Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz

  Gelişmiş Arama
insanın içinde varsa, commodore.gen.tr açığa çıkarır bunu.. bir nevi retro olaylarının dolunayıyız.(Arda)
Sayfa: [1] 2 3   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Barselona bit pazarı :)  (Okunma Sayısı 23680 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
merlininkazani
Üye
****
Mesaj Sayısı: 493



Üyelik Bilgileri WWW
« : Mart 09, 2015, 10:10:50 ÖÖ »

Selamlar,

MWC için Barselona'ya gittim geçen hafta. E tabi "bit pazarı varsa dolaşmamak olmaz" dedim. İyiki de gitmişim. Fiyatlar çok ucuz olmasa da 8-10 parça çeşit bulabildim. İçlerinde en rare olanı Tomy idi. Fırsatı olup da gidecek dostlar için birkaç bilgiyi aşağıda paylaşıyorum.

- Metro ile gidebilirsiniz. Glories durağında ineceksiniz. Plaça Catalunya'dan taksi ile 6 Euro falan tutuyor.

- İspanyolca "Encant Vels" olarak geçiyor. (Yazıldığı gibi okuyabilirsiniz.)

- Metrodan indikten sonra 500m kadar yürüyeceksiniz. Kurşun şeklinde olan binaya çok yakın. Tepesi aynalı pazar yeri.

- Pazar sadece cuma ve cumartesi günleri kuruluyor.

- Fiyatlar konusunda mutlaka yarıya kadar pazarlık yapılmalı. Vermiyorsa bırakın. 10 dakika sonra geçtiğinizde yeni teklif gelecektir. Fiyatı beğenmezseniz, 10 dakika sonra bir daha geçin.

- Sabah erken saatlerde gitmekte fayda var. 10'dan sonra çok kalabalık oluyor.

- Elektronik satanlar bir yerde toparlanmadığı için her satıcıyı tek tek kontrol edin. Ben kumaş satan bir adamdan 15 Euro'dan 3 adet GBC aldım.

- Yanınızda sırt çantanız olsun. Ben almadım, hepsini poşetlerde taşıdım ama ellerim parçalandı.

- Dönüşte taksi falan bulmak için yolun karşısına falan geçmeyin. 45 dakika bekledim. Pazara taksi ile gelenlerden birinin aracına binin.

- Yanınızda ne kadar çok bozuk para olursa o kadar çok pazarlık yapabiliyorsunuz. Cebinizde deste deste euro çıkarsa adamlar indirim için iki parmak arası yapabiliyor.

Bunu aldım:

https://igcdn-photos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t51.2885-15/10995071_1378697392451160_1199254181_n.jpg
Logged
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #1 : Mart 09, 2015, 10:56:16 ÖÖ »

2 kez interrail yaptım ve 30 civarı avrupa şehri/kasabası gezdim. Bit pazarlarına da denk geldim ama interrail işte; ne kadar hesaplı olursan o kadar hafif ve çok gezebiliyorsun. Bit pazarları dışında thrift shop kafasındaki mekanlaraa da denk geldim ama sadece 4-5 n64/ps1/2 oyunu aldım taşıması sıkıntı değil diye. Onlar bile sırt çantasını tıkıştırırken sorun oldu her seferinde.
Avrupanın neresi olursa olsun(orta ve batı da) bit pazarları çok süper ve sırf bit pazarı gezmek için geri gitmek istiyorsun seyahat sonunda.
son söz:
kurum ağından resim görüntülenemiyor ne aldın
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #2 : Mart 09, 2015, 11:16:55 ÖÖ »

Akşama kadar bekleyemedin değil mi? Kahkaha

Moto Cross almış. Üzerinde Power, Speed Control, Timer, Jump falan var. Bir de mekanik counter'dan yapılma Score.
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
merlininkazani
Üye
****
Mesaj Sayısı: 493



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #3 : Mart 09, 2015, 11:19:08 ÖÖ »

Akşama kadar bekleyemedin değil mi? Kahkaha

Moto Cross almış. Üzerinde Power, Speed Control, Timer, Jump falan var. Bir de mekanik counter'dan yapılma Score.

Yok ya. Beklenir mi böyle birşeyi söylemek için? Kahkaha Aslında utanmadan diğer aldıklarımı da açıklayabilirim :p
Logged
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #4 : Mart 09, 2015, 11:21:14 ÖÖ »

Beklenemez!
Tomy digital daredevilin diğer adı değil mi o bende de var ama bozuk yaw. ve aşırı çılgın mekanik bişey. ama bozuk bozuk durması kahrediyor beni. ondan bi dekor bişey yapmam lazım.
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #5 : Mart 09, 2015, 11:21:39 ÖÖ »

açıkla açıkla açıklağğaağğaa
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #6 : Mart 09, 2015, 11:22:06 ÖÖ »

Utanma açıkla.
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
blackturk
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 1.283



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #7 : Mart 09, 2015, 11:34:37 ÖÖ »

    Arkadaş sanki , mecidiyeköydeki bir yeri tarif ediyor.metrobüse bin , zincirli kuyuda in sonra metroya doğru yürü metrodan çık.Maya center binasını arkana al.ford oto koç gördükten sonra sokağa gir .aşağıdaki profilio alışveriş merkezini geç .Aşağıda dere var.Ha tam o köprünün kenarında işte. . Böyle bir yok .Kimse aramasın sonra. Az önce uydurdum.

     Neyse arkadaş sende evliya celebi gibi bit pazar gezgini olmuşsun.Haberlere çıkma sonra  belediye kamyonları evin kapısında çöp döküyor.Sonra commodore.gen.tr adı çıkar.Bunlar çöp topluyorlar hepside Commodore gen tr takılıyor.


 
 
Logged

A1200 | APOLLO 1240 32 MB | CNET PCMCIA | SYSINFO SPEED TEST 30 MIPS
SM1,SEGA MEGA CD,SM2,SMS II,Sega Saturn Mod ve AR 4MB,PSX Mod ve Mpeg ,PSX2 ,SNES ,ATARI 800XL,SPECTRUM 128K +2,YAMAHA CX5M MSX,ATARI 520 STFM,1040 STF,C64,C128,1541 II,1571,RAM 1764 ,A500,A500+,A600,A590,IDE68k,2X1084S,1084P
merlininkazani
Üye
****
Mesaj Sayısı: 493



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #8 : Mart 09, 2015, 11:37:37 ÖÖ »

    Arkadaş sanki , mecidiyeköydeki bir yeri tarif ediyor.metrobüse bin , zincirli kuyuda in sonra metroya doğru yürü metrodan çık.Maya center binasını arkana al.ford oto koç gördükten sonra sokağa gir .aşağıdaki profilio alışveriş merkezini geç .Aşağıda dere var.Ha tam o köprünün kenarında işte. . Böyle bir yok .Kimse aramasın sonra. Az önce uydurdum.

     Neyse arkadaş sende evliya celebi gibi bit pazar gezgini olmuşsun.Haberlere çıkma sonra  belediye kamyonları evin kapısında çöp döküyor.Sonra commodore.gen.tr adı çıkar.Bunlar çöp topluyorlar hepside Commodore gen tr takılıyor.

Benim ofisi göreceksin o zaman Yer gök konsol ve figürler ile dolu.
Logged
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #9 : Mart 09, 2015, 11:44:02 ÖÖ »

görek!
Benim ofisi göreceksin o zaman Yer gök konsol ve figürler ile dolu.
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
merlininkazani
Üye
****
Mesaj Sayısı: 493



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #10 : Mart 09, 2015, 11:51:52 ÖÖ »

Buyrun...

http://i.imgur.com/m85FeNT.jpg
Logged
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #11 : Mart 09, 2015, 11:53:52 ÖÖ »

  akşama bakacaz artık
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #12 : Mart 09, 2015, 11:59:46 ÖÖ »

http'den zip indirebiliyor musun?
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
cengizermis
Uzman
*****
Mesaj Sayısı: 2.819



Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #13 : Mart 09, 2015, 12:02:18 ÖS »

indirip bu siteye eklenirse goruyorum. Img serverlar engelli galiba.
Logged

-Cengiz's- Retro Game Room @youtube:
http://www.youtube.com/user/cengizermis1
Simon (Özay Turay)
Yönetici
*****
Mesaj Sayısı: 7.756


Commodore Forever


Üyelik Bilgileri WWW
« Yanıtla #14 : Mart 09, 2015, 12:03:06 ÖS »

http://files.e-turay.com/misc/m85FeNT.zip


* m85FeNT.jpg (305.11 KB, 2560x1441 - Görüntüleme: 1677 kez.)
Logged

https://retrodergi.com - https://e-turay.com - https://karizmawow.e-turay.com

Retro: Commodore 64, Amiga 500, Amiga 1200
Retromsu: Wii, XBox360, XBox, PS3 Slim, PS2 FAT, PS1, PS Vita, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS
Sayfa: [1] 2 3   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer: