1, Hdd'li fat PS2, Wii (Softmod'lu), Xbox360 slim rgh, PS4 Slim
XAHHAK
Ziyaretçi
« Yanıtla #1 : Haziran 05, 2015, 00:14:42 ÖÖ »

bu şekilde çok güzel duruyor.
« Son Düzenleme: Mart 14, 2022, 13:24:37 ÖS Gönderen: XAHHAK » Logged
innsofheaven
Üye
***
Mesaj Sayısı: 228



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #2 : Haziran 05, 2015, 09:45:38 ÖÖ »

gayet güzel tasarım.ama bu hale getirmek kolay olut mu işte
Logged

Nintendo Wii Black Softmod
Free Region Nintendo Snes
Nintendo Ds Lite(Supercard DsOne)
Nintendo Gameboy Advance Sp AGS-001(Ez Flash iV)
Nintendo Gameboy Advance AGB-001
Gameboy Color Yellow
Micro Genius iQ-501
commander64
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 3.440



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #3 : Haziran 05, 2015, 11:07:59 ÖÖ »

Game Boy Advance uygulaması olsa daha da güzel olur diye düşünüyorum
Logged

gergozen
Deneyimli
*****
Mesaj Sayısı: 651



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #4 : Haziran 05, 2015, 12:40:35 ÖS »

Desen olarak bakınca, arabaların fiber kaplamaları iş görür diye düşünüyorum. Hem sağlam yapışır hem korur.
Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: